Teraz jest 6 cze 2025, 00:38

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lip 2004, 02:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Okota napisał(a):
Clone... kurcze to moglbys jeszcze zucic linkami tych map - ale oryginalami.. bo chcialbym powchodzic tez na te mapy na innych servekach...
a poprostu zrobic server mappack...


To sa mapki tylko z 2 zrodel. 1 to ea contest winnwrs, dostepny na oficjalnej stronie, 2 pack to 4 mapy link byl gdzies w temacie o serwie Multimedia czy tym drugim Est-a.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lip 2004, 09:53 
Offline

Dołączył(a): 3 sie 2003, 16:02
Posty: 375
Lokalizacja: Poznań
W sprawie tego wirusa... Mój antywir (KAV4.5) nic nie wykrył. Plik ściągnąłem ponownie (po Waszym alarmie) i nadal jest czysty. Sprawdziłem system szukając efektów działania Jeefo i też nic nie znalazłem. IMO plik na tym FTP jest czysty :D

_________________
Sukces marketingowy BF2 wcale mnie nie cieszy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lip 2004, 10:17 
Offline

Dołączył(a): 22 cze 2003, 02:48
Posty: 116
Lokalizacja: SANOK
Okota przecież pisałem że możesz grać na każdym serwerze na tych mapkach posiadając mapki clona


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lip 2004, 12:23 
Offline
Moderator forum

Dołączył(a): 8 mar 2004, 01:27
Posty: 1858
Lokalizacja: Łódź
Okota napisał(a):
Clone... kurcze to moglbys jeszcze zucic linkami tych map - ale oryginalami.. bo chcialbym powchodzic tez na te mapy na innych servekach...
a poprostu zrobic server mappack...


Clone Trooper napisał(a):
Uberdeen - bez samolotow
Kasserine
Nancy
Nuenen
Battle For Guam
Battle For Korsun
SaintSauveur - bez modyfikacji, bo to czolgowa mapa
Operation Crusader
Dukla Pass



Kasserine, Neunen, Battle for Guam i Saint Sauveur pochodzą z EA Contest Winners mappacka.
ftp://largedownloads.ea.com/pub/misc/pbf-ea_winners_map-pack.exe
Przynajmniej stamtąd to ściągałem i kiedyś działało. UPDATE: nadal działa :)
Nancy, Operation Crusader i Battle for Korsun pochodzą z bardzo dobrej produkcji "4 Maps 4 Theaters"
http://bf.filefront.com/file/4_Maps_4_Theatres_Map_Pack;18768

Dukla Pass i Uberdeen były na Blue4U, ale skasowalismy je od momentu, kiedy pojawił się mappack, zawierający je. Jeśli będziesz bardzo nalegać, możemy je tam jeszcze wystawić. http://master.blue4u.pl/bf/

PS. Inna sprawa, że wystarczyło użyć opcji "Szukaj" ;)

_________________
Battlestations Midway - moja nowa pasja :)

Podpis nieczytelny...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lip 2004, 13:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
To kiedy gramy w wiecej niz 6 osob? Dzisiaj wieczorem?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lip 2004, 14:35 
Offline
Moderator forum

Dołączył(a): 8 mar 2004, 01:27
Posty: 1858
Lokalizacja: Łódź
Postaram się być po 21. Co prawda dziś sobota i mam zaplanowaną projekcję filmową, ale wypas czołgowy to jest to co mnie kręci :) Projekcję się przełoży :)

Poza tym poczekaj jak już serwer będzie nowy na Multimedii i przestanie lagować, oraz gdy ludziska naściągają sobie tego mappacka, to myślę że będzie to jeden z pełniejszych serwerów w kraju. EAUK 22 Aberdeen też jest właściwie zawsze pełny. A tam jest tylko jedna mapka... A może by pomyśleć gdzieś o jakiejś reklamie za granicą ? Więcej fragów by się pojawiało :)

_________________
Battlestations Midway - moja nowa pasja :)

Podpis nieczytelny...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lip 2004, 15:15 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, 05:17
Posty: 5637
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Jak multimedia przestanie lagować bedzie można zrobić rajd po zagramanicznych forach wklejając odpowiednie plakaty reklamowe (z adresem serwa i namiarami na mappacka).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lip 2004, 20:14 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5352
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
w takim razie... kto zrobi plakat? 8)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sie 2004, 14:06 
Offline

Dołączył(a): 28 lip 2004, 14:00
Posty: 54
Moze zamiencie energie wykorzystywana na kłótnie forumowe, na cos tworczego i napiszcie, ktore mapki Wam sie podobaja z tego packa. Moze ktos wynajdzie w sieci jakies kolejne ciekawe mapy do zmiany na czolgowe. Co ulepszyc w mapie Dukla (im wiecej uwag tym lepiej, bo wyciagniemy jakas srednia).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sie 2004, 14:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2003, 16:08
Posty: 643
Lokalizacja: Wawa
Yghh... Ten.. No gram troszke na multimedi wieczorami, ale gralem tam tylko dukle [czesto po 8 rund :wink: ] i jakies 2 innne chyba.
Ludzie, dukla jest bardzo dobra, ale inne tez trzeba pograc! :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sie 2004, 14:37 
Offline

Dołączył(a): 16 gru 2002, 23:53
Posty: 329
Lokalizacja: Dębno
Dukla spoko nic nie zmieniac
Operation Crusader hmm troche duza ale tez mi sie bardzo podoba moze tylko wiecej ciezkich czolgow?
Ubeerden spoko
W pozostale gralem za krotko zeby sie wypowiadac

_________________
Life is Brutal


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sie 2004, 14:40 
Offline
Moderator forum

Dołączył(a): 8 mar 2004, 01:27
Posty: 1858
Lokalizacja: Łódź
A co tam w Dukli ulepszać. Mapka cool jest. Popraw to drzewo i po problemie :). Moje typy - jeśli mielibyśmy wybierać cztery mapy: Dukla, Korsun, SaintSauveur, Kasserine.

_________________
Battlestations Midway - moja nowa pasja :)

Podpis nieczytelny...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sie 2004, 15:23 
Offline

Dołączył(a): 28 lip 2004, 14:00
Posty: 54
EST_PL napisał(a):
A co tam w Dukli ulepszać. Mapka cool jest. Popraw to drzewo i po problemie :). Moje typy - jeśli mielibyśmy wybierać cztery mapy: Dukla, Korsun, SaintSauveur, Kasserine.


Z ostatecznej playlisty czolgowej wywalilbym raczej Guam, te Chi-ha, to jednak porazka. Crusader, chyba jednak zbyt dlugo sie jedzie, by za jakis czas zginac i znowu dlugo sie jedzie ;) - wiec tez raczej do kasacji.

Napewno Dukla ;), owszem tych drzew jest kilka do przestawienia. Ja wlaczylem losowy generator polozenia drzewek, wiec dlatego niektore maja niezbyt trafne miejsce. Caly czas nie daje mi jednak spokoju ten boczny przejazd, niby teraz tak jak jest jest ok, bo Niemcy moga przejechac. Ruscy raczej nie lub jest to malo atrakcyjne. Sam nie wiem

Korsun - napewno - przy wiekszej ilosci graczy trzeba uruchomic piechote, ktora przeplynie rzeke i zajmie, jedna z flag w miescie. Zaleznie od tego kto sie broni na mostach.

Nuenen - jest dobra bo nieduza, co przy kłopotach kadrowych na serwerze jest wazne ;). Jezeli chodzi o fun na tej mapie to sie wypowiedzcie, bo ja nie moge jednoznacznie okreslic.

Kasserine, SaintSaveur, Nancy wymaga wiecej testow.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sie 2004, 16:41 
Offline
Moderator forum

Dołączył(a): 8 mar 2004, 01:27
Posty: 1858
Lokalizacja: Łódź
Zatem podpowiem Ci jeszcze raz... Dukla jest OK. Jeśli zaczniesz słuchać wszystkich rad, to okaże się, że najbardziej na Dukli brakuje... samolotów. Boczny przejazd... Rosjanie rzeczywiście go nie wykorzystują, bo i po co. Baza Axis jest nieprzejmowalna (słusznie).
Mamy takie sytuacje, że Rosjanie zazwyczaj zatrzymują się na drugiej fladze. Jeśli przejdą, to kwestią chwili jest zajęcie kolejnych flag.
Zatem - jeśli przejdą, zazwyczaj dochodzą do piątej flagi i blokują wyjazd z niej. Wtedy boczny przejazd to jedyna możliwość AXIS by cokolwiek jeszcze zdziałać. Jeśli nie przejdą - boczny przejazd nie ma znaczenia. Jak dla mnie jest OK i nie trzeba nic zmieniać.

PS. Saint Sauveur i jego alejki są totalne. Po prostu :) Korsun też jest wypasiony maxymalnie, a tekstury dodają mu tylko uroku. A tak przy okazji - zauważyliście że na dalszą odległość te tekstury nie działają ? Tzn że np czołgi T34 wyglądają z daleka normalnie a nie "zimowo" ?

_________________
Battlestations Midway - moja nowa pasja :)

Podpis nieczytelny...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sie 2004, 09:56 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 maja 2003, 17:20
Posty: 2322
Lokalizacja: Wałcz
Clone.

Dukla jest ze wszystkich najbardziej priorytetowa.
Popraw tylko zgodnie z namową tych kilka drzewek i po kłopocie.
Nic nie dodawaj, nic nie ulepszaj ... tylko kosmetyka.

BTW: jeszcze raz wielkie brava za społeczną rolę w wykonywaniu koleżeńskiej przysługi.

_________________
Kopernik! Wstrzymaj ziemię ja wysiadam.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL