Teraz jest 18 kwi 2025, 15:15

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lip 2003, 01:33 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, 17:57
Posty: 3602
Lokalizacja: Warszawa
ale jaja z tymi bananami, czy ktos sie wreszcie przyzna ze jest adminem tego serwa?

_________________
http://www.bravo-company.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lip 2003, 01:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 cze 2003, 13:53
Posty: 293
Cytuj:
A wszyscy tak chcieli tego serwera a jakoś nie widze tam tłumów

Nie rozumiem tego tekstu, na zwykłych serverach BFa również nie zawsze tłumy bywają. Tzn. że jesteś za zlikwidowaniem wszystkich serverów? Wczoraj wieczorem na EoD było lekko ponad 40 osób, server robi się coraz bardziej znany i lubiany, już tylko zagorzali przeciwnicy EoD jak Kaser mogą twierdzić, że to był błąd.

Niestety wszystkie znaki na niebie i ziemi mówią, że na EoD 20% przyjdzie poczekać przynajmniej jeszcze miesiąc, a ponad to będzie to już ostatnia wersja moda na enginie BFa, chłopaki mają zamiar przenieść się na UT2004 lub HL2. Z jednej strony szkoda, z drugiej nie dziwne, że nie chcą żeby ich cała praca została przyćmiona przez BF:V. Ponad to proponuję zobaczyć trailery HL2, już mniejsza o grafike ale interakcja z otoczeniem wbija w fotel.

_________________
'A true warrior trains for battle, but prays for peace'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lip 2003, 02:02 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, 17:57
Posty: 3602
Lokalizacja: Warszawa
G-deck napisał(a):
Niestety wszystkie znaki na niebie i ziemi mówią, że na EoD 20% przyjdzie poczekać przynajmniej jeszcze miesiąc, a ponad to będzie to już ostatnia wersja moda na enginie BFa, chłopaki mają zamiar przenieść się na UT2004 lub HL2. Z jednej strony szkoda, z drugiej nie dziwne, że nie chcą żeby ich cała praca została przyćmiona przez BF:V. Ponad to proponuję zobaczyć trailery HL2, już mniejsza o grafike ale interakcja z otoczeniem wbija w fotel.

powaznie ostatnia wersja? przycmiona przez BF:V ? ja myslalem ze oni to chca wydac w przeciagu max 4-6 miesiecy 100% a oni chca tyle czekac jeszcze :?: :!: zycze im jak najlepiej i EOD mi sie strasznie podoba ale przy takim podejsciu na pewno zostana przycmieni przez BF:V

_________________
http://www.bravo-company.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lip 2003, 02:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 cze 2003, 13:53
Posty: 293
BFV jak by nie patrzeć będzie grą o półtora roku nowszą, więc trudno będzie EoD z nią konkurować, ponad to narzekają, że BF nie jest zbyt elastyczny, a EA nie współpracuje z twórcami modów nie chcąc udostępnić tzw. SDK (Software Development Kit), co twórcy Half Life'a robią. W każdym razie sporów w ekipie jest na razie sporo i jeszcze nic nie jest postanowione, jeżeli będzie im się chciało kontynuować pracę na nowym enginie to niedługo będzie się nad czym zastanawiać, czy kupić BFV czy HL2. Na razie niech chociaż 20% skończą bo ja się już obawiam czy nawet tyle jeszcze zrobią.

_________________
'A true warrior trains for battle, but prays for peace'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lip 2003, 12:07 
Offline

Dołączył(a): 25 gru 2002, 21:45
Posty: 506
Lokalizacja: malopolska
Holman napisał(a):
G-deck napisał(a):
Niestety wszystkie znaki na niebie i ziemi mówią, że na EoD 20% przyjdzie poczekać przynajmniej jeszcze miesiąc, a ponad to będzie to już ostatnia wersja moda na enginie BFa, chłopaki mają zamiar przenieść się na UT2004 lub HL2. Z jednej strony szkoda, z drugiej nie dziwne, że nie chcą żeby ich cała praca została przyćmiona przez BF:V. Ponad to proponuję zobaczyć trailery HL2, już mniejsza o grafike ale interakcja z otoczeniem wbija w fotel.

powaznie ostatnia wersja? przycmiona przez BF:V ? ja myslalem ze oni to chca wydac w przeciagu max 4-6 miesiecy 100% a oni chca tyle czekac jeszcze :?: :!: zycze im jak najlepiej i EOD mi sie strasznie podoba ale przy takim podejsciu na pewno zostana przycmieni przez BF:V


nic dziwnego, pewnie poczuli zapach 1 000 000$ jaki ciagnie sie ostatnio za ut2k3/ut2k4 :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lip 2003, 13:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2003, 11:40
Posty: 894
G-deck napisał(a):
Cytuj:
Niestety wszystkie znaki na niebie i ziemi mówią, że na EoD 20% przyjdzie poczekać przynajmniej jeszcze miesiąc, a ponad to będzie to już ostatnia wersja moda na enginie BFa, chłopaki mają zamiar przenieść się na UT2004 lub HL2. Z jednej strony szkoda, z drugiej nie dziwne, że nie chcą żeby ich cała praca została przyćmiona przez BF:V. Ponad to proponuję zobaczyć trailery HL2, już mniejsza o grafike ale interakcja z otoczeniem wbija w fotel.


I praktycznie wszystko będą musieli robić od nowa. Oby nie skończyli jak Duke Nukem Forever :? Najlepiej żeby ktoś się pokusił o dopieszczenie engine BF i dołożenie mu możliwości DX 8 do grafiki. Mieli byśmy wtedy piękne cienie, realistyczną wode, realistyczne wypukłości textur i całą kope innych upiększaczy. Bo jak by nie było grafika DX7 czasami wygląda paskudnie (np. nieprzeźroczysta woda w BF wyglądająca jak ta w Quake 1)
.

@hmmm: To producent gry musi zapłacić za prawo do użycia czyjegoś engine a nie na odwrót :) A engine UT2003/4 zalicza się do najdroższych (i najlepszych).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lip 2003, 14:20 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, 17:57
Posty: 3602
Lokalizacja: Warszawa
PhoeniX napisał(a):
I praktycznie wszystko będą musieli robić od nowa. Oby nie skończyli jak Duke Nukem Forever :? Najlepiej żeby ktoś się pokusił o dopieszczenie engine BF i dołożenie mu możliwości DX 8 do grafiki. Mieli byśmy wtedy piękne cienie, realistyczną wode, realistyczne wypukłości textur i całą kope innych upiększaczy. Bo jak by nie było grafika DX7 czasami wygląda paskudnie (np. nieprzeźroczysta woda w BF wyglądająca jak ta w Quake 1)

tak pelne wykorzystanie mozliwosci jakie daje DX8 by sie przydalo, ale mam wrazenie ze w sytuacji kiedy musza wszystko robic od poczatku (przy zmianie silnika to jest praktycznie mus) i dodatkowo beda to robili za darmo to caly projekt upadnie szybciej niz sie nam wydaje, w innej sytuacji jesli jakas firma im zacznie placic to stworza platna konkurencyjna gre dla BF:Vietnam, zobaczymy co z tego wyjdzie, w kazdym razie mozna sie juz powoli zaczac zegnac z profesjonalnymi bezplatnymi dodatkami, ciekawe co bedzie z Forgotten Hope bo z tego co pamietam mieli go wydac w wakacje a jak na razie jest cisza

_________________
http://www.bravo-company.pl


Ostatnio edytowano 22 lip 2003, 14:26 przez Holman, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lip 2003, 14:20 
Offline

Dołączył(a): 25 gru 2002, 21:45
Posty: 506
Lokalizacja: malopolska
PhoeniX napisał(a):
@hmmm: To producent gry musi zapłacić za prawo do użycia czyjegoś engine a nie na odwrót :) A engine UT2003/4 zalicza się do najdroższych (i najlepszych).


nie znasz tematu to nie wypowiadaj sie. zrobienie moda nie wymaga zadnych oplat nie liczac praw uzywania nazw wlasnych zastrzezonych (choc mozna zrobic tak, jak np z nazwami broni w cs), a do zgarniecia dla najlepszego jest 1 000 000$ in cash :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lip 2003, 14:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2003, 11:40
Posty: 894
A od kiedy to do UT2003/4 można robić mody ? :lol:
Tam już nie ma modów tylko jest całkiem inna gra napisana na wykupionym engine.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lip 2003, 14:34 
Offline

Dołączył(a): 25 gru 2002, 21:45
Posty: 506
Lokalizacja: malopolska
PhoeniX napisał(a):
A od kiedy to do UT2003/4 można robić mody ? :lol:
Tam już nie ma modów tylko jest całkiem inna gra napisana na wykupionym engine.


pfff, nie osmieszaj sie. poczytaj sobie http://www.unrealtournament2003.com/contest.php i nie musisz przepraszac :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lip 2003, 14:50 
Offline

Dołączył(a): 24 gru 2002, 10:41
Posty: 79
FragOps wygra - jak w banku :D więc niech porzucą marzenia i wezmą sie do roboty!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lip 2003, 14:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2003, 11:40
Posty: 894
Pomijając to że sposób twojej wypowiedzi jest żałosny to pomyśl czasami jakie muszą być warunki aby epic udostępnił za darmo engine ut ? Na pewno mod nie może być sprzedawany tylko darmowy. Mod wymaga oryginalnego UT więc każdy kto chce grać w moda napędza sprzedarz UT co jest na ręke dla Epic przez co wydał SDK.
W engine BF za wiele zmieniać nie trzeba było. Wystarczyło tylko podmienić textury, objekty i zrobić nowe mapy nawet z istniejących już textur. W modzie UT wszystko musiało by być robione od zera.
A kto będzie robił wszystko od nowa, tracił czas i pieniądze aby wydać coś za darmo ? Myślisz realnie ?
"Mod" musiał by być płatny a wtedy to nie mod tylko osobna gra a do czegoś takiego Epic ani żadna inna firma nie da za darmo swojego engine.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lip 2003, 15:03 
Offline

Dołączył(a): 25 gru 2002, 21:45
Posty: 506
Lokalizacja: malopolska
no po prostu rotflol, raczyles choc kliknac na link? wygrana lub czolowe miejsce w tym konkursie oprocz konkretnych pieniedzy (ktorych w bf nie bedzie nigdy dla ludzi spoza ea) to potencjalna szansa na prace. poza tym kto powiedzial ze mod nie moze pozniej ewoluowac w "retail" vide cs/dod (go, go "Red Orchestra" :) ). a tak poza tym to bredzisz :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lip 2003, 15:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 cze 2003, 08:57
Posty: 1009
Lokalizacja: Sosnowiec
Phoenix olej hmmmm`a.. ja bym tak zrobil.

_________________
- Eagle Thrust formation target 2800 yards -- begin psch-war operations.
- 700 -- 600 yards -- 500 -- Commence firing.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lip 2003, 15:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2003, 11:40
Posty: 894
Bad dobrze prawisz, nie ma z kim dyskutować więc trzeba olać.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL