Teraz jest 18 kwi 2025, 15:24

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lip 2003, 17:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 02:27
Posty: 1989
Lokalizacja: Warszawa
JUŻ CHODZI
Ładować się.

_________________
I need a medic.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lip 2003, 17:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Okota juz jest ok, mozna wchodzic na serwer.
Zapomnialem przekazac ze na serwerze musi byc pewne ustawienie, zeby mozna bylo wejsc na mape robiona w BattleCrafcie:

"In order to JOIN a map you've created with Battlecraft 1942, the server must have CONTENT CHECK turned OFF."

To takie info , dla tych ktorzy chcieli by odpalac mape na innym serwie ( i inne mapy).

Lis - zapraszam do dzialu Edycja, tam Ci napisze jak zrobic pojazdy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lip 2003, 18:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Dla tych co nie wiedzą, i nie chce im sie czytac "przeczytaj to" rozprowadzanego razem z mapa podaje sciezkę gdzie wrzucici mape:

Mapę wgraj do katalogu:
Battlefield 1942\Mods\bf1942\Archives\bf1942\levels\
tam gdzie są mapy z oryginalnego BF1942.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lip 2003, 18:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 02:27
Posty: 1989
Lokalizacja: Warszawa
Jakby co to tu "Battlefield 1942\Mods\bf1942\Archives\bf1942\levels\" wrzucamy zassaną mape http://www.corellia.neostrada.pl/arcylabirynth.zip , po czym ładujemy sie na na PRGK Trening Grounds 2 - 213.241.49.155 i testujemy mape Clona.

A tutaj dzielimy sie spostrzezeniami typu : a czemu nie ma dział , samolotów albo a ja znam tahjne pzrejscie miedzy bazami!

_________________
I need a medic.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2003, 02:26 
Offline

Dołączył(a): 10 lut 2003, 14:36
Posty: 1357
Brakuje tutaj jedynie tajnych przejsc... np: opre sie obok sciany a ona mi sie otworzy i przechodze sobie :)
A poza tym sciany mogly by byc wyzsze i zeby nie mozna bylo rzucac przez nie granatami...
No i jest to glowna mapa walhacka... poniewaz jak gralem z gorem to wystarczy zeby on byl za sciana a juz widze jego napis :(... Jednym slowem - bezsensu.
Przydaloby sie takze lotnisko z dwoma samolotami i przy kazdej fladze minimum jedno stanowisko z Karabinkiem Maszynowym [MG42, CKM].
No i labirynt moglby byc jeszcze wiekszy :)
Kolo baz [prawa, lewa strona] jakies drzewka... [maly las lub pojedyncze].
W labiryncie przydaloby sie jeszcze kilka plapek z woda [malych jeziorek]...
No i gramy 32vs32 -> bo chyba do takiej rozgrywki ta mapa jest przygotowana :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2003, 11:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2003, 17:23
Posty: 1386
Lokalizacja: Rakowiec
Co do samolotów to się raczej nie zgodzę ale faktycznie Kasera widziałem przez ściany bezproblemowo...faktycznie przy flagach w środku labiryntu powinny być jakieś barykady,mg i ewentualnie trochę zasiek...co do rozmiaru labiryntu to jest on w sam raz - nie za duży i nie za mały...
Ogólnie mapka zajebiście mi się podoba - dalej ludu ładować się na serwer bo 2v2 to trochę przymało...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2003, 14:57 
Offline

Dołączył(a): 25 gru 2002, 02:40
Posty: 161
Lokalizacja: Szczecin
sluchajcie moze sie umowimy na ten serwerek o danej godzinie bo jak gramy to 1vs 1 lub 2vs 2...to nie ma sensu wkurza sie i zdejma ta mape z serwerka a chcial bym sobie pograc na niej w wiecej osob...co o tym sadzicie?

_________________
Wykształcenie nie piwo,nie musi być pełne!
GG:1899730


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2003, 16:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
No to moze jakies propozycje? na dzisiaj...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2003, 17:27 
Offline

Dołączył(a): 25 gru 2002, 02:40
Posty: 161
Lokalizacja: Szczecin
21 > ...

_________________
Wykształcenie nie piwo,nie musi być pełne!
GG:1899730


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lip 2003, 01:39 
Offline

Dołączył(a): 10 lut 2003, 14:36
Posty: 1357
CT -> Dodam jeszcze ze przydaloby sie lekko poszerzyc tunele i no i rozbudowac mape...
Popatrz ile terenu do wykorzystania Ci zostalo...
Mozna zrobic po jednym RESPIE dla druzyny [flaga, ktorej nie mozna przejac] i tam np: dwa samoloty i bardzo duzo jeepow. Dla zabawy takze przed labiryntem i ta duuuuza flaga mozna zrobic parking dla jeepow :) po obu stronach zamiast muru z desek mozna dodac krzaki i drzewa przez ktore da sie tylko przejsc pieszo... a na koncu sciezki lotnisko z B17...
Wow az mi slinka cieknie :)
Wtedy byloby miodzio.
No i to co ja sadze ze mozna powiekszyc labirynt i flagi w dluzyszch odleglosciach od siebie i bardziej zamieszane :D

UPDATE:
aha i wyzsze mury zeby nie mozna bylo granatow przez nie rzucac :)
No i moze jeszcze jakies bajerki z wchodzeniem na te mury )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lip 2003, 03:12 
Offline

Dołączył(a): 25 gru 2002, 02:40
Posty: 161
Lokalizacja: Szczecin
rozmazyles sie :D ciekawe czy mu sie bedzie to wszystko chcialo robic :D

_________________
Wykształcenie nie piwo,nie musi być pełne!
GG:1899730


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lip 2003, 11:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2003, 17:23
Posty: 1386
Lokalizacja: Rakowiec
Kaser po kiego wała samoloty w labiryncie? Sorry ale wogóle tego nie widzę jak ktoś bombarduje b17 labirynt...poza tym teren nad labiryntem jest za mały i brak tam jakichkolwiek AA...bla bla i tysiąc innych powodów dla których nie powinno być tam żadnych pojazdów (jeepy w labiryncie? też nieciekawa perspektywa...)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lip 2003, 12:02 
Offline

Dołączył(a): 10 lut 2003, 14:36
Posty: 1357
eeee tam nie w labiryncie :) Przed labiryntem :D zreszta co tam... to tylko moja propozycja :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lip 2003, 12:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2003, 11:38
Posty: 1588
Lokalizacja: Żółwin
Ch0hlik.pl napisał(a):
to nie ma sensu wkurza sie i zdejma ta mape z serwerka a chcial bym sobie pograc na niej w wiecej osob...co o tym sadzicie?


Spoko, nie zdejmę, niech sobie wisi do testowania.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lip 2003, 13:47 
Offline

Dołączył(a): 10 lut 2003, 14:36
Posty: 1357
No to dzisiaj jest ta szansa...
OGLOSZENIE:
Data: 20 lipca [dzisiaj :D]
Miejsce: .pl [PRGK-42] Training Ground ip: 213.241.49.155:14567
Godzina: 15:00
Zasady:
1. Maxymalna ilosc osob w druzynie 8 vs 8
2. Glownymi administartorami gry sa: KasereK, Pepsee
3. Gramy mape ARCY LABIRYNTH i Tylka ta mape.
4. Nie przejmujemy flagi glownej druzyny przeciwnej !!!!
5. Gramy dla zabawy, kazdy objaw hamstwa bedzie karany kickiem.
Jakies pytania ? GG: 5818 !
Zapraszamy !!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL