Teraz jest 11 kwi 2025, 05:44

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 19 maja 2003, 08:18 
Offline

Dołączył(a): 6 maja 2003, 16:50
Posty: 157
Lokalizacja: Gliwice
Mam problem z Merciliess nie chce sie włączyć.
Na skrócie "Rozpocznij w" pisze ścierzka
"C:\GAMES\Battlefield 1942"
Jak ja instalowałem na D:\BF1942\
sprawdzałem na C:\ i tam nie ma żadnego folderu "Games" ale za to pokazał sie "Textures" zmieniam na Ścierzke textures i nic sie nie dzieje zmieniałem też na D:\bf1942 i też nic sie nie dzieje wyskakuje okno
w którym pisze "Folder 'C:\Battlefield 1942". określony w polu Rozpocznij w, jest nie prawidłowy. Upewnij sie, czy folder istnieje i czy Ścierzka jest prawidłowa" co wpisze inną ścierzke pisze to samo tylko z inną ścierzką. I tak ciągle. Co zrobić żeby działało. I dajcie mi z waszego skrótu na pulpicie ścierzki do Merciliess. Bo już mnie nerwy biorą że to nie działa. Pomocy!!!!!!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2003, 08:59 
Offline

Dołączył(a): 6 maja 2003, 16:50
Posty: 157
Lokalizacja: Gliwice
Dobra w "Rozpocznij w" już se poradziłem ma być:
D:\Battlefield 1942\TextureSets
a teraz w "Elemencie Docelowym" nie chce sie włączyć i pisze teraz
"Określona w polu Obiekt docelowy nazwa 'D:\Battlefield'jest nie prawidłowa. upewnij sie, czy ścierzka i nazwa pliku są poprawne"
Co ma być w elemencie docelowym???????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2003, 09:23 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, 05:17
Posty: 5637
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Nie mam jeszcze zainstalowanego Mercilles-a (jestem w trakcie jego ściagania) więc mogę sie mylić, ale w grze jest możliwość uruchamiaia modów z menu "CUSTOM GAME". W nim można wybrać interesujący nas mod i go "zaktywizować" ("ACTIVATE"). Gorzej by było w sytuacji, gdyby instaler moda nie przewidywał instalacji w innym miejscu niż domyślne na "C". Wtedy możesz spróbować stworzyć na "D" taki układ katalogów, jak na "C" (D:\Program Files\EA Games....) i tam zainstalować grę (aby ścieżka tylko różniła się literą dysku) potem "udawaną" strukturę gry na "C" (taki sam układ katalogów ale bez plików). Zainstalować mod-a w tą udawaną strukturę, przekopiować potem na "D", popodmieniać w ścieżkach wszystkie "C" na "D" (pamiętaj, aby sprawdzić pliki konfiguracyjne). To brzmi bardzo skomplikowanie, ale powinno zadziałać. Jak ściągne Mercillesa, to zapewne spotkam się z tym samym kłopotem (mam BF-a na "E")- jak go rozwiąże napiszę więcej (i będzie to coś bardziej rzeczowego zamiast gdybania)..

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2003, 09:26 
Offline

Dołączył(a): 6 maja 2003, 16:50
Posty: 157
Lokalizacja: Gliwice
Zarąbiście mądre ale sprubuje. z Custom game w BF nie działają mi mody żeby dać active chyba żle zainstalowałem bo nie mam Merciliess'a w Custom game ale instalowałem na BF.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2003, 10:03 
Offline

Dołączył(a): 6 maja 2003, 16:50
Posty: 157
Lokalizacja: Gliwice
Zrobiłem tak jak powiedziałes i pokazał sie nowy napis cytuje:
"Dysk lub połączenie sieciowe, do którego odnosi się skrót'Marciliess 1942.ink' jest nie dostępne. Sprawdź, czy dysk jest włożony prawidłowo i czy zasób sieciowy jest dostępny i sprubuj ponownie:
Heh. Nic tylko nauczyć latać KOMPA.
Aha jeszcze pisze że Lokalizacja Docelowa to BATTLE~1
Nie wiem czy tak ma być ale w Custom game pisze bf1942- R&R


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2003, 10:46 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2002, 15:00
Posty: 891
Lokalizacja: Żory
aby uruchomic trzeba:


1. utworzyc skrot do gry:
"C:\Program Files\EA Games\Battlefield 1942\BF1942.exe" +game MC1942

2. z utworzonego katalogu C:/textures/ przegrac znajdujace sie w nim 3 katalogi do:

C:\Program Files\EA Games\Battlefield 1942\TextureSets\ (zalezy gdzie mamy zainstalowana gre)

i to wszystko mamy ladne nowe ubranka, malowania wozow itp itd

_________________
a po alejach snów biegnie nas znów spora zgraja...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2003, 11:06 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2002, 15:00
Posty: 891
Lokalizacja: Żory
ups nie dziala:(

tez sie myle ale nie tylko ja bo ekipa Merciless rowniez tak jak pisze w readme tak zrobilem i nie dziala, kolejny skrypt z bugiem?:)

_________________
a po alejach snów biegnie nas znów spora zgraja...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2003, 11:40 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, 17:57
Posty: 3602
Lokalizacja: Warszawa
supelek napisał(a):

2. z utworzonego katalogu C:/textures/ przegrac znajdujace sie w nim 3 katalogi do:

C:\Program Files\EA Games\Battlefield 1942\TextureSets\ (zalezy gdzie mamy zainstalowana gre)

i to wszystko mamy ladne nowe ubranka, malowania wozow itp itd


na pewno? przeciez c:\textures to mial byc backup dotychczasowych tekstur :!: a tu sie okazuje ze trzeba jeszcze raz to recznie wgrac

hmm u mnie sa dokladnie te same pliki w katalogu textures i w mijscu instalki gry a i tak nic sie nie pojawia, u ciebie to zadzialalo?

_________________
http://www.bravo-company.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2003, 13:59 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2002, 15:00
Posty: 891
Lokalizacja: Żory
no wlasnie nie, napisalem wczesniej posta ze nie dziala, a nie prawda ze to ma Placing any textures (dds or tga) into this folder will override your default 1942 textures. Consult the "readme file" for more techinical information and instructions. hm... nie wiem moze ktos na to wpadnie jak podmienic

mi to dzila narazie tak:

dzwiki inne, wybuchy pociskow czy w "ziemi" (unoszenie ziemi) i niszczenie pojazdow inne, a niestety skor nowych nie ma

_________________
a po alejach snów biegnie nas znów spora zgraja...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2003, 00:50 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, 17:57
Posty: 3602
Lokalizacja: Warszawa
ok sciagnalem texture packi i wszystko jest ok, wyglada super, ale jednak mogli dac od razu wszystko w jednej paczce od razu

_________________
http://www.bravo-company.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2003, 07:34 
Offline

Dołączył(a): 17 gru 2002, 00:46
Posty: 532
Lokalizacja: SzczeciN
no wlasnie jest 6 takich packow (bob, bocage, coral, omg i cos jescze:)
merciless 4.0 zajmuje 275 mega co w nim tyle zajmuje ??? chyba nie dzwieki. merciless 3.7 zajmowal 35 mega i tez do niego mozna bylo wgrac te paki :twisted:

_________________
there can be only one. . . Kal-El

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2003, 09:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2003, 11:49
Posty: 1712
Lokalizacja: Warszawa
MC 1942 V 4.0 - Features List:

All audio master sampled for DYNAMIC RANGE ENHANCEMENT

All audio based on 100% REALISTIC WW2 AUTHENTIC DIGITAL SAMPLE RECORDINGS

Custom coded engine for varying sound detail levels for various users. (HIGH sound detail recommended with 64 channels)

Added unique sounds for EVERY SINGLE tank. Each one has a unique engine and slightly different track sound. Left the APCs and Artillery units alone.. they are fine for now.

Added in PAIN sounds. When you solder takes damage he could curse in his native tongue or scream in pain.

Added in JUMP landing sounds. These will show up when you jump from a high distance and land or also parachute and land. Was originally designed to fix the silent parachute landings.

Added new plane startup engine sputter audio.

Changed all the "Soldier Collisions sounds" to low "thump" sounds. No more riding on vehicles and clambering audio. You will get pretty silent kills when you run over soldiers (unless they scream!)

Added "air whiz" ricochet sounds to the mix.

Added in close distance Flak burst to help pilots hear it tearing up the plane.

Corrected new water ricochet sounds to produce real splashing effects.

Reduced "Those !@% seagulls" another 50%. If they keep screaming I will kill them with my personal colt pistol!

Added more ricochet sounds... these mix in all the current ones.

Replaced the secret "Man in the Water Tank" audio with a smaller "Water Dripping" sound to save audio memory.

Changed audio on Mosquito and BF110 to sound more realistic at all RPM levels.

Added new B17 startup audio and secondary engine sound.

Merciless 1942 Field Dossier Corrected No.4 reloading and K98 reloading and both shoot and reload with different audio.

Added new Water swim sounds.

Reduced climbing ladder sound to match rope and wooden ladders.

Corrected the "Far Footsteps could be cheating / Metal Walk Bug" All terrain infantry sounds are now set to 1 instead of a distance of 25. Works, but oh well still sounds just as good.

New background movie and music created for v4.

New audio for Artillery - Priest and Wespe

New audio for AT Guns - Pak40 and AT25 (fixed missing Dice reverb code)

New audio for Defense Gun

Shortened MP40 audio (German Axis medic machine gun) to help misfire timing

Changed ALL terrain infantry sounds and enhanced them for realism and decreased the volume.

Fixed infantry jump landing on sand, grass, and ice sounds

Added audio when a vehicle is shot by a flak cannon (No more silent deaths!)

Added audio when a plane is shot down to 65% (You will hear the plane structure failing)

Added Stuka Dive horn, new gun sounds and engine sounds

All original 16 Loader screens redone including Coral Sea screen and new Aberdeen loader screen

Road to Rome loader screens done (with custom designed maps)

Fixed Range Scale GUI on Katyushka

Fixed Rocket image on Katyushka

Added labels to end of game and in game icon stat pages Merciless 1942 Field Dossier

Fixed and Detailed Italian and French Flags and gui

Added slight transparency to minimap gui capture flags

Added yellow glow on neutral flag (helps on snow maps)

All new Grenades audio set

All new explosions audio set

Redesigned flak system with realistic ballistic audio

AmbientFX - Distance ambient engine to deepen the audio experience

All new HandGun Audio - Based on THE real guns

All new FixedGun Audio - Based on THE real guns

Tweaked some map specific ambient sounds to correct sound levels

Real Katyushka Rocket Sound - Done (Stalins Organ!!!)

Real AT Bazooka and Panzershrek Launch Sound - Done

RTR Tank Gun Sounds - New audio designed on real audio of upper cannons for Grant and M11

New Howitzers / Artillery Sounds

New Soldier Throwing Grenade Audio

NEW MERCILESS FX:


AT ShrapnelFX for Bazooka and Panzershrek

AT ShrapnelFX for ALL Tanks

AT ShrapnelFX "Burny Code"

BloodFX needs correction on Knife and Bayonet

AmbientFX (Ambient Code)

ShellShockFX (Explosion Code)


A whopping 492 new sounds, custom mixed and sampled for Version 4.0. This isn't a sound replacement for your 1942... this is a completely new addon expansion for it! & New audio changeover for all handguns and a new reload sound for the tanks too.

Newly added Shellshock FX when a tank projectile shell misses its target and hits loose dirt or ground.

Added BETA Aberdeen single player mode. AI Bots may path incorrect but we will address this in the future.

Hand designed custom loader screens -They show the briefing of the battle, the battle history, the geographic location, the side and units involved, the time of day / weather and also historic propaganda posters for both opposing sides of the event or occurring time period.

100% Accurate Historic Flags in all tickets, bases, and screens. This includes single player and multiplayer screens.

Base Untakable Flags - This was changed to a full flag image. It is obvious where base owned HQ areas are now.

Icon changes to end game stats images - Awards and Kills. Instead of a trophy there is a golden star. Secondly, instead of 4 arrows pointing to a soldier there is a simple crosshair.

Bullet Loader - Changed the loader image to a bullet magazine.

Fixed player arrow for the minimap - Will show team color and small image.

1942 Startup Movie removal

Hi Res flag textures for base flags outdoors.

Engineer Recticle changed to provide greater accuracy. This will also show when using the knife, grenade and some guns nests.

The Flak 38 recticle has been cleaned up and darkened somewhat. Revamped the crosshair to support large flak burst aiming.

Respawn Location Icon changed - The icon on the minimap is now a bright yellow color for much easier identification of where you want to respawn to.

Long Flashing Radio Call on GUI - When players radio call in requests, their location will flash longer than the new default time. This allows for easier target identification for Flak Cannon Sounds - Flak cannon sound was reduced in dB while actual flak bursts notifications. where increased in dB with all new accurate sounds.

Sinking Ship Alarm Sound - Increased in dB and changed to reflect more accurate sound. Merciless 1942 Field Dossier

BloodFX - Customized blood fx engine that shows blood particle FX (the most realistic 1942 blood ever!)

Reduced pixel Crosshair Recticle Easier viewing in game

Merciless Texture packs are the vital additions of each and every map for Merciless 1942. We have taken great time to create historic and accurate uniforms, vehicles, planes, markings, and even map specific areas as the battle really occurred. Each map can have a completely unique and realistic look to it. We could not include the TexturePack add-ons with the main MC1942 release due to the overall size of them all. Each and every map available that we have done are separate downloads but look for single campaign downloads coming soon for a set theatre.

_________________
Marcin A.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2003, 09:38 
Offline

Dołączył(a): 21 sty 2003, 19:01
Posty: 291
Lokalizacja: SzczeciN
Z tego co zauwazlem to te prawie 300 mb w mercelsie to zajmuja dzwieki :!: :!: :evil:

_________________
I love democracy....I love the Republic.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2003, 09:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2003, 11:49
Posty: 1712
Lokalizacja: Warszawa
eXar napisał(a):
Z tego co zauwazlem to te prawie 300 mb w mercelsie to zajmuja dzwieki :!: :!: :evil:


NO :lol: . Ale naprawde fajnie sie gra z nimi, kazdy czolg inaczej brzmi, teraz wiesz co czai sie za rogiem :D . Poza tym nowe lightmapy do broni, szczegolnie bazukopodobne, ogien ogarniajacy kolesia po trafieniu z niej :) . W kazdym razie ja nie narzekam, ze to sciagnalem (jak w koncu znalazlem link bez kolejki, sciagnalem to w 20 minut :lol: ).

_________________
Marcin A.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2003, 11:24 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, 05:17
Posty: 5637
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Ja ściągałem MC prawie całą noc. Ale było warto ;) .

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL