Teraz jest 16 kwi 2025, 04:26

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lis 2003, 18:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
fajnie ale skad mozna sciągnac ta nową wersje???
bo chyba linka nie dales albo ja slepy.
ale juz woidze ulica zagracona takrze zeczywiscie tygrysy będą raczej rzadko urzywane :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lis 2003, 18:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
mogles trzasnac jeszcze jakąs kawiarenke w miescie qwiesz stoliki barek a za barkiem MG :D no tak na wszeli wypadek...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lis 2003, 18:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 02:27
Posty: 1989
Lokalizacja: Warszawa
ja juz zarezerwowałem se miejsce:)

_________________
I need a medic.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lis 2003, 20:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Male opoznienie mapa bedzie dosciagania okolo 21:30

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lis 2003, 22:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
"Pole, pole łyse pole, ale mialem plan. Pomalutku, bez pośpiechu wszystko zrobilem sam..."

Odaje do dyspozycji mowa mape Arcy Alamo. Jest to jednak nadal wersja 1.0 beta przez conajmniej najblizszy tydzien. Niestetety nie potrafie sobie poradzic (w krotkim czasie czyli na dzisiaj) z teksturami i cieniowaniem budynkow, tak jakbym chcial. Jednak wersja ktora Wam przekazuje wyglada wedlug mnie calkeim niezle (jesli chodzi o tekstury i kolor), a brak oswietlenia budynkow w stosunku do slonca, jest nawet na plus tworzac odpowiednia "mroczna" atmosfere. Jesli chodzi o pole gry to umiescielm wszystko co chcialem, wiec pod tym wzgledem mapa jest skonczona. Battlecraft pozwala zaznaczyc polozenia medow i ammo wiec dodalem to, co pozwoli wam szybciej znalezc to czego chcecie. Byc moze zniknie to w finalnej wersji (bo troche zamazuje , ale na poczatku sie przyda). Wyglada to tak: Obrazek.
Badzcie wyrozumiali jesli przydarzy sie cos nieoczekiwanego, jakis mega bug np. Prosze o komentarze, zgloszenia bledow i ogolnie wrazenia mile widziane. Zapraszamy na serwer UKF od 22:00.

Download:

http://www.bizz.pl/bf/arcy_alamo.zip

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lis 2003, 22:47 
Offline

Dołączył(a): 6 mar 2003, 17:51
Posty: 409
Lokalizacja: wawa-kabaty
ja tam raz wlazlem do tego battlecrafta i dla mnie czarna magia

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lis 2003, 22:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Dla przypomnienia:

Prosze sobie sciagnac wrzucic do katalogu: battlefiled/mods/bf1942/archives/bf1942/levels

Narazie nie bylo czasu na plik readme ;).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lis 2003, 00:31 
Offline

Dołączył(a): 26 paź 2003, 22:02
Posty: 249
Lokalizacja: z 1 Dywizji Pancernej
tylko gdzie mogę ja śćiągnąć

_________________
Życie jest piękne ale Batlefield 1942 jest ładniejszy.
Ja to ja :)
Tiger to= Sage, Pongo, Qoora, Lassiter, Elmo, TomekDeF 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lis 2003, 00:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 02:27
Posty: 1989
Lokalizacja: Warszawa
Prawdziwa Assaultowska mapa . jest naprawde WYPASIONA. Niestety zbyt duzo detali Clone. Mam podkreconego procka i na twojej mapie sie WYSYPUJE:))) Na normalnych mapach sobie radzi a tu wlazi na 78stopni i dupa ;-] Mimo to jest to najlepsza mapa w jaka gralem w BFa. Zdejmij troche obiektów moze , nie wiem i bedzie git.

_________________
I need a medic.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lis 2003, 01:07 
Offline

Dołączył(a): 6 mar 2003, 17:51
Posty: 409
Lokalizacja: wawa-kabaty
faina mapa mi sie zabardzo nietnie a jescze ciagnolem cos kiedy gralem wiec ok fainie sie walczy o most pozniej ale najlepsze bylo jak.......vegeta przejechal shermanem przez most mialo tak niebyc....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lis 2003, 01:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 sie 2003, 22:30
Posty: 528
Lokalizacja: Gdańsk
Witam
Sory za porzedni nietakt mapi mi się pomyliły.
Fakt jest to mapka asultowa ,warto zrobić tkaki mapacykl.
Alamo ,Stalin ,Berlin i coś jeszcze i puścić na serwrze określonego tygodnia . Dobre by były też inne mapacykle .Mapka świetna choć z rurą dużo nie powalcze
Pozdrówko
ps. Fajny widok z twojej wieży. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL