Teraz jest 24 lut 2025, 00:04

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwi 2003, 08:17 
Offline

Dołączył(a): 30 mar 2003, 09:43
Posty: 3
Lokalizacja: Zamość
_XENA_ napisał(a):
W tamtym okresie Anglicy jako broni ppanc używali PIAT-ów (np w 1944 pod Arnchem). To było odpowiednik Panzerfausta (nawet podobnie wygladał) tyle że napędzany był sprężyną (Mega LOOL - wylatywał podobnie jak wkład z długopisu, jedynie sprężyna miotajaca granaty była mocniejsza;-) ). Było on AFAIK wcale skuteczny, jedynie zasieg miał mały (nawywali je "cudo na sprężynę"). Jankesi używali Bazook (praktycznie kazdy wie co to jest), Niemcy panzerafausta (jest w BF-ie - odpowiednik dzisiejszego RPG - "kij" z napędzanym rakietowo granatem na końcu) i Panzershrecka (taka niemiecka bazooka - rura z rakietą) a co Japończycy i Włosi nie wiem....
Wszyscy oczywiście używali dział ppanc...
Acha czesto były używane także rusznice przeciwpancerne (szczególnie przeciwko tym słabiej opancerzonym pojazdom) - były to takie "mocniejsze" karabiny (dłuższa lufa, wiecej ładunku miotajacego w naboju). Np polska rusznica "Urugwaj" używana przez Polaków i Włochów.
O ile wiem PIAT był zaliczany do rusznic p.panc.:)
A Arnhem pisze się przez H a nie CH :)

A wogóle trzeba do tego moda mieć RTR ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ( zonk )
PostNapisane: 16 kwi 2003, 09:47 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2003, 11:24
Posty: 73
Lokalizacja: Gorlice
SouthMan napisał(a):
o.O Mi też che płytkę która jest w napędzie, dziwne. Wiecie jak to rozwiązać ?


Stwórz nowy skrót do BF-a na pulpicei i dopisz w Elemencie docelowym +restart 1 +game S9RM23 po BF1942.exe (musi być spacja).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwi 2003, 10:38 
Offline

Dołączył(a): 9 mar 2003, 17:38
Posty: 609
Lokalizacja: Radom
elementy nieprawidłowe nie chce przyjąć - kupa :!:

_________________
[swf width=300 height=100]http://www.iadurobros.friko.pl/varia/iadur.swf[/swf]
[FS] Iadurobros


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwi 2003, 14:01 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2003, 04:47
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa
Pierwsza sprawa jest taka, ze mod jest dla RtR i o te plytke prosi S9RM2.3.

Druga sprawa to sam wyglad gry. Zagralem narazie tylko na Market Garden i... nowe modele sa bardzo ciekawe, ale juz realizacja graficzna (skina) jest do d... nie do przyjecia. Znalazlyby sie o wiele ciekawsze przypadki kamuflazu nie mowiac o dziwnym zielonym na czolgach niemieckich, ktoremu blizej do niebieskiego. Pomysl z obsadzeniem kadlubowego kaema - super, szkoda ze u Niemcow tylko w Tygrysie... Pz. IV tez go posiadaly. Poza tym zdarzalo mi sie tracic odglos MG sprzezonego z dzialem...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwi 2003, 15:10 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, 05:17
Posty: 5637
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
#1 PIAT - może i zaliczał się do rusznic - ja uważam to za prostszego przodka Panzerfausta (który rusznicą raczej nie jest). Ale to moje osobiste zdanie.

#2 Nie czepiajmy się literówek i prostych błędów (ortograficznych) - większość piszac posty deko się spieszy i krzaczki się zdarzają. Liczy się treść - to nie dyktando tylko forum. Trochę wyrozumiałości pliiiiz....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwi 2003, 16:01 
Offline

Dołączył(a): 10 kwi 2003, 12:46
Posty: 140
Lokalizacja: Ostrów wlkp.
mod ten nie jest dla RTR trzeba tylko zrobic skrót pliku bf1942.exe i dopisac linię komend
i mod ten trzeba za każdym razem uruchamiać tym skrótem nie da sie tego zrobic bezposrednio w grze bo wywala sie właśnie napis
o płytkę. Napewno tak jest bo u mnie dziala a nie mam RTR

tak ma wyglądać linia komend na pulpicie po wybraniu na nim prawym przyciskiem właściwości.
I zmieniamy linię w OBIEKT DOCELOWY Na gotowo ma wyglądać tak

"C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 1942\BF1942.exe" +restart 1 +game S9RM23
cudzysłów też ma być
za +restart ma być spacja i za jedynką też


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwi 2003, 16:10 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2003, 04:47
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa
Przyjzalem sie troche dluzej i co moge stwierdzic.
StuG III jest cholernie duzy. Kuriozalne jest jego podwozie - wyzsze niz Pz. IV.
Pz. IVF1 - W Charkowie ma kamuflaz pustynny, cos jakby nie z tej bajki ;)
Nie poprawiono wciaz bledu Dice'a w sprawie modelu T-34 - ciekawe kto pierwszy to zrobi?

I fakt, Panzerfaust zabija za pierwszym razem (nie wazne z jakiej strony), dodajac do tego prawie 100% skutecznosc botow - nie warto wsiadac do zadnego pojazdu ;)

To ze za M4 pojawily sie w Afryce u Brytoli M3 jest ciekawym posunieciem pod wzgledem historycznym, ale chyba zapomniano, ze Anglicy uzywali wtedy masowo Matildy Mk.II, Valentiny czy Crusedery. I obecnosci Pz. IVF1 daje Niemcom przewage, nie duza ale jakas napewno (to tylko kwestia, jak szybko M3 bedzie w stanie odwrocic sie przodem do Pz. IV, a zajmuje to troche czasu...).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwi 2003, 16:16 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2003, 04:47
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa
Wojtek_POLAND -> Dokladnie taki skrot sobie zrobilem i... nic, prosi wciaz o plytke. BF1942 mam oryginalny, zeby nie bylo.
RtR no... jest kopia zapasowa ;) i sluzy mi tylko do gry off-line - czekam az pojawi sie ten dodatek w Polsce. Gdy w napedzie jest ta plytka, alleluja!, Realism Mod sie zalacza.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwi 2003, 16:45 
Offline

Dołączył(a): 10 kwi 2003, 12:46
Posty: 140
Lokalizacja: Ostrów wlkp.
Ja też mam kopię zapasową RTR ale jej nie używam :wink:
bo gdy chce się uruchomić jakiegoś moda to wywala mnie do windowsa
może RTR jest przyczyną a pozatym mam nadzieje że uruchamiasz skrótem spróbuj pozbyć się całkowicie RTR może zainstaluj od nowa BF1942
a pozatym dziwne jest podejście DICE do modeli niektórych pojazdów
np ten alliancki transporter piechoty też jest za duży Panzer 4 tak samo nie zachowuje proporcji ,Me110 tak jakby mial za niską kabinę i ma coś nietak z przodem :wink: niemówiąc już o tym STUG3 który jak mnie pamięć nie myli był budowany na podwoziu Panzer3 który był mniejszy od Panzer 4 tak czy siak ma sie obraz co będzie można spotkać w RTR
Może za bardzo sie czepiam ale na tle całości "idealnej" jest to dla mnie denerwujące 8)tym bardziej ze inne modele wydają się być w porządku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwi 2003, 17:03 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2003, 04:47
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa
Wojtek_POLAND -> Prawda przyczyna moze byc RtR :D.

StuG III, tak byl budowany na podwoziu Pz. III, ktore napewno bylo ktroszy. Idea samego dziala samobieznego polegala wlasnie na braku wiezy, ale malym profilu. W BF1942 brak wiezy jest czesciowym utrudnieniem, a dodatkowe spore rozmiary czynia z pojazdu samobiezna... trumne ;).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwi 2003, 17:10 
Offline

Dołączył(a): 10 kwi 2003, 12:46
Posty: 140
Lokalizacja: Ostrów wlkp.
Ja tam w sumie czekam najbardziej na dodatek FORGOTTEN HOPE
Z tego co oferują w tym dodatku do chyba Desert Combat będzie wysiadał
Tam będzie mnóstwo różnorakiego sprzętu i po screenach wydają się być solidnie zrobione ale o dacie wydania wypuszczenia nic nie wiadomo
przy nim RTR wygląda biednie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwi 2003, 18:56 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2003, 11:24
Posty: 73
Lokalizacja: Gorlice
kamikaze_boski_wiatr napisał(a):
elementy nieprawidłowe nie chce przyjąć - kupa :!:


Daj spacje a jak nie to nie wiem


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL