Teraz jest 16 kwi 2025, 04:12

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 95 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lis 2003, 01:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
bcj napisał(a):
Clone 2 raz juz zabilem sie zbiegajac po schodach domku naroznego przy moscie... moze tam cos jest nie tak ? ;) na schodach raczej trudno jest sie zabic ;)


Ja tez sie zabilem pare razy, moze po porstu zwolnic. Nie bardzo co tam mam zrobic, to to gotowy element caly budynke, nic w nim nie zmienialem nic nie robilem przy schodach. Wyprobuj na Market Garden przy Arnhem Bridge czy jest tak samo.

PS. Dzieki za dzisiejsze przybycie na serwer, fajno sie gralo 8) .

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lis 2003, 01:35 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
moze budynek jest pochylony w ktoras strone?
moze cos wystaje przez podlge...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lis 2003, 01:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Ok sprawdzilem to na Market Garden i tam jest tak samo (schody sa po prostu za strome) . Cala roznica polega na tym ze w mapie Alamo jest to kluczowy budynek z flaga, czesto odwiedzany i po prostu tego wczesniej nie zauwazyliscie na MG. Trzeba sie do tego przyzwyczaic i po prostu schodzic wolniej. Ewentualnie moge pomyslec o jakiejs barierce w srodkowej czesci, zeby nie przelatywac przez cale schody i niepowodowac zgonu. Ale cos takiego blokowalo by z pol przejscia , pomysle o tym jakbede poprawial bledy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lis 2003, 03:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2003, 15:39
Posty: 996
Lokalizacja: Warszawa
CloneTrooper napisał(a):
Ok sprawdzilem to na Market Garden i tam jest tak samo (schody sa po prostu za strome) . [CIACH] Ewentualnie moge pomyslec o jakiejs barierce w srodkowej czesci, zeby nie przelatywac przez cale schody i niepowodowac zgonu. Ale cos takiego blokowalo by z pol przejscia , pomysle o tym jakbede poprawial bledy.


A przyglądałeś się stopniom? Może tam gdzieś leży skórka od banana :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lis 2003, 04:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
W wersji finalnej poprawie minimape, tak ze bedzie lepiej zaznaczony teren poza mapą. Okazuje sie ze wersja Battlecrafta 1.1b robi to lepiej niz najnowsza wersja 2.0. Znalazlem juz takze 2 obiekty nie stykajace sie z podlozem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lis 2003, 15:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 17:00
Posty: 1024
Lokalizacja: Wawa
bcj napisał(a):
Clone 2 raz juz zabilem sie zbiegajac po schodach domku naroznego przy moscie... moze tam cos jest nie tak ? ;) na schodach raczej trudno jest sie zabic ;)
ja sie na schodach nie zabije?
A powaznei jak ktos Ci taki maly zarcik zrobi i podrzuci resztki banana :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lis 2003, 16:08 
Offline

Dołączył(a): 19 maja 2003, 13:34
Posty: 1167
Lokalizacja: Warszawa
To dam jemu potrzymac granat bez zawleczki :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lis 2003, 20:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, 18:31
Posty: 723
Lokalizacja: SzczeciN
Clone masz szanse !!

http://www.eagames.com/official/battlef ... events.jsp

_________________
I´m going where my heart will take me.
I´ve got faith to believe. I can do anything


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lis 2003, 20:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 mar 2003, 19:08
Posty: 416
Lokalizacja: Szczecin
Kal-El napisał(a):


:shock: Jaki komp :shock:

There is always hope ! A Alamo ma szanse !

_________________
"Swift, Silent, Deadly"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lis 2003, 20:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2003, 15:39
Posty: 996
Lokalizacja: Warszawa
Kal-El napisał(a):


Clone błędem byłoby nie zabawić się w tym konkursie. Z taką mapą jak Arcy Alamo są duże szanse na zwycięstwo.

Boję się jednak, że może być problem ze spełnieniem poniższego wymagania :( No, ale trzeba sprawdzić

"We will only accept maps which maintain a framerate of 30 fps or higher on a min spec machine with 16 players. Keep an eye on framerate using the console command console.showfps 1. If your framerate drops below 50 and you're the only player in the level you have a problem. "


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lis 2003, 20:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2003, 18:03
Posty: 668
Lokalizacja: Tychy
Pancho napisał(a):
"We will only accept maps which maintain a framerate of 30 fps or higher on a min spec machine with 16 players."

że co ?? że 30 fps na 500MHz i 128 ramu ??? to można na tym grać ?? chyba że 320x200 :twisted:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lis 2003, 23:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Pancho napisał(a):
"We will only accept maps which maintain a framerate of 30 fps or higher on a min spec machine with 16 players. Keep an eye on framerate using the console command console.showfps 1. If your framerate drops below 50 and you're the only player in the level you have a problem. "


Pewnie ze wystartuje, nie sadze ze mam szanse na zwyciestwo, ale moze to byc niezla reklama, gdy ktos ja zobaczy (moze bedzie 10 na liscie). Ja nie mam problem, bo jak jestem sam na mapie mam 70-90 klatek. A zeby sprawdzac na slabym sprzecie musialbym go sobie kupic :lol: . Po prostu poprawie co jeszcze sie da i wysylam to na konkurs i na zachodnie stroniki BF-a.

Ale jest jeszcze jeden punkt, ktory moze przekreslic mape:
"The map must be based on a real WW2 battle with an effort to represent the actual setting. It does not need to be identical in terms of terrain and vehicle load out, but the overall spirit of the battle should be maintained."

Mapa musiala by sie nazywac: Ramelle http://www.sproe.com/images/map-ramelle-neuville.swf , http://www.sproe.com/R/r-ramelle.htm, miec mniej budynkow, bez kladek, linie kolejowa, zniszczony most kolejowy, tame, brak spadochroniarzy, Mustangi i Shermany wychodzace po jakims czasie i pewnie wiele innych rzeczy, a tego nie chce mi sie robic. Wysle chyba tak jak jest teraz :). Ramelle i Alamo teraz na TVN leci ;).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lis 2003, 00:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2003, 15:39
Posty: 996
Lokalizacja: Warszawa
CloneTrooper napisał(a):
Pewnie ze wystartuje, nie sadze ze mam szanse na zwyciestwo [CIACH]


Skromniacha :)

CloneTrooper napisał(a):
Ale jest jeszcze jeden punkt, ktory moze przekreslic mape:
[CIACH]
Mapa musiala by sie nazywac: Ramelle
[CIACH]

i pewnie wiele innych rzeczy, a tego nie chce mi sie robic. Wysle chyba tak jak jest teraz :).


Eeee akurat w tym przypadku wydaje mi się, że nie będą tak strasznie rygorystyczni.

CloneTrooper napisał(a):
Ramelle i Alamo teraz na TVN leci ;).


Leci, leci. A Clone dowiedziałeś się już jak uzyskać efekt takiej oprawy dźwiękowej jak na tej nowej Omaha beach? Ktoś już to kiedyś wspominał... fajnym pomysłem byłoby wprowadzić w krótymś miejscu śpiewającą Edith Piaf :)


Ostatnio edytowano 22 lis 2003, 01:10 przez Pancho, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lis 2003, 00:44 
Offline

Dołączył(a): 23 sie 2003, 19:14
Posty: 46
Lokalizacja: Poznań
Edit OK!, Przydalaby się jakaś Wespe...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lis 2003, 17:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Warto robić własne mapy... :lol: .

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 95 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL