===Tomy===[PL] napisał(a):
na początek grzecznie radzę, abyś panował nad swoimi emocjami.
Przede wszystkim nie pouczaj mnie, ponieważ nie stać cię na to. Po drugie nie groź mi żadnymi konsekwencjami, ponieważ jedyną rzeczą jaką jesteś w stanie mi uczynić, zarówno na Forum jak i w rzeczywistości jest wypłakanie się w rękaw. Dlatego też jeśli masz zamiar kontynuować tego typu teksty wobec mojej osoby musisz wiedzieć, że twoje słowa nie związane z tematem nic dla mnie nie znaczą.
===Tomy===[PL] napisał(a):
To, że Tobie podoba sie CoD nie daje Ci prawa to wmawiania innym swojego poglądu (nic na siłę) , a tym samym do aroganckiego traktowania forumowiczów.
Nikomu nie wmawiam swoich poglądów, jedynie przedstawiam fakty z gry z odpowiednim dlań komentarzem. Jeśli ci się nie podobają moje teksty, nie czytaj ich. A aroganckie traktowanie kilku forumowiczów jest konsekwencją działań z ich strony. Jeśli któraś z osób w obiektywny sposób przedstawi swoje racje, nie obrażając mojej osoby, z pewnością może liczyć na to samo z mojej strony. Nie szanuję ludzi, którzy nie przejawiają tegoż szacunku wobec mojej osoby. Jeśli ktoś nie traktuje mnie poważnie, odwdzięczam się tym samym. Ta reguła jest chyba godna zapamiętania.
===Tomy===[PL] napisał(a):
Jeśli nadal nie wiesz o co tu Wszystkim chodzi .. przeczytaj ze zrozumieniem, dokładnie nazwę tegoż Forum.
Najpierw ty przeczytaj sobie nazwę tego topicu. W ogóle po co ta dyskusja? Kolejny raz powtarzam, jeśli ci się coś nie podoba, nie wchodź do tego topicu.
===Tomy===[PL] napisał(a):
Nic nie jest godne naśladowania.
Jest to twoja opinia. I szanuję ją. Przedstawiłeś swoje odczucia na temat Call of Duty. Ty nie widzisz związku pomiędzy tymi dwiema grami. Ja również nie przewiduję sensu ich łączenia, lecz mówię o zastosowaniu pewnych rozwiązań w Battlefieldzie. Zauważ, że to Battlefield'a traktuję jako punkt docelowy wszystkich zmian, więc nie szczekaj kiedy krytykuję twoją zapewne ulubioną grę.
===Tomy===[PL] napisał(a):
Zaczniesz dalej pisać od rzeczy, ukazując bufonowatość, brak samokrytyki do ukazanej nam treści ... napiszesz poraz ostatni na tym forum, koniec.
Sugerujesz, że pisze od rzeczy i abym skończył pisać na tym Forum. I zastanów się teraz jaka może być reakcja drugiego człowieka na twoje zarzuty? To kompletny brak tolerancji przejawiany przez ciebie wobec innych powienien być przedmiotem samokrytki,a nie rozwiązania które przedstawiłem w powyższych postach.
Holman napisał(a):
po pierwsze primo: nie do ciebie mowilem wiec sie nie wpieprzaj miedzy wodke a zakaske ok?
Człowieku Xena zwrócił się do mnie czy jest sens kontynuować dyskusję, krytykując według niego polemikę, która od początku nie miała sensu.
Na to ty odpowiedziałeś :
Cytuj:
coz Xena naprawde chcesz znac odpowiedz ? ok..bo tacy jak on to

produkujac takie posty jak wyzej
A następnie bezczelnie piszesz, że nie zwracałeś się tym do mnie. Czego się spodziewałeś po napisaniu tego typu tekstu do mnie? Pochwały? Zastanów się nad swoim postępowaniem, a przede wszystkim nie kłam.
Piasecznik napisał(a):
Jedyne cochiałbym zobaczyć w Battlefield2 to równie elegancko jak w CoD zrobione strzelanie ze zbliżeniem przez "iron sights".
W FFA mogłoby być jeszcze ten Replay po śmierci, z oka przeciwnika.
Nie chciałbym widzieć balistyki (czyli jej braku), nie chciałbym "wychylania" - to spowolniłoby rozgrywkę.
Oskryptowany single player raczej nie ma racji bytu bo z definicji ogranicza możliwości rozgrywki która wyróżnia Battlefielda od innych gier.
I to jest właśnie przykład rzeczowej dyskusji. Przedstawia fakty z gry, podpierajać się argumentami z pewną dozą obiektywizmu. Nie zapadły mu klepki na oczy mimo tego, iż jest zapewne zapalonym graczem Battlefielda. A swoją drogą Piasecznik słyszaleś np. o "szoku powybuchowym" w Call of Duty? Jeśłi tak to nie uważasz, iż też byłby ciekawym elementym godnym wprowadzenia do Battlefielda? Jest to przecież jak najbardziej realistyczne.
yacub napisał(a):
Chyba z wyłączeniem snajperów. Inaczej byliby zupełnie nieprzydatni. I tak w BF:V wkurzające jest zdradzanie pozycji po "zdjęciu" gościa - trzeba się często przemiszczać niestety... Mam nadzieję, że w patchu to poprawią.
Rzeczywiście nie jest to dobre rozwiązanie dla snajpera, ponieważ przeciwnik po respawnie natychmiast przemieszcał by się do tamtego miejsca. O wyłączeniu tej funkji wobec snajperów pisałem już wyżej, poza tym można by było ją na trwałe wprowadzić.