Teraz jest 27 lip 2025, 14:12

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 104 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7 lut 2009, 18:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 sty 2004, 17:18
Posty: 1913
Lokalizacja: Przasnysz-ewo
Cholera, strzelec w sumie masz racje.
Przecież debil nie zrozumie, że trzeba strzelać z wyprzedzeniem bo pociski to obiekty mające prędkość. Ba, nie skuma też że trzeba brać poprawkę na fpsy i ping. Na mapkę nie spojrzy żeby sprawdzić gdzie swój a gdzie wróg.
Do dupy taka gra.

_________________
zło i Ch*j!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lut 2009, 22:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 19:47
Posty: 829
Lokalizacja: Siedlce
Będzie demo będzie beta pogramy zobaczymy
w chwili obecnej zostaje przy 1942 bo następcy jako takiego nie zobaczyłem a żadna inna gra mnie tak nie wciągnęła
co do BF 1943 patrząc na przez pryzmat gier które powstały po 1942 (nie mówię tu o Vietnamie) będzie to gra której nie zakupie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lut 2009, 23:29 
Offline

Dołączył(a): 28 lut 2004, 11:16
Posty: 910
Lokalizacja: Wejherowo
a ja ją kupie :)
fajnie beda wyscigi jeepow :)

_________________
HeadBreaker (24-12-2006 16:29)
ty jestes nienormalny
Boni (24-12-2006 16:29)
ale odkrycie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lut 2009, 23:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
KonewA napisał(a):
a ja ją kupie :)
fajnie beda wyscigi jeepow :)


A co dadza manualna skrzynie biegów :lol: ?

Mam tylko jedno zyczenie zeby gra byla grywalna :). Co nam z kupy fajerwerkow (grafa, rozwalalne budynki), gdy jazda, lot, czy strzelanie bedzie do dupy. Prosty w grafie ale za to mega grywalny BF1942 boje sie ze nie zostanie pobity. Ale jednak plusy beda takie ze znowu sporo ludzi bedzie gralo. 24 osoby przy klanowkach 10 na 10 nie przeszkadzaja, a pozostale srewery beda przynajmniej zawsze pełne 8)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lut 2009, 00:32 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 mar 2005, 18:24
Posty: 1109
To był gameplay z konsoli wiec czegoś się spodziewałeś? Tam prawie zawsze strzela się auto zaznaczając kółeczkiem.

_________________
Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lut 2009, 00:42 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lut 2005, 17:14
Posty: 1116
Lokalizacja: Poznań
Artih napisał(a):
kobra napisał(a):
- nielimitowane ammo i samoodnawialne życie (to od biedy może być)


Chyba żartujesz Kobra :|

Dla mnie TO już pogrzebało tą grę ... :(


Artih , chodziło o to że z całego chłamu ewentualnie , od biedy ujdzie odnawialne życie.

Po obejrzeniu filmików kolejna porcja moich starczych refleksji.
- cele dla samolotów oznaczane kółeczkiem na plus bo nie zestrzela Strzelca jak ukradnie wrogowi samolot (jeszcze raz sory wodzu !!! ) a na poważnie przychylam sie do wypowiedzi Strzelca, czy oni nas maja za debili którzy nie chcą sami rozpoznać wroga - to przecież najlepsza frajda wyłuskać przeciwnika wśród swoich .
- system klas rodem z konsoli, średnie wszystko czyli wszystko do du .....y. Snajper z ładunkami wybuchowymi , eng z bazookom, kaszana
- animacja poruszania sie czyli to kołysanie też średnio mi leży, niby realizm a tylko oczy bolą.
- kamerka do sprawdzanie efektu bombardowanie - bosze - pierwsza rzecz którą wbił mi do głowy Spinacz jak się uczyłem latać to właśnie korzystanie z kamer.

Jeszcze tylko brakuje losowych spownów i bedzie prawie CoD.
Jak chcą korzystać z wzorów CoD`a to prosze o dodanie trybu hardcore (bez wskaźników ammo, zdrowia itp ułatwiaczy)

Bardzo dużo zależy od układu hitboxów na sprzęcie, celności i rozrzucie broni itp drobiazgów które zdecydują o prawdziwej grywalności. Wielu narzeka (jak bym Skorpka słyszał ;) )na staruszka bo ma wnerwiające hitboxy czołgów, niewidzialne ściany , zabijanie przez worki i sciany , niezniszczalne drzewka czy płotki, ale prosta logiczna konstrukcja , pewna sterylność (logika) map podział na klasy stanowi najlepszą cześc tej gry. Szkoda że twórcy bardziej kierują się zdaniem dzieciarni grającej w stylu hurrrrrrra i walic do wszystkich niż starych wyjadaczy. Cóż w końcu ma powstać produkt komercyjny a nie gra niszowa dająca radość i satysfakcje z jej poznania i rozgryzienia.

_________________
Zwycięstwo nie wymaga tłumaczenia, porażka na nie nie pozwala.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lut 2009, 02:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 kwi 2008, 09:10
Posty: 15
EA jest firmą. A firma musi zarabiać. Jeśli przy okazaji powstanie banda fanatyków jej produktów, to świetnie, ale bez nich też firma się obejdzie. BF43 zgarnie co swoje i do domu. I mnie to nie zaskakuje, za to mam autentyczną nadzieję, że dzięki wspomnianym wyżej fanatykom da się zrobić na tym nowym silniku grę w dobrym stylu. Przykładów na to, że to możliwe jest aż nadto.

kobra napisał(a):
przychylam sie do wypowiedzi Strzelca, czy oni nas maja za debili którzy nie chcą sami rozpoznać wroga - to przecież najlepsza frajda wyłuskać przeciwnika wśród swoich


Tia, a jeszcze niedawno mówiłeś, że nie grasz w Project Reality, bo nie wyświetlają się nicki przy postaciach i nie wiadomo do kogo strzelać ^__^.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lut 2009, 10:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 sty 2004, 17:18
Posty: 1913
Lokalizacja: Przasnysz-ewo
Ja to bym obalił browara ze starą BFową ekipą... :twisted:
a co ma być to będzie...

_________________
zło i Ch*j!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lut 2009, 12:19 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lut 2005, 17:14
Posty: 1116
Lokalizacja: Poznań
DotAfterLongSentence napisał(a):
kobra napisał(a):
przychylam sie do wypowiedzi Strzelca, czy oni nas maja za debili którzy nie chcą sami rozpoznać wroga - to przecież najlepsza frajda wyłuskać przeciwnika wśród swoich


Tia, a jeszcze niedawno mówiłeś, że nie grasz w Project Reality, bo nie wyświetlają się nicki przy postaciach i nie wiadomo do kogo strzelać ^__^.


To już jest "przegiecie" w drugą stronę :) . Przeciwnika rozpoznajesz po mundurze , a te sa bardzo podobne z daleka i po lokalizacji wg mapy, a ja trzeba rozwinąć. PR to wyższa szkoła pilotażu , dla prawdziwych fanów. Zawsze najlepiej sprawdzało się coś pośredniego nie za trudne (PR) nie za łatwe (kółeczka, strzałeczki inne wskaźniki) . Sam nick widoczny po najechaniu celownikiem jest optymalnym rozwiązaniem.

_________________
Zwycięstwo nie wymaga tłumaczenia, porażka na nie nie pozwala.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lut 2009, 12:31 
Offline

Dołączył(a): 28 lut 2004, 11:16
Posty: 910
Lokalizacja: Wejherowo
Z tym nikiem po najechaniu to nie tak do końca jest fajnie :)
bo zanim przeczytasz "arcy.KonewA" to już nie żyjesz :)

_________________
HeadBreaker (24-12-2006 16:29)
ty jestes nienormalny
Boni (24-12-2006 16:29)
ale odkrycie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lut 2009, 12:40 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lut 2005, 17:14
Posty: 1116
Lokalizacja: Poznań
KonewA napisał(a):
Z tym nikiem po najechaniu to nie tak do końca jest fajnie :)
bo zanim przeczytasz "arcy.KonewA" to już nie żyjesz :)



W przypadku obecności arcy.Konewa najpierw strzelam lub bombarduje a dopiero potem sie witam ;) (jak robie na odwrót na ja najpierw ginę - ciekawa zależność)
Wystarczy kolor - ciekaw czy będzie jak w staruszku kolor = strona czy jak w BF2 przeciwnik czerwony ,swój niebieski ??

_________________
Zwycięstwo nie wymaga tłumaczenia, porażka na nie nie pozwala.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lut 2009, 14:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 19:47
Posty: 829
Lokalizacja: Siedlce
kobra napisał(a):
KonewA napisał(a):
Z tym nikiem po najechaniu to nie tak do końca jest fajnie :)
bo zanim przeczytasz "arcy.KonewA" to już nie żyjesz :)



W przypadku obecności arcy.Konewa najpierw strzelam lub bombarduje a dopiero potem sie witam ;) (jak robie na odwrót na ja najpierw ginę - ciekawa zależność)
Wystarczy kolor - ciekaw czy będzie jak w staruszku kolor = strona czy jak w BF2 przeciwnik czerwony ,swój niebieski ??

w BF2 swego czasu i "swój" miał kolor czerwony :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lut 2009, 18:17 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
30 dolców za grę z trzema mapkami, de facto kopię BF42 w wersji okrojonej, przy dystrybucji przez net? Chyba kogoś lekko porąbało...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lut 2009, 22:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2004, 17:31
Posty: 1504
Lokalizacja: Chotomów
strzelcu jeśli tak mówisz, że będzie przeciwnik zaznaczony na czerwono w kółeczku to wtedy zginie PB bo to będzie dla niego normalne :)

_________________
"I Pan Bóg stworzył kobietę... a potem był płacz i zgrzytanie zębów"...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lut 2009, 23:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sie 2008, 03:27
Posty: 100
Lokalizacja: Toruń
I żyje się dalej i żyje się dalej...pożyjemy zobaczymy :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 104 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL