Teraz jest 15 kwi 2025, 22:15

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 169 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2004, 14:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2003, 15:39
Posty: 996
Lokalizacja: Warszawa
KasereK napisał(a):
Ja mam gorzej... i nie tylko ja...
Gram sobie gram, az nagle gine i ustawiam spawn, lecz na gorze ciagle pisze mi: "Spawn point not selected...".
Ponownie wybieram spawn, i enter i nic....


Z wyborem spawna to mam tak, że czasami muszę dwukrotnie wybrać, bo za pierwszym razem nie przyjmuje. Głupia rzecz też jest w sytuacji, gdy zginiesz, przeciwnik zajął wszystkie bazy, a ty chcesz zainicjować kickowanie kogoś. Nie da się. Najwyższej zdąży się wybrać osobę, ale już rozpoczęcia głosowania nie uruchomisz. Wraca na mapkę i krzyczy, żebyś wybrał spawnpoint. Rozwiązaniem byłby ten przycisk Lock, ale jak zauważyłem, nie zawsze on występuje.

A najlepszy motyw miałem wczoraj w nocy jak grałem z Carlosem i Marcinem na jakiś zachodnim serwerze, na mapce Liberation of Caen. Oświadczam, że w ówczesnym momencie byłem zdrowy na umyśle i ciele i to co słyszałem miało rzeczywiście miejsce (niestety nie mam świadków na to wydarzenie). Może to był jakiś błąd ale bardziej mi to wygląda na jakiś ukryty żart programistów. Tylko nie wiem co trzeba jeszcze zrobić, żeby go powtórzyć. Ale do rzeczy:

Mapka Liberation of Caen. Jestem po stronie Allied. Niewiele ponad minutę do końca gry. Chodzę sobie po kościele. Bodajże wszystkie bazy przeciwnika zajęte. Wtem w słuchawkach dziwaczny dzwięk, jakby bzyczenie, ciągły nieprzyjemny dzwięk. Tak przez kilkanaście sekund. Wtem krzyk umierającej postaci w grze. Ale nie taki krótki jak przy zabiciu kogoś, ale długi, jakiego w grze nie spotkasz "Aaaaaaaaaaaaaaa" :) I najlepsze było po tym. Taki "pryk". Dźwięk puszczanego bąka :) Wiem, że to śmieszne i idiotyczne, ale tak naprawdę było. Zaraz się pewnie posypią dowcipy, że "Pancho nie powinieneś grać w bf po grochówce" albo "Za dużo grasz to i ci odbija" :) Ale mówię zupełnie poważnie takie zdarzenie dźwiękowe miało miejsce. Nie da się tego pomylić z czymś innym. Te nieprzyjemne ciągłe bzyczenie ciągnęło się juz do końca rundy. Z nową rundą już było wszystko w porządku. Bardzo możliwe, że to dowcip zawsze znudzonych programistów. Tak, więc czekam aż komuś jeszcze uda się to powtórzyć :)

_________________
Civis Romanum eram.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2004, 14:49 
Offline

Dołączył(a): 18 cze 2003, 15:08
Posty: 1101
Pancho, włączył Ci się standardowy dowcip programistów, obecny w BFie chyba od 1.0 już ;). Włączył Ci się tylko w złym momencie. Właściwy moment to cholernie, cholernie, cholernie długi lot z samolotu bez spadochronu. Spróbuj sobie kiedyś na singlu, wzleć do stratosfery i skocz, sam zobaczysz jak fajowo. Drugi żart to Geronimooooooo, też zabawne :).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2004, 14:55 
Offline

Dołączył(a): 25 maja 2003, 09:47
Posty: 849
Cubituss napisał(a):
Pancho, włączył Ci się standardowy dowcip programistów, obecny w BFie chyba od 1.0 już ;). Włączył Ci się tylko w złym momencie. Właściwy moment to cholernie, cholernie, cholernie długi lot z samolotu bez spadochronu. Spróbuj sobie kiedyś na singlu, wzleć do stratosfery i skocz, sam zobaczysz jak fajowo. Drugi żart to Geronimooooooo, też zabawne :).


Hmmm, Cubi, ciekawe, ciekawe :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2004, 15:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2003, 11:49
Posty: 1712
Lokalizacja: Warszawa
Piasecznik napisał(a):
marcinek napisał(a):
kriz napisał(a):
poza tym, jakosc ich jest slaba. wystarczy jednak, zeby stwierdzic, ze ktos ma radar hack'a :>


Co do screenow PB, to mozna zmieniac ich rozdzielczosc.


Nie jest to takie proste.
PB nie wysle nic jesli będzie większe niz 88kb
Standardowo ludzie grają w BF na rozdzielczosci 1024x768 i taki skrin jest wiele wiekszy od 88kb, po ustawieniu samplerate na 4 obrazek jest troche tyci. Potestuje jak wychodzi przy sssrate na 2 ale watpie zeby bylo dobrze, i tak wiekszosc z nich jest corrupted lub timeout.


Dlatego tez w PB zmienia sie rozdzielczosc z jakiej pozniej jest konwertowana do 320x240.

Przyklad:
PB_SV_SsHeight 480
PB_SV_SsWidth 640
dzieki temu ustawieniu PB robi screen ekranu gracza w rozdzielczosc 640x480 liczac od srodka, czyli ucina wszystko poza tym obszarem.

Nie wiem jak wiele rozni sie PB w AA od tego z BF'a, ale mysle ze niezbyt wiele, wiec moze przyda Ci sie ten link:
http://www.evenbalance.com/publications/aa-ad/index.htm.

_________________
Marcin A.


Ostatnio edytowano 2 lut 2004, 15:16 przez Marcin A., łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2004, 15:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2003, 15:39
Posty: 996
Lokalizacja: Warszawa
Cubituss napisał(a):
Spróbuj sobie kiedyś na singlu, wzleć do stratosfery i skocz, sam zobaczysz jak fajowo. Drugi żart to Geronimooooooo, też zabawne :).


Ok :) To sorki, że odkrywam Amerykę po raz drugi :D

_________________
Civis Romanum eram.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2004, 15:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
marcinek napisał(a):
Piasecznik napisał(a):
marcinek napisał(a):
kriz napisał(a):
poza tym, jakosc ich jest slaba. wystarczy jednak, zeby stwierdzic, ze ktos ma radar hack'a :>


Co do screenow PB, to mozna zmieniac ich rozdzielczosc.


Dlatego tez w PB zmienia sie rozdzielczosc z jakiej pozniej jest konwertowana do 320x240.


Sorki za skrót myślowy. Na PRGK rozdzielczosc skrinszotow jest ustawiona na 1024x768

Pancho: To jest bug w BF że czasami jak zchodzisz po schodach czy zeskakujesz z lotniskowca itp to gra myśli że cały czas spadasz.
Zaczyna wtedy odgrywać dzwięk grozy upadku z 2000 m :D
Tak jak Cubi napisał, są dwie wersjie, pierdząca i Geronimo :D

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2004, 15:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2003, 13:43
Posty: 399
Lokalizacja: Tarnów
wiechol: to nie była prowokacja - nie znam sie na kodach , czitach i hackowaniu radarów

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2004, 15:53 
Offline

Dołączył(a): 25 maja 2003, 09:47
Posty: 849
eniax napisał(a):
wiechol: to nie była prowokacja - nie znam sie na kodach , czitach i hackowaniu radarów



Ok, spox. Ja tez sie na tym nie znam, ale gdzieś o tym czytałem :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2004, 15:57 
Offline

Dołączył(a): 22 sty 2003, 01:09
Posty: 868
PAncho po raz trzeci odkryłeś amerykę. To że nie zmienia się napis z "nie zaznaczyłeś spawnu" na "zaznaczyłeś" to bug. Ja mam w 50% przypadków tak ;). Ale i tak się spawnuje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2004, 16:02 
Offline

Dołączył(a): 25 sty 2003, 14:23
Posty: 418
Lokalizacja: Poznań
Co wy tak all narzekacie :P mi sie gra praktycznie tak samo : jedyna zmiana dla mnie zauwazalna to : dlugosc naprawiania czołgu (ilość klucza) oraz Il2 ktorym lepiej sie lata niz yakiem :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2004, 16:06 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
przy "pierdzacym bugu" :lol: - aby go przerwac wystarczy sie polozyc...
aha jak cos takiego ci sie zdazy jak bedziesz schodzil po drabinie to nie schodz zniej bo zginiesz na 100% wracaj na gore ....
a zwiazane to jest z lagiem i lossami

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2004, 16:29 
Offline

Dołączył(a): 2 cze 2003, 15:33
Posty: 285
Lokalizacja: Rybnik
pierdzacy bug :)

stare jak swiat

mnie tam wkurzyli że zjebali naprawanie , ale cóż trza sie nauczyc z tym grac :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2004, 16:35 
Offline

Dołączył(a): 28 lip 2003, 20:57
Posty: 562
Lokalizacja: Stąd!
gregolec napisał(a):
Cubituss napisał(a):
(chrzanienie się dźwięku i narastający lag)
Maciejek, sądzisz, że to feature tego patcha? Masz syf w systemie, to i masz wyniki. Ja nie mam takich objawów, a grałem już sporo.

Mam bardzo podobny objaw. Przez jakiś czas BF chodzi, ale w pewnym momencie zaczyna się czkawka. Rzut oka na zasoby pokazał, że BF zajął 512 RAMu + 400 wirtualnej. Po zwolnieniu pamięci przez jakiś czas grało się znów dobrze, a potem powtórka z rozrywki.
Dzisiaj na PRGK lagowało Wake, czego nigdy dotąd nie widziałem, a grywam tam nie od wczoraj.
Jak sie do tego doda spostrzeżenie Michała o problemowym trafieniu biegnącego prostopadle przeciwnika - to mina generalnie kwaśnieje na myśl o patchu 1.6.

DO tych co mowia, ze nasze problemy moga wynikac syfu w systemie-zrobilem se formata i zainstalowalem od nowa windoze(98se)
i dalej tak samo. Zreszta syf w sysie nie ma tu nic do rzeczy, bo zawsze bf chodzil dobrze, dopiero po zainstalowaniu patcha upgrade'a sie zaczelo.
Pozniej przeinstalowalem bf'a i zainstalowalem fulla i dalej tak samo.
Martwi mnie jdena rzecz, jak wiecie kupielm sobie 512MB DDR ramu, i ku mojemu wielkiemu zdziwieniu nie zauwazylem zadnych zmian w systemie, nawet po jego reinstalacji. W bf'ie tez nie!(sic) A wy mowicie, ze przy takiej ilosci pamieci(lacznie mam 768mb, 256 DDR niemarkowe i nowe 512 DDR Kingston'a)bf wam ladnie smiga. Mapki moze laduja sie szybciej, ale gora o 2-3 sekundy.Tylko po wylaczeniu gry, nie ma juz tego czarnego ekranu i powolnego "ladowania" pulpitu.Moze moje problemy z paczem wynikaja z tej ciulowej pamieci, ma ktora notabene wydalem swoja, jak by nie bylo ciezko zarobiana kase .
Gregolec-->mam do ciebie pytanie: co znaczy, ze zwolniles pamiec ?

_________________
Sivis pacem para bellum!


Ostatnio edytowano 2 lut 2004, 16:39 przez Maciejek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2004, 16:39 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
zainstaluj XP 8)
pewnie wylaczyl plik wymiany... - niepolecane to jest...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2004, 16:41 
Offline

Dołączył(a): 31 gru 2003, 19:06
Posty: 165
Lokalizacja: Londyn
Ja mam pewien problem:

Jestem snajperem, cala amunicja wypstrykana czyli ammo 0/0. Ide do skrzynki z amunicja, dobieram dwa magazynki, reload i mam ammo 5/1 i nie chce dobrac drugiego magazynka. Odchodze, podhcodze znowu, skacze, wszystko na nic. Zdarza sie to w 50% takich przypadkow.

_________________
Phaeton


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 169 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL