Teraz jest 8 wrz 2025, 14:20

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sie 2003, 12:35 
Offline

Dołączył(a): 6 kwi 2003, 11:27
Posty: 74
Lokalizacja: Gdańsk
ja to nawet nieumim budynku wstawic hehe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sie 2003, 12:50 
Offline

Dołączył(a): 6 kwi 2003, 11:27
Posty: 74
Lokalizacja: Gdańsk
ma ktos link z kad mozna ten edytor zciagnac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sie 2003, 13:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2002, 18:30
Posty: 1195
Lokalizacja: Białystok
A mnie przy wybieraniu projektu wywala z BC

_________________
Who cares?
Masz problemy z pisownią? Zanim wyślesz posta - sprawdź http://orangoo.com/spell/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sie 2003, 17:38 
Offline

Dołączył(a): 6 kwi 2003, 11:27
Posty: 74
Lokalizacja: Gdańsk
jest gdzies polska wersja tego programu??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sie 2003, 18:35 
Offline

Dołączył(a): 17 gru 2002, 00:48
Posty: 86
Lokalizacja: Kraków
Sebastian102 napisał(a):
jest gdzies polska wersja tego programu??


nie sądzę, ale program nie jest znowu aż tak skomplikowany, a jesli czegoś nie będziesz wiedział to w dziale edycja jest temat o tworzeniu map w BC.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sie 2003, 18:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Aha zapomnialem, fajny motyw z ta flaga na srodku zatoczki. Ciezko bedzie zajac ;).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sie 2003, 19:50 
Offline

Dołączył(a): 2 lut 2003, 14:02
Posty: 684
Lokalizacja: Omaha beach
ok, mam prosbe :

Zaczynam ponowne starce z BC42..wcześniej chciałem juz robic mapke..ale niestety..nie udało sie

Mam plan zrobienia mapki Ardeny 1944 (ale takiej innej niz BoB :))

ale w tutorialach nie wszystko jest na chłopski rozum...wiec czy jest chetny aby od czasu do czasu odpowiedział na GG na moje pytania w sprawie edycji ?

_________________
"I rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sie 2003, 20:11 
Offline

Dołączył(a): 6 kwi 2003, 11:27
Posty: 74
Lokalizacja: Gdańsk
juz wiem jak stawiac budynki ale mam problem z czolgami i innymi takimi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sie 2003, 23:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Odpalilem znowu, IMO wygląda lepiej z tą mgłą.
Zauważyłem, że delfguny się nieodradzają po zniszczeniu i czy to celowe ze M10 i 3 czołgi wiecej są tylko w TDM?
Aha i spakowana mapa ma 1MB mniej :wink: , niektórym to robi różnicę.

Screeny z testów ;)

Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sie 2003, 23:49 
Offline

Dołączył(a): 17 gru 2002, 00:48
Posty: 86
Lokalizacja: Kraków
A więc tak, defgany rzeczywiście nie odradzają się po zniszczeniu. Na początku nie wiedziałem dlaczego tak wyszło skoro ustawienia skopiowałem z Wake, później zauważyłem że nie przydzieliłem ich żadnemu teamowi i prawdopodobnie dlatego się nie respawnują. Ale juz zostawiłem je tak bo pomyślałem że axisom i tak będzie b. trudno opanować wyspy. Natomiast co do sprzętu w TDM to taki był zamysł aby cała walka toczyła się na archipelagu a sprzętu było pod dostatkiem ;). Co mogę jeszcze powiedzieć to to że pojazdy (oprócz barek) nie wybuchają samoczynnie po przestawieniu ich w inne miejsce, tak chyba jest realniej :).
ps.oczywiście i tak wszystko może wyjść dopiero "w praniu" ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sie 2003, 01:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Delfguny i tak beda mialy male zastosowanie, wiec bym je respownowal. Bo wystarczy jeden nalot bombowcem i beda staly same podstawy do konca gry.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sie 2003, 10:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2003, 12:44
Posty: 702
Lokalizacja: Konin City
śliczne mapki!
nie moge sie doczekac kiedy znajda sie na jakims serwerku!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sie 2003, 13:14 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5352
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
jak bedzie finalna wersja to cos sie pomysli.... 8)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sie 2003, 17:13 
Offline

Dołączył(a): 17 gru 2002, 00:48
Posty: 86
Lokalizacja: Kraków
Clone--->defgany już się respawnują :) a problem z respawnem polegał na tym że w nazwie sprzętu w "Name" miałem "defgan" a musi byc jak się okazuje "DefganSpawner" inaczej sprzęt (nie przemieszczający się ) nie będzie się respawnował.
Okota--->fajnie by było wrzucić ją za jakieś 2-3 dni i przetestowac już w realnej walce ;). Myślę że wersja która już jest pod powyższym linkiem będzie wersją ostateczną, chyba że ktoś dopatrzy się jeszcze jakiegoś poważnego błędu, ale nie sądzę. 8). Reszta wyjdzie (oby nie) dopiero w grze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sie 2003, 14:29 
Offline

Dołączył(a): 11 sie 2003, 12:21
Posty: 198
Lokalizacja: Poznań
skąd wziąć te mapki i czy są na nich boty?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL