Teraz jest 11 kwi 2025, 08:24

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 18 kwi 2003, 22:11 
Offline

Dołączył(a): 28 lut 2003, 11:40
Posty: 80
Lokalizacja: Wawa
Przed chwilką przeczytałem community message na battlefield1942.com Co nowego?? no dużo:D Już EA zapowiada kolejnego patcha 1.4 a w nim:
-walka z cheaterami!! (mają zamiar uniemożliwić robienia modów które działają wyłącznie po stronie klienta [np. mercilles creations, lecz nadal będzie można grać w takie mody jak DC])
- dwie nowe bronie: DP 1928 dla aJapońców i Type 99 dla rusków:P
- naprawianie czołgu w hangarze dla samolotów nei będzie już możłiwe
- serwer dla linuxa
- poprawiony intefejs głosowania:d

oprócz tego pokazano nowy screen z secret weapons. zapraszam na adres: http://images.ea.com/eagames/official/b ... _large.jpg

that's all folks!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwi 2003, 22:30 
Offline

Dołączył(a): 21 sty 2003, 19:01
Posty: 291
Lokalizacja: SzczeciN
A napisali kiedy bedzie ten patch?? Fajnie ze beda servery na linuxa moze wtedy beda nizsze pingi. Szkoda ze nie bedzie mozna uzywac tych modow do krwi itp fajne nawet byly :)

_________________
I love democracy....I love the Republic.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwi 2003, 22:33 
Offline

Dołączył(a): 24 gru 2002, 00:38
Posty: 315
jupi (se pogram na Xp)


Ostatnio edytowano 19 kwi 2003, 22:04 przez Misiek_Blacha, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwi 2003, 22:36 
Offline

Dołączył(a): 21 sty 2003, 19:01
Posty: 291
Lokalizacja: SzczeciN
Ale misiek zrozum ze ty nie bedziesz grac na linuxie w Bf'a tylko servery beda stac pod linuxa.

_________________
I love democracy....I love the Republic.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwi 2003, 23:21 
Offline

Dołączył(a): 2 lut 2003, 14:02
Posty: 684
Lokalizacja: Omaha beach
lol ? nie bedzie mozna używac modów dla klijenta....typu mercilles ??? troche kijowo :(........popzatym pomylili nawey gunów.....bo ruski dostaną DO29 a japońce 99


ehhh

_________________
"I rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwi 2003, 02:09 
Offline

Dołączył(a): 10 kwi 2003, 12:46
Posty: 140
Lokalizacja: Ostrów wlkp.
A co im mod merciles przeszkadza; zrobili o wiele lepsze skiny niż w oryginale i czy to oznacza ze nie będę mógł używać skinów ściągniętych z internetu? no bo w końcu mod mercilles to też tylko skiny podmienione :?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwi 2003, 02:38 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, 05:17
Posty: 5637
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Misiek_Blacha napisał(a):
jupi (ale mi na brata kompie Linux dziadowsko chodzi !!!! ale se pogram na Xp)


Misiek to ty żyjeszsz? Tyle czasu o tobie nic nie było słychać (ani od ciebie - będzie z tydzień)... Myślałem że na prawde ktoś cie dopadł.... Bo kilku się szykowało (uje). Ale zapewne wszystko przed tobą....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwi 2003, 02:47 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, 05:17
Posty: 5637
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Wojtek_POLAND napisał(a):
A co im mod merciles przeszkadza; zrobili o wiele lepsze skiny niż w oryginale i czy to oznacza ze nie będę mógł używać skinów ściągniętych z internetu? no bo w końcu mod mercilles to też tylko skiny podmienione :?


Nie masz całkowicie racji. Rzeczywiście skiny i tekstury kustomizowane są zwykle lepsze od oryginalnych. Jest jedno ale - nikt ci nie zabroni stworzyć własnego zestawu gdzie na przykład alianci będą żarówiasto zieloni, a axis różowi (ich pojazdy tesz). Jak to zmieni rozgrywkę nietrudno się domyślić. Zapewne to ograniczenie ma uciąć tego rodzaju czity (skoro to chcą zmienić to znaczy, że ludzie tak czitują). Szkoda tylko, że tak późno - wielu teraz szkoda będzie porzucić swoje "stare" skiny. Jest jednak szansa - tworzyć dodatki tak, aby były do użycia przez serwa - na przykład serw z merciless obsługiwałby takie skiny, a gra automatycznie ładowała właściwe tekstury. To byłoby nieco trudniejsze niż to co aktualnie znamy, ale nie niewykonalne...

A co do kangarkampów - najwyższy czas. Taki jeden lamer potrafi popsuć zabawę 20 osobom na cały wieczór....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwi 2003, 14:02 
Offline

Dołączył(a): 22 sty 2003, 01:09
Posty: 868
Wiedziałem że z tym kampieniem na lotniku to tak to rozwiążą :). I po co było się głowić :) to bylo oczywiste :). A co do mercilesa to nie używałem go ale zgadzam się z Xeną :P to asamo mi przyszło do głowy. Zresztą nie możecie być źli na EA tylko na idiotów któzy używają Mercillesa do takich celów.


Ostatnio edytowano 19 kwi 2003, 16:34 przez Dowodca_Pawel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwi 2003, 16:30 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, 05:17
Posty: 5637
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Dowodca_Pawel napisał(a):
Wiedziałem że z tym kampieniem na lotniku to tak to rozwiążą :). I po co było się głowić :) to bylo oczywiste :). A co do mercilesa to nie używałem go ale zgadzam się z Xenem to asamo mi przyszło do głowy. Zresztą nie możecie być źli na EA tylko na idiotów któzy używają Mercillesa do takich celów.


#1. Było to jedyne sensowne, a zarazem wykonalne rozwiązanie.
#2. Moja xywa to XENA (wiem, że deko nietypowa), nie XEN - zwykle nie przyczepiam się do tego typu drobiazgów, ale w klanie mam teammate-a o xywie XeN (jest on głównym adminem klanowego serwa CS) więc jest to raczej istotna pomyłka....
#3. Z podmianą tekstur to mnie raczej nie zrozumiałeś - nie mam nic przeciwko Merciless jako takiemu i nie znam sposobu w jaki sposób można by było go do cheatów uzyć. Ale pisałem że nic nie stoi na przeszkodzie stworzyć jego WZOREM własny zestaw tekstur (takich by się wyróżniały bardzo z otoczenia) i jego używać.
Z tego co wiem, to realistyczne teksturki nawet nieco utrudniają grę gdyż zwykle nowsze wzory są lepiej dobrane do terenu. W czasie wojny przywiązywano dużą wagę do maskowania, więc zwykle nowe tekstury są mniej widoczne na tle terenu niż te z gry (które niekiedy nie są najlepiej dopasowane do mapy).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwi 2003, 16:36 
Offline

Dołączył(a): 22 sty 2003, 01:09
Posty: 868
Xena już poprawiłem. Co do Marciless to wałśnie mi o to chodziło. Chyba się nie zrozumieliśmy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2003, 11:16 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
A pamieta ktos z q3 komende pure server??? :) co mial server mial i miec gracz!!! i jakies bzdury sie zciagalo... paki podmiamn byly sobie a server np uzywal oryginalnego pliku... i sprawdzal go a jak cos bylo zle odmawial podlaczenia a reperacja w changarach zostala juz razwiazana np w DC heeh

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL