Teraz jest 23 lis 2024, 14:32

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 15 cze 2015, 12:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 maja 2014, 00:17
Posty: 76
Lokalizacja: Germany
Obrazek

FinnWars 1918 to mini-modyfikacja dla FinnWars-mod opracowanej przez jednego człowieka, "Ruuga". FinnWars 1918 jest ustawiony w czasach krwawej fińskiej wojny domowej wiosną 1918 roku Mod dodaje wiele nowych broni do BF42 i jak Mosin Nagant FinnWars M / 91 (oryginalny), Mosin Nagant Typ 38, Arisaka II, Mauser Berdana M1916, Mosin Nagant M / 07 (pierwszy karabin mosin karabinek), Stielhandgranate M / 1917, M / 1914 granat i wiele innych. Te dodatkowe funkcje nie przestaną się do nowych broni. On planuje dodać nowe pojazdy i rekwizyty. Mod będzie również unikalny system rozgrywki opartej na pracy zespołowej. On stworzył ten mod przełamać granice BF42 modding.

Ten mod jest w ciągłym rozwoju od początku tego roku. (Nie zawsze w aktywnym rozwoju. Był zajęty w początku 2015 roku)

On nie planuje się wydać pierwszy alfa publiczna / wersja beta tydzień lub dwa przed dzień niepodległości Finlandii, 06.12.2015 Każdy dzień niepodległości, dziesiątki Finów (zazwyczaj o nieco ponad sto), zebrać do grać FinnWars. On planuje dodać ten mod do serwera wraz FinnWars dostać niektórych graczy.

Oto kilka screenów: (kliknij je na większy obraz)
(Większość jeśli nie wszystkie tekstury są tylko do rezerwacji! Także wiele modele nie są finnished)

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

ROZGRYWKI

Planuję zrobić gameplay tak wyjątkowy, jak to możliwe. Chcę ten mod, aby wyróżniać się wśród innych modów BF42. Rozgrywka będzie w dużej mierze oparty praca zespołowa i nie ma broni automatycznej wyłączeniem karabinów maszynowych. Karabiny maszynowe będzie "Throwable" stacjonarne-broni, które potrzebują dwóch graczy do efektywnego wykorzystania. Jeden z graczy z karabinu maszynowego jednostce strzela a drugi rzuca amunicji-pola. Ammo-miotacz dostaje nietypowe lub dobrą broń, aby zrównoważyć jego "nudne" rolę. MG strzelanka nie przetrwa sam bo on ma tylko karabin maszynowy (które nie mogą być zastrzelony, nie rzucając go na ziemię pierwszy) i nóż. Asystent ma broń, która może korzystać z ochrony strzelca maszyny. Ponadto, aby przeładować jego MG samotnie, strzelec musi odebrać MG i wyrzucić go ponownie, który jest bardziej irytujące niż mieć partnera, który rzuca amunicję dla Ciebie.

Innym ciekawym aspektem jest ograniczone zestawy mod. Tak, jeśli wiesz, jak mod BF42 możesz być bezczelny oszust i ominąć limity zestawu, ale oszuści nie problem w FinnWars (która ma ograniczenia zestawu). Więc nie sądzę, że oszuści będą problemem w tego moda albo. Jestem pewien, że ewentualne oszustów będzie łatwo złapać, jeśli stale wziąć zestawy, które osiągnęły swój limit.
Ponadto granice zestawu, w przeciwieństwie FinnWars można manipulować w każdej mapie.


GRAFIKA

Nie jestem artystą wykwalifikowanych 3D. Szczególnie pracy z teksturami jest przytłaczające zadanie dla mnie więc już teraz wykorzystywany głównie zastępcze dla moich tekstur modeli. Nie planuję, aby modele, które są najlepsze z modów BF42. Akceptuję jakość mogę produkować sama.
Niespodziewanie jestem najbardziej dumny z mojej pracy z menu-files. Nie przypominam sobie żadnych modów, które zostały zmienione menu, jak radykalnie jak ja. (Counting encyklopedię i-menu w grze). To naprawdę uciążliwe edytować pliki menu, ponieważ redaktor zasadzie działa jak oprogramowanie do edycji liniowej. W przypadku zmiany lub dodać cos w środku pliku, często bałagan reszty pliku. Więc miałem zrobić dużo elementów do menu od podstaw.


AUDIO
Nie mam doświadczenia na tworzenie efektów dźwiękowych, więc muszę używać dźwięków z BF42 i FinnWars. Reszta dźwięków Muszę z domeny publicznej efekty dźwiękowe -site. Jeśli uda mi się znaleźć efekt sound designer, który pracuje za darmo, ten mod może mieć swoje własne unikalne efekty dźwiękowe.

REKRUTACJA

Jeśli są Państwo zainteresowani współpracą z tego projektu i mają pewne umiejętności, które mogą pomóc poprawić ten mod, to zapraszamy. I naprawdę potrzebują artystę tekstury i sound designer, ale jeśli jesteś utalentowany modelarz lub programista, wejście na pokład.
Jestem obecnie rozwija ten mod sam, ale mam internet-przyjaciela, który jest także zainteresowany fińskich Wars (i BF42), a on nie wie prawie wszystko, od 20 wieku Finlandii więc zazwyczaj używać go jako konsultant.

Również szukam twórców map. Jestem naprawdę ścisły o dokładność historyczną w tym modzie, więc przyzwyczajenie mapper całkowicie wolne ręce w mapowaniu. Nie oznacza to, że każda mapa ma być oparty na prawdziwej bitwie. Mówię tylko, że przyzwyczajenie I niech każda mapa mieć samochód pancerny lub dziesiątki samolotów. Pojazdy te były niezwykle rzadkie w fińskiej wojny domowej.

Jeśli nie masz żadnych mod umiejętności rozwijającym się i chcesz wziąć udział w tym projekcie, nie martw się! Możesz być beta testerem! Potrzebuję doświadczonych BF42-graczy, aby przetestować ten mod do błędów i dać opinie i pomysły.

Dziękuję za zainteresowanie. Jestem otwarty na wszelkiego rodzaju opinie i sugestie.


Autor i FinnWars 1918 Deweloper: Ruuga

Źródło i dyskusja Temat: http://www.bfmods.com/viewtopic.php?f=3 ... 9&start=10

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL