Förlust för Sverige i NC!
Idag skulle Team Sweden prova sina vingar i Nations Cup. Första motst?ndare blev Polen som man mötte i kväll. Förra säsongen krossade Sverige Polen och m?nga trodde nog att samma sak skulle hända igen.
Kvällens bana var Wake, svenskarna som började som allierade. Rundan slutar dock som en chock, 327-0. Sidbyte och Sverige tar rundan som axis med 244-145 med det räcker inte för att vinna, slutsiffrorna 472 ? 244 m?ste vara n?got av en kalldusch för Lepr0n och hans killar. Bara att ta nya tag och träna inför nästa match som är mot Italien den 19/11, vilka var mycket svaga förra säsongen. Jag tog mig n?gra snabba ord med Lepr0n.
Lepron, n?gon kommentar till läsarna?
([22]Lepr0n) njae. inte s? mycket att säga egentligen. Polen har blivit väldigt mycket bättre. Laget blev i klassisk NC anda inte färdigt förrän 10 minuter innan pga av alla cuper och s?. men dom var bra vi var mindre bra. oväntat är nog ordet som summerar det bäst
Jo för i v?ras var de en enkel nöt att knäcka för er om jag mins rätt
([22]Lepr0n) ja. dom har tränat tillsammans som ett lag och det syntes. vi kan inte riktigt göra s? men borde väl egentligen inte förlora en s?n här match.
Tack för för att du besvarade min sm? fr?gor! Krossa italien nu!
([22]Lepr0n) i will
([22]Lepr0n) dra en poll om jag ska avg?

i will : )
Over and out fr?n Rutger vid fronten!