swirek napisał(a):
Stary kogo ty uczysz....co?!
Miszcza pewnie

swirek napisał(a):
Zajmuję się tym od 6 lat...więc daj sobie luz...!!!!
I są postępy?

swirek napisał(a):
już ja wiem co umiem...ale jakbyś zauwarzył to pewien osobnik poprosił mnie, o moej realistyczne objekty a nie te do gier...
Gore cię bodajże pytał. "Pewien osobnik" brzmi jakoś mało kulturalnie
swirek napisał(a):
a co do twojej teori na temat objektów, to sie bardzo mylisz... sztuką jest zrobic dobry model....bo cienki model to zrobi kązdy...a zresztą jezeli ssztuką jest zorbić ładny a szybko działający model...to zrób taki extra super duper, nie do gry...bo takie to przecież nie sztuka co?

czekam na twoje rendery....
Jeszcze raz. Straszny bełkot. Uporządkuj myśli, przelej na ekran to może cię ktoś wreszcie zrozumie.
swirek napisał(a):
a co do przelicznikow polygonów to ci nie powiem, bo objekt ten mam gdzies na plycie...jak sprawdze to podam liczbe poligonow...
Mam nadzieję, że wiesz jak to znaleźć. Wszak 6 lat pracy nie powinno pójść w las

swirek napisał(a):
I będe wdzięczny jak się więcej nieu bedziesz wymądrzał... co?
Póki co to ty się tylko wymądrzasz i bełkoczesz. Ja ci tylko napisałem to co wiadomo każdemu kto trochę bawił się tworzeniem gier 3d. Jest to truizm. Zaprzeczając temu, wykazujesz tylko swoją niekompetencje. Ale to już twój problem.