Teraz jest 30 lis 2024, 19:45

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 76 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 lis 2005, 14:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lis 2005, 11:53
Posty: 4
Lokalizacja: Wrocław
Ocena przeciętnego gracza Battlefield 1942 Single Player

Na początek: Pomysł ze zmartchwych wstaniami; dla mnie - nędza do kwadratu.
Poszczególne batalie;tragicznie nierówne w stopniu trudności /mimo ustawienia
poziomu trudności dla całej gry/.
Niby realizm pola bitwy a tak naprawdę "nadrealizm". Takiej wojny nikt nie miał by
prawa przeżyć. Ekwipunek: Tu też niezłe cudactwo. Masz pancerfausta i pistolet, snajperkę i
pistolet itd... pistolet. Skąd oni nabrali w II wojnie tyle pistoletów? Po zabitym nie
dźwigniesz tego co chcesz, cały ekwipunek musisz wymienić lub nic.
Niby taka troska o realizm a tu taka głupota. Wiadomo, że zbędne rzeczy się
wyrzucało, a dobierało to co potrzebne. Niby, że nie udźwignie? A mechanika obładowali jak muła.
Zbędny, nierzeczywisty i niepotrzebnie obciążający procesor jest pomysł z tymi czerwonymi i niebieskimi napisami.
A co mnie gracza /żołnierza/ obchodzi, że ten to James Bond a tamten Hans Kloss, że ja ubiłem pana X, a pan Y ubił mnie?
Jeśli pole walki, to żołnierze są anonimowi, nikt nie wie do kogo strzela! Zamiast tego trzeba było dać graczowi możliwość przeszukania zabitych np. opcją padnij-przeszukaj. Dwa okna u góry po lewej w ujęciu: broń, amunicja,
granaty, apteczka, plecak /lub ruski worek, w którym można by znaleźć np. harmoszkę/. I po prostu przenoszę z okna
zabitego do odpowiedniego pola mojego to co chcę np.on miał MP i 3 magazynki, ja mam snajperkę z 2-ma nabojami,
biorę MP, wkładam w moje pole gdzie była snajperka, dobieram magazynki i ew. apteczkę, zamykam wymianę i jestem w pozycji leżącej z nową bronią. Ilość dostępnych pól w oknie wyposażenia uniemożliwia możliwość posiadania wagonu
broni i amunicji, np. max.3 magazynki dostępne bezpośrednio /3 kratki pod długim polem broni/ Pole w plecaku takie
, że nie wsadzisz tam dodatkowego kałacha, ale wejdzie dodatkowa apteczka, amunicja, i np. suchy prowiant. Wlezie
człowiek w ruiny, wyciągnie prowiant z plecaka, zje /czas 10 sek./ i już mu siły wracają! I walczy /albo kładzie się spać -
żartuję/. Problem z rozpoznawaniem wróg - swój, należało załatwić zróżnicowaniem kolorów mundurów, kształtem hełmów. Niemcy - stalowe /formacje SS/, Anglicy i Amerykanie przeciw Niemcom - khaki, Amerykanie przeciw Japońcom - zielone, Japońscy - khaki. Amerykanie atakując wykorzystują tereny zielone, Japońscy raczej piach i skały.
I to znikanie zwłok, wraków i broni?! Co za durny pomysł? Przecież pobojowisko to tragedia! Pełno trupów, złomu,
ruin, lejów. Niech młodzi widzą co to wojna! Co, konik i szabelka i wojenka nasza, tak? A trzeba było mnie wziąć na konsultanta i byłby "hicior" taki, że ten Medale i Call-e dobrowolnie odeszły by do lamusa! Oczywiście, żartuję, a co innego pozostaje? Ja rozumiem, ambitni, chcieli wymyślić coś nowego, rewelacyjnego, zaskakującego. I faktycznie, zaskakujące to toto jest, nowe też,
ale rewelacyjne? Raczej rewolucyjne, na wzór tej październikowej, która zafundowała
światu socjalizm! Przeszedłem to do końca, obie strony i ze spokojnym sumieniem
mogę polecić - wrogowi! A co, niech się męczy i wścieka na te poronione pomysły!
Przyjacielowi tego nie polecę, bo nie chcę mieć dodatkowego wroga.
I jeszcze jedno. Nigdy, przenigdy nie będę już czytał recenzji tak zwanych fachowców
- krytyków. Albo są to ludzie nawiedzeni, coś jak nieudaczna wersja Nostradamusa, lub zawodowcy grający na poziomie zupełnie nieosiągalnym dla zwykłego gracza, albo ludzie, którzy nigdy w nic nie grali! Takie pierdoły wypisywać!? Nawet w TVP1, był taki program w niedzielę o grach i pamiętam, jak po premierze Colina 3
wychwalali: a fizyka, sterowność, grafika - no super. Za miesiąc ci sami - krytykowali! :oops:
Pewnie widzowie zareagowali ostro i trzeba się było wycofać. Już go nie ma, i dobrze!
Źle, że nie ma porządnego programu o grach, robionego przez przeciętnych graczy, dla przeciętnych graczy, bo to oni stanowią ten tłum i decydują o sukcesie!
Może producenci czy (i) dystrybutorzy im za to płacą? Nie wiem, ale to by
wyjaśniało wiele pochwalnych peanów na temat pospolitych knotów.

:oops: :oops: :oops:

_________________
--
Myślenie nie jest celem samym w sobie.
Dobrze, gdy służy dobrym celom
http://zlotemysli.pl/interniezbedniki.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lis 2005, 15:03 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lis 2003, 12:50
Posty: 2116
Lokalizacja: Bartoszyce i Poznań
Te koles skad sie urwałeś?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lis 2005, 15:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2005, 10:03
Posty: 907
Lokalizacja: Wieliczka
Battlefield jest nastawiony na multiplayer, więc rozgrywka jest maksymalnie uproszczona. A jeśli chcesz jakiś symulator pola walki to polecam Operation Flashpoint a nie BF`a na singlu. 8)

_________________
a.k.a. MłodyRzyQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lis 2005, 15:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2005, 23:30
Posty: 187
Lokalizacja: Jastrzebie-Zdrój
Wojtas napisał(a):
Te koles skad sie urwałeś?


:lol: :lol: || Nikt ci niezrobi gry ze 100% realizmem .... :roll:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lis 2005, 15:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
poległem,Tadek roxxx..czy na pudełku BF-a pisze wyraźnie "ta gra ma super realizm i jest to najbardziej realna gra"?BF jest w gruncie rzeczy bardzo arcadowy(choćby tor lotu pocisku z działa czołgowego)chcesz więcej realizmu,zainstaluj sobie forgotten hope-mod do BF-a..niestety każda gra ma ograniczenia związane z enginem i specyfiką directx

ktoś chyba sobie jajca robi tym postem :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lis 2005, 15:43 
Offline

Dołączył(a): 5 lip 2005, 22:31
Posty: 390
Lokalizacja: Szczecinek
Ja już wspomniano gra przygotowane jest pod gre multiplayer, prostota, realizm w sensie: że każda z potęg ma swoje mundury,bronie,sprzet, zróżnicowany wzgledem siebie, zresztą czego ty się spodziewałeś, gra jest z 2001r. A czy MOHAA jest też na tyle realistyczny? Co do znikania wraków, sprzętu,zwłok - człowieku czy ty choć troche myślisz?! Prawda owszem przydało by się coś takiego, ale wyobraź sobie że tyle obiektów 3D, przy np 64 graczach, gdyby każda każdego zabił i przypuśćmy walało by sie z 300 trupów po mapie to by ci kurna komputer nie wyrobił, niewspominając o serwie.

_________________
Obrazek

miro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lis 2005, 16:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2005, 23:43
Posty: 706
TadeuszX :arrow: właśnie mi przypomniałeś, że BF ma taki tryb jak single player :roll:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lis 2005, 16:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2004, 22:53
Posty: 393
Lokalizacja: Warszawa
TadeuszX napisał(a):
Ocena przeciętnego gracza Battlefield 1942 Single Player
Na początek: Pomysł ze zmartchwych wstaniami; dla mnie - nędza do kwadratu.

pisze sie zmartwychwstanie :wink: a w tym swiecie to sie nazywa spam a nie jakies "zmartwych wstanie". pewnie zes sie w canterka nagral gdzie czekasz pol godziny bo jakis kretyn odszedl od kompa.

TadeuszX napisał(a):
Poszczególne batalie;tragicznie nierówne w stopniu trudności /mimo ustawienia
poziomu trudności dla całej gry/.
Niby realizm pola bitwy a tak naprawdę "nadrealizm". Takiej wojny nikt nie miał by
prawa przeżyć.


czyzby boty byly dla Ciebie zbyt trudnymi przeciwnikami? takiej wojny nikt nie przezyl, w koncu i tak kazdy pod koniec rundy jest "is no more" :wink:
TadeuszX napisał(a):
Ekwipunek: Tu też niezłe cudactwo. Masz pancerfausta i pistolet, snajperkę i
pistolet itd... pistolet. Skąd oni nabrali w II wojnie tyle pistoletów?


popatrz na inne gry, w kazdej masz tony amunicji do pistoletow i praktycznie kazda klasa jest wlasnie w owa bron uzbrojona

TadeuszX napisał(a):
Po zabitym nie
dźwigniesz tego co chcesz, cały ekwipunek musisz wymienić lub nic.
Niby taka troska o realizm a tu taka głupota. Wiadomo, że zbędne rzeczy się
wyrzucało, a dobierało to co potrzebne. Niby, że nie udźwignie? A mechanika obładowali jak muła.


raczej 2panzerfaustow nie udzwigniesz a mechanik wcale nie jest tak przeciazony, beznadziejnie by sie gralo gdyby tak miec jedna mine...
TadeuszX napisał(a):

Zbędny, nierzeczywisty i niepotrzebnie obciążający procesor jest pomysł z tymi czerwonymi i niebieskimi napisami.
A co mnie gracza /żołnierza/ obchodzi, że ten to James Bond a tamten Hans Kloss, że ja ubiłem pana X, a pan Y ubił mnie?Jeśli pole walki, to żołnierze są anonimowi, nikt nie wie do kogo strzela!


jak Ci sie nie podoba nazwij sie "x" i tak sobie graj, kazdy chce widziec tam siebie a nie bezimennego zolnierza, chyba nie kumasz po co powstaje w grach opcja multiplayer...
TadeuszX napisał(a):
Zamiast tego trzeba było dać graczowi możliwość przeszukania zabitych np. opcją padnij-przeszukaj. Dwa okna u góry po lewej w ujęciu: broń, amunicja,
granaty, apteczka, plecak /lub ruski worek, w którym można by znaleźć np. harmoszkę/. I po prostu przenoszę z okna
zabitego do odpowiedniego pola mojego to co chcę np.on miał MP i 3 magazynki, ja mam snajperkę z 2-ma nabojami,
biorę MP, wkładam w moje pole gdzie była snajperka, dobieram magazynki i ew. apteczkę, zamykam wymianę i jestem w pozycji leżącej z nową bronią. Ilość dostępnych pól w oknie wyposażenia uniemożliwia możliwość posiadania wagonu
broni i amunicji, np. max.3 magazynki dostępne bezpośrednio /3 kratki pod długim polem broni/ Pole w plecaku takie
, że nie wsadzisz tam dodatkowego kałacha, ale wejdzie dodatkowa apteczka, amunicja, i np. suchy prowiant. Wlezie
człowiek w ruiny, wyciągnie prowiant z plecaka, zje /czas 10 sek./ i już mu siły wracają! I walczy /albo kładzie się spać -
żartuję/.

moze wogole do tego dorob xp, ekwipunek i dziennik, stworzylbys RPGa
TadeuszX napisał(a):

Problem z rozpoznawaniem wróg - swój, należało załatwić zróżnicowaniem kolorów mundurów, kształtem hełmów. Niemcy - stalowe /formacje SS/, Anglicy i Amerykanie przeciw Niemcom - khaki, Amerykanie przeciw Japońcom - zielone, Japońscy - khaki. Amerykanie atakując wykorzystują tereny zielone, Japońscy raczej piach i skały.


ta.. nie dosc ze masz napisy i mape to po kolorze mundurów tez mozesz rozpoznac, widac malo spostrzegawczy jestes
TadeuszX napisał(a):
I to znikanie zwłok, wraków i broni?! Co za durny pomysł? Przecież pobojowisko to tragedia! Pełno trupów, złomu,
ruin, lejów.

ciekawe czyj komp by to wytrzymal. wyobrazam sobie 1000cial na ziemi i do tego jeszcze kilkaset wrakow

TadeuszX napisał(a):
Niech młodzi widzą co to wojna!


powiedzial TadeuszX ktory przezyl 3 wojny swiatowe...

TadeuszX napisał(a):
Ja rozumiem, ambitni, chcieli wymyślić coś nowego, rewelacyjnego, zaskakującego. I faktycznie, zaskakujące to toto jest, nowe też,
ale rewelacyjne? Raczej rewolucyjne, na wzór tej październikowej, która zafundowała
światu socjalizm! Przeszedłem to do końca, obie strony i ze spokojnym sumieniem
mogę polecić - wrogowi! A co, niech się męczy i wścieka na te poronione pomysły!
Przyjacielowi tego nie polecę, bo nie chcę mieć dodatkowego wroga.
I jeszcze jedno. Nigdy, przenigdy nie będę już czytał recenzji tak zwanych fachowców
- krytyków. Albo są to ludzie nawiedzeni, coś jak nieudaczna wersja Nostradamusa, lub zawodowcy grający na poziomie zupełnie nieosiągalnym dla zwykłego gracza, albo ludzie, którzy nigdy w nic nie grali! Takie pierdoły wypisywać!?

sam pierdoły wypisujesz, w tym momencie kwestionujac w wiedze i opinie "krytykow-fachowcow" stwierdzasz ze sam sie lepiej od nich znasz. Zobacz sobie na oceny battlefielda, wszyscy cenia go wysoko. nie zostaje nic innego jak wspolczuc Twoim przyjaciolom...

TadeuszX napisał(a):
Źle, że nie ma porządnego programu o grach, robionego przez przeciętnych graczy, dla przeciętnych graczy, bo to oni stanowią ten tłum i decydują o sukcesie!


to wlasnie MY tutaj jestesmu "przecietnymi graczami" i to MY wybralismy ta gre, nie gramy tylko dlatego ze ludzie pisza ze fajna gra. Jesli jednak sadzisz ze to Ty jestes przecietnym graczem a ta gra nie dorownuje do Twych oczekiwan to sam stworz cos wlasnego, ciekawe jak sie ludziom spodoba... skoro grales tylko w singla wywnioskowuje ze grasz na piracie, zal Ci 40zl na gre ktora oceniasz na beznadziejna mimo ze to wlasnie multi sie w niej najbardziej liczy

żenada
:?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lis 2005, 17:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2005, 20:25
Posty: 161
Lokalizacja: Warszawa
Ale masz problemy gościu :shock: Zamiast pisać nam tutaj rozprawkę, kup sobie inną grę i nie zawracaj nam glowy. Nie podoba się BF to w niego nie graj.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lis 2005, 17:28 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Chyba LSD zalegalizowali :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lis 2005, 17:30 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, 05:17
Posty: 5637
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Ja powiem tylko jedno - poczytaj koleś archiwum tego forum - topice tak sprzed półtora - dwu latek. Znajdziesz mase ciekawych wypowiedzi - zarówno podobnych twojej jaki i przeciwnych. To wszystko było wałkowane...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lis 2005, 18:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lut 2005, 10:01
Posty: 52
Lokalizacja: Kęty
...objawy ptasiej grypy?? :lol:

VTC

_________________
Audi,Airguns,Rock&Roll


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lis 2005, 18:14 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2004, 15:43
Posty: 1142
Lokalizacja: Warszawa
TadeuszX napisał(a):
Ocena przeciętnego gracza Battlefield 1942 Single Player

Na początek: Pomysł ze zmartchwych wstaniami; dla mnie - nędza do kwadratu.

Moze wpadli na ten pomysl jak wyczytali o tym w Ewangelii?

TadeuszX napisał(a):
Poszczególne batalie;tragicznie nierówne w stopniu trudności /mimo ustawienia poziomu trudności dla całej gry/.


Moj drogi Tadeuszq :lol: realizm tej gry mial polegac na tym ze mniej wiecej odzwierciedla uklad sil w poszczegolnych bitwach II Wojny Swiatowej:P (choc niezawsze ;)) Sa mapki tzw zrownowazone i takie na ktorych jedna ze stron ma przewage. I dlatego bitwa, bitwie nierowna.
TadeuszX napisał(a):

Niby realizm pola bitwy a tak naprawdę "nadrealizm". Takiej wojny nikt nie miał by prawa przeżyć.

A wielu mialo szczescia przezyc II WŚ?;] Realizm pola bitwy polega na tym ze nigdy nie jestes bezpieczny :P Albo Ci na maske wyjdzie czolg, albo snajper strzeli w plecy albo samolot Cie wypatrzy :P

TadeuszX napisał(a):
Ekwipunek: Tu też niezłe cudactwo. Masz pancerfausta i pistolet, snajperkę i
pistolet itd... pistolet. Skąd oni nabrali w II wojnie tyle pistoletów?

Faktycznie... zastanawiajace. Po co zolnierzowi pistolet?:P Przeciez dali mu bazooke, niech sie broni bazooka. Przebiegnie przez linie wroga i zdzieli niemczura przez leb! :]
TadeuszX napisał(a):
Po zabitym nie
dźwigniesz tego co chcesz, cały ekwipunek musisz wymienić lub nic.
Niby taka troska o realizm a tu taka głupota. Wiadomo, że zbędne rzeczy się
wyrzucało, a dobierało to co potrzebne. Niby, że nie udźwignie? A mechanika obładowali jak muła.

Klasyczny przyklad rzymskiego zolnierza ktory lupy dzieli jeszcze w trakcie trwania bitwy :lol: I ktory oprocz kolczugi, helmu, 3 pilum, gladiusa, pugio, szerokiej tarczy, bala, prowiantu, pily, toporka, lopatki, koszyka nosza pas za ktorym maja noz i lancuch.
TadeuszX napisał(a):
Zbędny, nierzeczywisty i niepotrzebnie obciążającyprocesor jest pomysł z tymi czerwonymi i niebieskimi napisami.

Bo jak siedze na TS z Gryniem i zobacze ze go zabije to bede mogl sie smiac: haha Gryniu Ty lamo zabilem Cie :P
TadeuszX napisał(a):
A co mnie gracza /żołnierza/ obchodzi, że ten to James Bond a tamten Hans Kloss, że ja ubiłem pana X, a pan Y ubił mnie?

Zeby historycy mieli jakies zrodlo historyczne "grane" o II WŚ;]
TadeuszX napisał(a):
Jeśli pole walki, to żołnierze są anonimowi, nikt nie wie do kogo strzela!

To byl wielki problem podczas II WŚ ze Amerykanie ze 101 ostrzelali swoich bo mysleli ze to ruskie :D (co z tego ze nie mieli wojny z ZSRR?:P)
TadeuszX napisał(a):
Zamiast tego trzeba było dać graczowi możliwość przeszukania zabitych np. opcją padnij-przeszukaj. Dwa okna u góry po lewej w ujęciu: broń, amunicja,
granaty, apteczka, plecak /lub ruski worek, w którym można by znaleźć np. harmoszkę/.

No to by bylo cienko z realizmem bo Rosjanie to w workach nosili ziemniaki ;]
TadeuszX napisał(a):
I po prostu przenoszę z okna
zabitego do odpowiedniego pola mojego to co chcę np.on miał MP i 3 magazynki, ja mam snajperkę z 2-ma nabojami,
biorę MP, wkładam w moje pole gdzie była snajperka, dobieram magazynki i ew. apteczkę, zamykam wymianę i jestem w pozycji leżącej z nową bronią.

W miedzyczasie giniesz 3 razy od mojego noza :wink:
TadeuszX napisał(a):
Ilość dostępnych pól w oknie wyposażenia uniemożliwia możliwość posiadania wagonu
broni i amunicji, np. max.3 magazynki dostępne bezpośrednio /3 kratki pod długim polem broni/ Pole w plecaku takie
, że nie wsadzisz tam dodatkowego kałacha, ale wejdzie dodatkowa apteczka, amunicja, i np. suchy prowiant. Wlezie
człowiek w ruiny, wyciągnie prowiant z plecaka, zje /czas 10 sek./ i już mu siły wracają! I walczy /albo kładzie się spać -
żartuję/.

Posilek regeneracyjny w 10 sekund! :shock: jA nawet piwa nie daje rady w takim czasie wypic. 100% realizm :D Wiesz po mojemu jak ktos sie nawpieprza to ciezko mu jest biegac zwlaszcza o suchym pysku i z 4 kilogramowym karabinem w lapach ;]
TadeuszX napisał(a):
Problem z rozpoznawaniem wróg - swój, należało załatwić zróżnicowaniem kolorów mundurów, kształtem hełmów. Niemcy - stalowe /formacje SS/, Anglicy i Amerykanie przeciw Niemcom - khaki, Amerykanie przeciw Japońcom - zielone, Japońscy - khaki. Amerykanie atakując wykorzystują tereny zielone, Japońscy raczej piach i skały.

Po co sie rozdrabniac? Zrobimy od razu podzial na dywizje, bataliony itd. Dlaczego grenadierzy maja byc ubrani jak piloci, a piechota tak samo jak pancerni? Tworcy powinni pomyslec: nie wejdziesz do czolgu bez czapki jaka mieli czterej pancerni :D Japonce atakuje droga wodna - uzywaja specjalnego wyposazenia: chemikaliow ktore zamieniaja ocean w piasek. A Amerykanscy zolnierze sa nagradzani przez Partie Zielonych z calego swiata za sadzenie drzewek i dbanie o trawe :twisted:
TadeuszX napisał(a):

I to znikanie zwłok, wraków i broni?! Co za durny pomysł? Przecież pobojowisko to tragedia! Pełno trupów, złomu,
ruin, lejów.

A potem bedzie rzucal pannami przed monitorem ze masz za kiepski komp a w dodatku nie masz jak sie po trupach ruszyc. No i bys cholery dostal jakbys do konca rundy na m10 czekal :D A wez wogole jaka bzdura! Czolgi, jeepy, samoloty... wszystkie pojazdy pojawiaja sie z NIEBA! :evil: WTF? Czolgi powinny przyjezdzac koleja a samoloty podczepiane do helikoptera.
TadeuszX napisał(a):
Niech młodzi widzą co to wojna!

Lepiej mimo wszystko zeby nigdy sie nie dowiedzieli ;]
TadeuszX napisał(a):
Co, konik i szabelka i wojenka nasza, tak?

Przez 3 wieki to sie sprawdzalo w Polsce, a jeszcze dluzej w Mongolii :twisted:
TadeuszX napisał(a):

A trzeba było mnie wziąć na konsultanta i byłby "hicior" taki, że ten Medale i Call-e dobrowolnie odeszły by do lamusa! Oczywiście, żartuję, a co innego pozostaje?

I mamy najwieksza szmire od czasu Chasm the rift ;]
TadeuszX napisał(a):

Ja rozumiem, ambitni, chcieli wymyślić coś nowego, rewelacyjnego, zaskakującego. I faktycznie, zaskakujące to toto jest, nowe też,
ale rewelacyjne?

Jest zawyczadowe ;]
TadeuszX napisał(a):
Raczej rewolucyjne, na wzór tej październikowej, która zafundowała
światu socjalizm!

Nie socjalizm, tylko komunizm. I nie swiatu tylko czesci Azji i Europie Wschodniej oraz Centralnej.
TadeuszX napisał(a):
Przeszedłem to do końca, obie strony i ze spokojnym sumieniem
mogę polecić - wrogowi! A co, niech się męczy i wścieka na te poronione pomysły!

Wrogowi polec lekture swoich wypocin, ktore to sa poronionym pomyslem :roll:
TadeuszX napisał(a):

Przyjacielowi tego nie polecę, bo nie chcę mieć dodatkowego wroga.
I jeszcze jedno. Nigdy, przenigdy nie będę już czytał recenzji tak zwanych fachowców
- krytyków. Albo są to ludzie nawiedzeni, coś jak nieudaczna wersja Nostradamusa, lub zawodowcy grający na poziomie zupełnie nieosiągalnym dla zwykłego gracza, albo ludzie, którzy nigdy w nic nie grali! Takie pierdoły wypisywać!? Nawet w TVP1, był taki program w niedzielę o grach i pamiętam, jak po premierze Colina 3
wychwalali: a fizyka, sterowność, grafika - no super. Za miesiąc ci sami - krytykowali! :oops:
Pewnie widzowie zareagowali ostro i trzeba się było wycofać. Już go nie ma, i dobrze!
Źle, że nie ma porządnego programu o grach, robionego przez przeciętnych graczy, dla przeciętnych graczy, bo to oni stanowią ten tłum i decydują o sukcesie!
Może producenci czy (i) dystrybutorzy im za to płacą? Nie wiem, ale to by
wyjaśniało wiele pochwalnych peanów na temat pospolitych knotów.

Zostan redaktorem CD Action. Zmienisz swiat na lepsze :lol:

Podsumowujac: Zgadaj sie z Bushem przez telefon i wywolajcie jakas wojenke jak masz ochote cos takiego przezyc. Ewentualnie jesli upierasz sie przy II WŚ to zadzwon do NASA i zapytaj czy wykonali juz wehikul czasu. Jesli przeszkadza Ci brak opcji inventory to zagraj w jakiegos RPGa. TO JEST GRA KOMPUTEROWA DO CHOLERY! CHESZ REALIZMU? Biegniesz sobie, biegniesz. Minute, piec. Przestajesz biec bo jestes zmeczony. A wroga nadal nie widac. Wiec idziesz na piechote kolejne kilkadziesiat minut tylko po to zeby zaraz dostac strzal prosto w leb. Masz swoj realizm. Battlefield nie mial byc realistyczny. Mial byc GRYWALNY! I jest grywalny jak zadna inna gra na swiecie. A jesli ktos nie slyszal o trybie multiplayer to swoje okrojone recenzje moze sobie wsadzic w dupe!
:evil:

_________________
"We Polish Airmen
Gave our souls to God,
Our bodies to the British soil
But our hearts only to Poland.
1939-1945
For your freedom and ours"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lis 2005, 18:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sie 2004, 10:13
Posty: 755
Lokalizacja: Sopot
A ja powiem jedno ściągnij sobie FH 0.7 i nie narzekaj...=]

_________________
http://www.nuclear-outside.pl
#nuclear-outside @ quakenet


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lis 2005, 19:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2003, 11:15
Posty: 1039
:shock: Tadzio :shock: jedź do IRAKU 8)

_________________
A kto umarł, ten nie żyje.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 76 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL