Artih napisał(a):
kobra napisał(a):
- nielimitowane ammo i samoodnawialne życie (to od biedy może być)
Chyba żartujesz Kobra

Dla mnie TO już pogrzebało tą grę ...

Artih , chodziło o to że z całego chłamu ewentualnie , od biedy ujdzie odnawialne życie.
Po obejrzeniu filmików kolejna porcja moich starczych refleksji.
- cele dla samolotów oznaczane kółeczkiem na plus bo nie zestrzela Strzelca jak ukradnie wrogowi samolot (jeszcze raz sory wodzu !!! ) a na poważnie przychylam sie do wypowiedzi Strzelca, czy oni nas maja za debili którzy nie chcą sami rozpoznać wroga - to przecież najlepsza frajda wyłuskać przeciwnika wśród swoich .
- system klas rodem z konsoli, średnie wszystko czyli wszystko do du .....y. Snajper z ładunkami wybuchowymi , eng z bazookom, kaszana
- animacja poruszania sie czyli to kołysanie też średnio mi leży, niby realizm a tylko oczy bolą.
- kamerka do sprawdzanie efektu bombardowanie - bosze - pierwsza rzecz którą wbił mi do głowy Spinacz jak się uczyłem latać to właśnie korzystanie z kamer.
Jeszcze tylko brakuje losowych spownów i bedzie prawie CoD.
Jak chcą korzystać z wzorów CoD`a to prosze o dodanie trybu hardcore (bez wskaźników ammo, zdrowia itp ułatwiaczy)
Bardzo dużo zależy od układu hitboxów na sprzęcie, celności i rozrzucie broni itp drobiazgów które zdecydują o prawdziwej grywalności. Wielu narzeka (jak bym Skorpka słyszał

)na staruszka bo ma wnerwiające hitboxy czołgów, niewidzialne ściany , zabijanie przez worki i sciany , niezniszczalne drzewka czy płotki, ale prosta logiczna konstrukcja , pewna sterylność (logika) map podział na klasy stanowi najlepszą cześc tej gry. Szkoda że twórcy bardziej kierują się zdaniem dzieciarni grającej w stylu hurrrrrrra i walic do wszystkich niż starych wyjadaczy. Cóż w końcu ma powstać produkt komercyjny a nie gra niszowa dająca radość i satysfakcje z jej poznania i rozgryzienia.
_________________
Zwycięstwo nie wymaga tłumaczenia, porażka na nie nie pozwala.
