Teraz jest 18 kwi 2025, 15:21

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lip 2003, 15:43 
Offline

Dołączył(a): 7 maja 2003, 14:09
Posty: 218
Lokalizacja: Katowice
Cytuj:
Najlepiej żeby ktoś się pokusił o dopieszczenie engine BF i dołożenie mu możliwości DX 8 do grafiki. Mieli byśmy wtedy piękne cienie, realistyczną wode, realistyczne wypukłości textur i całą kope innych upiększaczy. Bo jak by nie było grafika DX7 czasami wygląda paskudnie (np. nieprzeźroczysta woda w BF wyglądająca jak ta w Quake 1)


Co ty za brednie wypisujesz? BF wymaga DX8.1 minimum !! Jaka nieprzeźroczysta woda?? Czyba Ci sie gry pomyliły.... Większość efektów z DX8.1 BF normalnie wykorzystuje...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lip 2003, 15:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2003, 11:40
Posty: 894
BF nie wykorzystuje ŻADNYCH efektów DX8.
Jak by wymagał DX8 do grafiki to nie miał by prawa działać na kartach graficznych takich jak GF1, GF2,GF4 MX, Radeon 7200, 7500.
Pozatym zobacz sobie wode w PixelShaderze a zwykłą w DX7... różnica kolosalna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lip 2003, 18:19 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, 17:57
Posty: 3602
Lokalizacja: Warszawa
BoBo napisał(a):
Cytuj:
Najlepiej żeby ktoś się pokusił o dopieszczenie engine BF i dołożenie mu możliwości DX 8 do grafiki. Mieli byśmy wtedy piękne cienie, realistyczną wode, realistyczne wypukłości textur i całą kope innych upiększaczy. Bo jak by nie było grafika DX7 czasami wygląda paskudnie (np. nieprzeźroczysta woda w BF wyglądająca jak ta w Quake 1)


Co ty za brednie wypisujesz? BF wymaga DX8.1 minimum !! Jaka nieprzeźroczysta woda?? Czyba Ci sie gry pomyliły.... Większość efektów z DX8.1 BF normalnie wykorzystuje...

kolego wiecej orientacji w sprzecie i softwarze a mniej wierzenia w marketingowy belkot, Phoenix ma racje

_________________
http://www.bravo-company.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lip 2003, 18:28 
Offline

Dołączył(a): 25 gru 2002, 21:45
Posty: 506
Lokalizacja: malopolska
PhoeniX napisał(a):
BF nie wykorzystuje ŻADNYCH efektów DX8.
Jak by wymagał DX8 do grafiki to nie miał by prawa działać na kartach graficznych takich jak GF1, GF2,GF4 MX, Radeon 7200, 7500.
Pozatym zobacz sobie wode w PixelShaderze a zwykłą w DX7... różnica kolosalna.


taa, a czy bf uruchomi sie i bedzie dzialal bez dx8?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lip 2003, 18:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2003, 11:40
Posty: 894
A co to ma wspólnego z wykorzystywaniem grafiki DX8 ?
DirectX słada się z wielu Directów. Direct Sound, Input, Music itp.
Skoro gra wymaga do działania DX8 to znaczy że być może korzysta np. z Direct Sound w wersji 8.1. Dla przykładu podam Colina 3 który chodz wymaga DX9 nie obsługuje grafiki DX9 a jedynie dźwięk.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lip 2003, 18:41 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, 17:57
Posty: 3602
Lokalizacja: Warszawa
hmmm napisał(a):
PhoeniX napisał(a):
BF nie wykorzystuje ŻADNYCH efektów DX8.
Jak by wymagał DX8 do grafiki to nie miał by prawa działać na kartach graficznych takich jak GF1, GF2,GF4 MX, Radeon 7200, 7500.
Pozatym zobacz sobie wode w PixelShaderze a zwykłą w DX7... różnica kolosalna.


taa, a czy bf uruchomi sie i bedzie dzialal bez dx8?

to czy gra ma minimalne wymagania np dx8.1 to nie znaczy ze w pelni wykorzystuje te biblioteki i efekty ktore w nich sa, zwykle to jest o generacje w dol zeby zapewnic kompatybilnosc ze starszymi kartami, na przyklad BF:Vietnam bedzie pwenie wymagal DX9 a wykorzysta wszystkie efekty 8.1 no i moze pare elementow z dx9 (na przyklad wysoki pixel shader lub bieblioteki dzwiekow) na lepszych kartach takich jak radek9500/9700 i lepsze geforce fx

_________________
http://www.bravo-company.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lip 2003, 19:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 maja 2003, 19:13
Posty: 95
bAd napisał(a):
Phoenix olej hmmmm`a.. ja bym tak zrobil.


PhoeniX napisał(a):
Bad dobrze prawisz, nie ma z kim dyskutować więc trzeba olać.


Obaj jesteście żałośni.

Jeżeli nie wiecie co powiedzieć to się nie odzywajcie.

Ten 1milion$ to łączna pula nagród za stworzenie MODa do UT2k3 (400tys$ za 1sze miejsce). Co więcej udostępnione zostały profesjonalne programy do ich tworzenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lip 2003, 21:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2003, 11:40
Posty: 894
Wiesz postaci bardziej żałosnej niż ty i twoje debilne nic nie wnoszące prócz obrażania innych posty to naprawde ze świeczką szukać. Szkoda że nie da się tu jakiegoś ignora dawać.
Co do twoich mądrości to pomyślałeś może co stanie się gdy jakiś team wyda kase na prace nad dużym modem który musi być darmowy i nie wygra żadnej nagrody albo jakąś mało wartościową ? Bankuctwo i skok z okna ? :) No ale jak ty wolisz żyć nadzieją darmowego moda EoD na silniku nowych UT to nie bede ci psuł marzeń ;)
Na Duke Nukem Forever pewnie też czekasz :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lip 2003, 22:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 maja 2003, 19:13
Posty: 95
Oni to robią dla przyjemności może?!?

Dotychczas nikt im nie płacił.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lip 2003, 22:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2003, 11:40
Posty: 894
Ale teraz nie zaczynali od zera tylko modyfikowali to co jest już w BF.
W UT musieli by robić wszystko od kompletnego zera na engine który nigdy nie był robiony z myślą o grach takich jak EoD więc problemów może pojawić się cała masa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lip 2003, 23:36 
Offline

Dołączył(a): 7 maja 2003, 14:09
Posty: 218
Lokalizacja: Katowice
PhoeniX napisał(a):
BF nie wykorzystuje ŻADNYCH efektów DX8.
Jak by wymagał DX8 do grafiki to nie miał by prawa działać na kartach graficznych takich jak GF1, GF2,GF4 MX, Radeon 7200, 7500.
Pozatym zobacz sobie wode w PixelShaderze a zwykłą w DX7... różnica kolosalna.


Moze to i chwyt marketingowy ale w instrukcji pisze jak byk "Gra BF1942 wymaga sterownikow DX 8.1 , ktore sa dolaczone na plycie...; ...korzystanie ze sterownikow, ktore nie obsluguja standardu DX 8.1, moze spowodowac bledne odtwarzanie grafiki i dzwieku." Czy bf sie wogole uruchomi na starszych DX niz 8 ?

Cytuj:
Bo jak by nie było grafika DX7 czasami wygląda paskudnie (np. nieprzeźroczysta woda w BF wyglądająca jak ta w Quake 1)


To jak wytlumaczysz fakt, ze u mnie woda jest przezroczysta?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lip 2003, 00:57 
Offline

Dołączył(a): 25 gru 2002, 21:45
Posty: 506
Lokalizacja: malopolska
Holman napisał(a):
hmmm napisał(a):
PhoeniX napisał(a):
BF nie wykorzystuje ŻADNYCH efektów DX8.
Jak by wymagał DX8 do grafiki to nie miał by prawa działać na kartach graficznych takich jak GF1, GF2,GF4 MX, Radeon 7200, 7500.
Pozatym zobacz sobie wode w PixelShaderze a zwykłą w DX7... różnica kolosalna.


taa, a czy bf uruchomi sie i bedzie dzialal bez dx8?

to czy gra ma minimalne wymagania np dx8.1 to nie znaczy ze w pelni wykorzystuje te biblioteki i efekty ktore w nich sa, zwykle to jest o generacje w dol zeby zapewnic kompatybilnosc ze starszymi kartami, na przyklad BF:Vietnam bedzie pwenie wymagal DX9 a wykorzysta wszystkie efekty 8.1 no i moze pare elementow z dx9 (na przyklad wysoki pixel shader lub bieblioteki dzwiekow) na lepszych kartach takich jak radek9500/9700 i lepsze geforce fx

a lyzka na to.... czy ja napisalem ze wykorzystuje w pelni? chodzi o jedno slowo "ZADNYCH". jezeli dla kogos direct3d w dx8 = direct3d dx7 + efekty wymagajace nowego sprzetu (np obsluga shaderow) to gratulacje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lip 2003, 01:07 
Offline

Dołączył(a): 25 gru 2002, 21:45
Posty: 506
Lokalizacja: malopolska
PhoeniX napisał(a):
No ale jak ty wolisz żyć nadzieją darmowego moda EoD na silniku nowych UT to nie bede ci psuł marzeń ;)


no oczywiscie, ze nie przeciez to glupie. NIE MA MODOW do ut2k3/ut2k4. zapomniales? btw ostatnio osoba wspoltworzaca jeden z modow (tzw wirtualnie bo ich przeciez NIE MA) dolaczyla do zespolu tworzacgo america's army. ale pewnie jakis kaczka, przeciez gosc jeszcze nic nie wygral :P.
nikt procz ciebie nie twierdzi ze mod eod do ut2k3 moglby byc kopia tego z bf. wstarczy troche wyobrazni i jako takie pojecie o obu grach, zeby wiedziec, ze to raczej malo prawdopodobne. engine ut2k3 nie toleruje chyba tak duzych map.

PhoeniX napisał(a):
Co do twoich mądrości to pomyślałeś może co stanie się gdy jakiś team wyda kase na prace nad dużym modem który musi być darmowy i nie wygra żadnej nagrody albo jakąś mało wartościową ? Bankuctwo i skok z okna ?


lol. ciekawe skad sie caly czas biora rozne mody, rowniez do bf, ktore wcale nie sa dobre ani ciekawe i niczego nie wygrywaja. to pewnie taki ostatni "krzyk" przed skokiem z okna? rotflol. dobrze wiedziec, teraz do jakiegokolwiek moda do badz jakiej gry bede "podchodzil z nalezytym szacunkiem" :D


Ostatnio edytowano 23 lip 2003, 01:28 przez hmmm, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lip 2003, 01:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2003, 11:40
Posty: 894
hmmm napisał(a):
no oczywiscie, ze nie przeciez to glupie. NIE MA MODOW do ut2k3/ut2k4. zapomniales? btw ostatnio osoba tworzaca jeden z modow (tzw wirtualnie bo ich przeciez NIE MA) dolaczyla do zespolu tworzacgo america's army. ale pewnie jakis kaczka, przeciez gosc jeszcze nic nie wygral :P.


Bo gra na engine jakiejś gry nie koniecznie musi być jej modem. Czy Quake 2 jest modem Quake 1 tylko dlatego ze wykorzystuje jego engine (lekko zmodyfikowany) ? :)
Można teoretyzować że gdyby zrobić bardzo tanim kosztem EoD na UT2003 to nawet jak by nic nie wygrali to takie coś mogło by odnieść sukces. Tyle tylko że przy ilości pracy jakie by musieli w to włożyć wydaje się to niemożliwe.

Cytuj:
nikt procz ciebie nie twierdzi ze mod eod do ut2k3 moglby byc kopia tego z bf. wstarczy troche wyobrazni i jako takie pojecie o obu grach, zeby wiedziec, ze to raczej malo prawdopodobne. engine ut2k3 nie toleruje chyba tak duzych map.


Nie kopią. Musiał by być lepszy niż ten z BF. Jak by nie miał być lepszy to cała zmiana engine nie miała by sensu.

Cytuj:
lol. ciekawe skad sie caly czas biora rozne mody, rowniez do bf,


Zaówarzyłeś że są to wczesne wersje Alpha i Beta ? Chyba nie.
EOT z mojej strony w tym temacie. Nie chce mi się wałkować w kółko jedno i to samo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lip 2003, 10:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 maja 2003, 19:13
Posty: 95
Nie wiem czy na to wpadliście ale konkurs na stworzenie MODów do UT2k3 ma na celu promocję gry i firmy.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL