Teraz jest 9 cze 2025, 06:09

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sie 2003, 09:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 cze 2003, 08:57
Posty: 1009
Lokalizacja: Sosnowiec
Ponoc w HL2 jest masakra pod tym wzgledem, choc sam widzialem tylko fragmenty (przyprawiajace o opad szczeny). Moze w BF:V bedzie podobnie? Oby..

_________________
- Eagle Thrust formation target 2800 yards -- begin psch-war operations.
- 700 -- 600 yards -- 500 -- Commence firing.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sie 2003, 10:01 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2003, 15:36
Posty: 2259
Lokalizacja: Gliwice
tia pomijając ograniczenia moda to moze napiszecie jaki komputer by to uciągnął ? bo to wszystko byłyby dodatkowe ruchome elementy pomiędzy którymi zachodziło by wiele zależności przy takim strzale w budynek komputer musiałby dodatkowo policzyć co ma odpaść itd. to jeszcze troszkę potrwa ale już na Pentium 8 i AMD Decathlot XP 10000 będzie to mozliwe :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sie 2003, 10:05 
Offline

Dołączył(a): 9 mar 2003, 17:38
Posty: 609
Lokalizacja: Radom
Maxik :!:
Intel ma już technologię budowy krzemu taktowanego zegarem do 8 GHz :shock: czyli jeszcze 4-5 lat i gramy w BF42 Ressurection ;) i serwery na 128min graczy 512max, tylko po ilu mecze klanowe :shock: :evil:

_________________
[swf width=300 height=100]http://www.iadurobros.friko.pl/varia/iadur.swf[/swf]
[FS] Iadurobros


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sie 2003, 10:13 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2003, 15:36
Posty: 2259
Lokalizacja: Gliwice
jesli całą mapę poskładałbyś z małych elementów 3D i liczył dla nich kienetykę to przy różnym odziaływaniu czynników to nawet 8GHz ci nie styknie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sie 2003, 10:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2003, 17:23
Posty: 1386
Lokalizacja: Rakowiec
Zawsze będzie można podkręcić nie? ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sie 2003, 10:35 
Offline

Dołączył(a): 11 sie 2003, 12:21
Posty: 198
Lokalizacja: Poznań
MOD z muminami 8) 8) Ja mówię poważnie. I niekoniecznie zostawanie ciał i wraków taki MOD bowiem istnieje ( mam go, strasznie spowalnia grę przynajmniej na 64 żołnierzy :P ) tylko o niszczenie planszy. I to nie w nieskończoniśc jak w Wormsach tylko pojedyncza dziura w jednym miejscu. A czy w tym ACTIONBATTLEFIED czy jak to tam się nazywa można niszczyć planszę czy tylko obiekty. W Tobruku zniszczyć wszystkie bunkry :P :P Ciekawe jak by to wyglądało


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sie 2003, 12:57 
Offline

Dołączył(a): 8 kwi 2003, 20:48
Posty: 107
Lokalizacja: Gliwice
Gorefest napisał(a):
A ja mam pomysł na moda z teletubisiami - Helmut też zrobisz? Plzzzz

Teletubisie hahahahhaa :lol: :lol: :lol:

_________________
C'est un dédale inextricable
Impénétrable aussi


Ravenelle Renouveau...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL