Teraz jest 17 kwi 2025, 21:29

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2004, 19:22 
Offline

Dołączył(a): 15 sty 2003, 03:45
Posty: 825
Lokalizacja: z wawy
o LOL

za wczesne stadium produkcji? bracie - to jest pierwszy public. porownaj go sobie z pierwszym publikiem Desert Combata, albo EoD. moze cie nie jarac klimat, ale nie mow ze jest we wczesnym stadium produkcji, bo akurat wasteland jest na maks dopracowany. po 4 dniach grania nontop wysledzilem jednego wiekszego glitcha (ten plaski cart czasem znika) nie liczac sprawy z rebarem. chyba ze jestem slepy.

klasy sa zbalansowane, mapy generalnie dobre i z pomyslem (nie liczac czerstwego londynu, ktorego na semperze nawet nie ma w cyklu), pojazdy sie sprawdzaja, a zabawa (jak dla mnie) po prostu rozwalajaca.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2004, 21:20 
Offline

Dołączył(a): 31 maja 2003, 17:31
Posty: 48
Lokalizacja: Wwa
przyznam, że mod choć dziwny, miodnością i pomysłem przewyższa (imho) większosc konkurencji. Ostatnio zauważylem nawet ze częśc graczy dała sobie spokój z "jeżykiem" i bierze sie za porządne strzelby i kusze ;)

_________________
Chwała Naczelnikowi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2004, 21:48 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2003, 20:42
Posty: 2969
Lokalizacja: Edinburgh
Zooltar - w takim razie ja wysiadam. Grając w to mam uczucie, jakbym testował alphę jakiegoś przeciętnego tytułu. Klimat? Uwielbiam MadMax'a, przeszedłem Fallout'a, grywam z kolegami w CyberPunk'a i Neuroshimę, ale tutaj za cholerę nie mogłem go wychwycić. Ciesze się, że są ludzie, którym się to to podoba, ja jeszcze poczekam :-)

_________________
arcy.SithSurfer
These are the old days, the bad days, the all-or-nothing days.
They're back! There's no choice left. And I'm ready for war.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2004, 00:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Zapraszamy na 195.82.160.10 Serwer Wild_A teraz i w przyszlosci ;0

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2004, 17:48 
Offline

Dołączył(a): 15 sty 2003, 03:45
Posty: 825
Lokalizacja: z wawy
yacub - wiec co jest takiego niedopracowanego w wastelandzie? ze cie klimat nie jara - trudno, twoja strata, mnie jara, ale nie rozumiem zarzutu o alfie i o niedopracowaniu. rozwin.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2004, 17:53 
Offline

Dołączył(a): 6 sty 2003, 18:40
Posty: 209
Lokalizacja: Konstancin kolo wawy
mod jes spoczko i dopracowany jak na tak wczesną versje ktoś wspomniał o pierwsze versji Dc grac się nie dała tu widać postarali się klimacik muzyczk dzwięki mapki luzik pojazdy :) lotnia extra


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2004, 18:17 
Offline

Dołączył(a): 15 sty 2003, 03:45
Posty: 825
Lokalizacja: z wawy
ja wspominalem.

normalnie jak mody wychodza to sa niemal niegrywalne. goscie od wastea zadali sobie trud i wypuscili wersje dopracowana, nie wykorzystujac graczy jako krolikow doswiadczalnych,ale ograniczajac liczbe testerow do jednego klanu. od strony technicznej naprawde nie ma sie do czego za bardzo przyczepic.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2004, 18:29 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2003, 20:42
Posty: 2969
Lokalizacja: Edinburgh
ZooltaR napisał(a):
yacub - wiec co jest takiego niedopracowanego w wastelandzie? ze cie klimat nie jara - trudno, twoja strata, mnie jara, ale nie rozumiem zarzutu o alfie i o niedopracowaniu. rozwin.

Z tego co zapamiętałem po paru minutach gry a przed kickiem mod'a:
Pojazdy - dźwięki z podstawki, deski rozdzielcze widoczne tylko w niektórych i jedynie z pozycji kierowcy.
Motory - osiągają zawrotną prędkość czegoś, co jako dzieciak zrobiłem z wózka połączonego z silnikiem od kosiarki. Rozpadający się staruszek, dzierżący w jednej ręce laskę jest w stanie wygrać z nimi wyścig. Z resztą 4-kołowce bez "dopalacza" jadą z prędkością Shermana.
Bronie palne - dźwięki z podstawki - np. dwururka + sound No4 sux ass. Pałki rox :wink:
Sypiący się Spawn-interface - często nie mogłem niczego wybierać - tyle, że się pojawiał, jednak jedynym wyjściem było stuknięcie Enter'em.
Może jeśli pograłbym więcej... ale i tak mam za dużo tytułów do męczenia a czasu mało - wolę go poświęcić na gry wyjątkowe...

p.s. możliwe*, że DC, EoD i inne mody tuż po pierwszym wypuszczeniu wyglądały gorzej, tylko to się ma do mojej wypowiedzi jak ryba do roweru - przecież nigdzie nie napisałem, że tamte były lepiej dopracowane w momencie publikacji.
*we wczesne stadia nie grałem, w BFie siedzę od sierpnia to raz, dwa, że wolę vanilla version.

_________________
arcy.SithSurfer
These are the old days, the bad days, the all-or-nothing days.
They're back! There's no choice left. And I'm ready for war.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2004, 21:44 
Offline

Dołączył(a): 15 sty 2003, 03:45
Posty: 825
Lokalizacja: z wawy
bracie. widac ze grales kilka minut. piszesz nieprawde poczynajac od dzwiekow pojazdow (chyba wszystkie maja zmienione), przez dzwieki broni (tu nie jestem pewien tylko co do odglosu hunting rifle), a na predkosc pojazdow konczac.

zgadzam sie ze rzeczwysixce w wozie madmaxa (ten niebieski z dopalaczem) brak kierownicy. ale desek rozdzielczych? w ktorym? moze w karcie w ktorym po prostu nie ma czegos takiego?

no i przypomnialo mi sie ze kilka tekstow mowionych zostalo z podstawki.

yacub - zeby nie bylo. nie najezdzam na ciebie, tylko niezbyt podoba mi sie krytykowanie czegos co sie zna tak pobieznie. jeszcze raz podkreslam - rozumiem ze moze cie nie grzac sposob prowadzenia rozgrywki, rozumiem ze mogles nie kupic klimatu (choc wyjatkowo trudno mi to zrozumiec), ale nie pisz ze to jest slabo wykonany mod, bo to po prostu nieprawda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2004, 22:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2003, 23:19
Posty: 412
Lokalizacja: Warszawa
Mod jest super ale rzeczywiście jest kilka błędów.
1. To gie srające prętami jest za mocne i nie pasuje do klimatu Mad Maxa i Fallouta.
2. Motory są duuuuuuużo za wolne.
3. Jak się spojrzy w górę w jakimś pojeździe to znika kierownica :shock:.
4. Niektórych komend nie słychać, a komendy typu 'Go, go, go' słychać jakby gość był koło ciebie, a na prawdę jest na drugim końcu mapy :shock:.
5. Mogłoby być więcej rodzajów broni, bo są tylko 2 shotguny, 2 pistolety, mocny (Leader) i słaby (druga broń gościa z dwururką), 2-ie kusze i Prętosracz :lol: IMO Brakuje tu karabinu jakiegoś.

I tyle, jak coś jeszcze znajdę to napiszę :).
Ogólnie jak na wersję beta jest lepiej niż dobrze.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2004, 22:53 
Offline

Dołączył(a): 15 sty 2003, 03:45
Posty: 825
Lokalizacja: z wawy
1. To gie srające prętami jest za mocne i nie pasuje do klimatu Mad Maxa i Fallouta.

true, true. na pewno ulegnie jakims zmianom w kolejnej wersji

2. Motory są duuuuuuużo za wolne.

mam nadzieje ze wogole troche przerobia motory, bo jak na razie malo syca.

3. Jak się spojrzy w górę w jakimś pojeździe to znika kierownica .

nie zauwazylem. sprawdze.

4. Niektórych komend nie słychać, a komendy typu 'Go, go, go' słychać jakby gość był koło ciebie, a na prawdę jest na drugim końcu mapy .

true. akurat pod wzgledem komend jest slabo. ale przynajmniej nagrali jakies wlasne. jakby nie bylo to jest przeciez wczesna beta. jakies niedorobki MUSZA byc :)

5. Mogłoby być więcej rodzajów broni, bo są tylko 2 shotguny, 2 pistolety, mocny (Leader) i słaby (druga broń gościa z dwururką), 2-ie kusze i Prętosracz IMO Brakuje tu karabinu jakiegoś.

tu sie nie zgadzam. uwazam ze broni jest dosc i ze sa bardzo fajnie wywazone. na przyklad do 44 jest tylko 6 naboi - super pomysl. pamietaj ze to swiat po zagladzie nuklearnej. pamietasz jakies karabiny w madmaksie? zreszta jak policzysz to wyjdzie ci tyle samo broni co w bfie

generalnie z falloutem to ta gra ma wspolnego tylko tyle ze dzieje sie w swiecie postnuklear. cala reszta to chamska zrzyna z MM :D w sumie dobrze, bo ja zawsze chcialem poroamowac po wastelandzie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lut 2004, 00:28 
Offline

Dołączył(a): 6 sty 2003, 18:40
Posty: 209
Lokalizacja: Konstancin kolo wawy
Bosze wydaje mi sięże niektórzy spodziewaja się po modach jakiegos BF Vietnam ci ludzi robia to gratis i wydaje mi sie ze jesli chodzi o wczesne wersje modów to wasteland jest z nich najlepszy. EOD też był spoko chodzi mi o pierwsze wersje :) oczywiscie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lut 2004, 21:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2003, 23:19
Posty: 412
Lokalizacja: Warszawa
W sumie to może i racja z tymi brońmi, w Mad Maxie karabinów nie mieli :wink:
Aha, moim zdaniem jest trochę za mało rozwalonego sprzętu i różnego syfu powojennego na mapach.
Mapy to tylko pustynie, miasteczka (achh, niee!, przypomniał mi się London :x) i kojarzyć się to może bardziej z dzikim zachodem :wink:.
No ale nie zapominajmy, że to tylko beta i tylko mod, więc i tak jest dobrze.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lut 2004, 21:49 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2003, 20:42
Posty: 2969
Lokalizacja: Edinburgh
ZooltaR napisał(a):
bracie. widac ze grales kilka minut.

Dokładnie 15 - przed meczem :wink:

ZooltaR napisał(a):
piszesz nieprawde poczynajac od dzwiekow pojazdow (chyba wszystkie maja zmienione), przez dzwieki broni (tu nie jestem pewien tylko co do odglosu hunting rifle), a na predkosc pojazdow konczac.

Hem? Prędkość ma się nijak do wyglądu - bronię teorii o dziadku. Odgłos ciężarówki i czegoś do przewożenia większej ilości osób = dźwięk BF'owego APC.

ZooltaR napisał(a):
zgadzam sie ze rzeczwysixce w wozie madmaxa (ten niebieski z dopalaczem) brak kierownicy. ale desek rozdzielczych? w ktorym? moze w karcie w ktorym po prostu nie ma czegos takiego?

W ciężarówce i (chyba zawsze) z pozycji pasażera. Co do cart'a - nie rób sobie jaj.

ZooltaR napisał(a):
yacub - zeby nie bylo. nie najezdzam na ciebie, tylko niezbyt podoba mi sie krytykowanie czegos co sie zna tak pobieznie. jeszcze raz podkreslam - rozumiem ze moze cie nie grzac sposob prowadzenia rozgrywki, rozumiem ze mogles nie kupic klimatu (choc wyjatkowo trudno mi to zrozumiec), ale nie pisz ze to jest slabo wykonany mod, bo to po prostu nieprawda

IMO na dzień dzisiejszy mod jest słabo wykonany. Przypomina mi się idiotyczna dyskusja na PRGK odnośnie gry "Chrome" :P Mnie na razie ten mod odpycha - nie przez klimat a przez wykonanie. Jak już mówiłem lubię post-nuclear, ale nie koniecznie mam ochotę granie w jego realiach na siłę - bo jest - bo inni. Ponadto, jak już wspomniałem - mam całą masę innych świetnych gier, na które mogę tracić czas (AO, SWG, vanilla BF, demko Earth and Beyond [choć to jest nudne po tygodniu] czy Painkiller'a). Tobie i reszcie się podoba? Ok, mnie odrzuca... przynajmniej w takiej formie. A co będzie dalej - czas pokaże.

_________________
arcy.SithSurfer
These are the old days, the bad days, the all-or-nothing days.
They're back! There's no choice left. And I'm ready for war.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL