Teraz jest 17 cze 2025, 03:14

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Mapki
PostNapisane: 19 lip 2003, 03:57 
Offline

Dołączył(a): 26 lut 2003, 22:15
Posty: 75
Lokalizacja: Gliwice
Coraz wiecej ludzi korzysta z Battlecrafta i coraz wiecej jest mapek o ktorych duza czesc nie wie. Postanowilem zalozyc ten temat poniewaz chcialbym aby tu kazdy kto zrobi swoja mapke zamiescil tu linka do sciagniencia jej. To bedzie takie archiwum customowcyh map i dobrze by bylo zeby jakis nie uzywany server obslugiwal te i tylko te mapki, co wy na to?

_________________
Idz na studia, bedziesz wyksztalconym bezrobotnym. Nie pij za kierownica bo stukniez kogos w zderzak i sobie wylejesh


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2003, 08:05 
Offline

Dołączył(a): 20 cze 2003, 10:54
Posty: 160
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Jestem za :D Ale chyba ten topic powinien byc w Edycji. :? Ale ja tu tylko sprzatam 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2003, 10:59 
Offline

Dołączył(a): 26 lut 2003, 22:15
Posty: 75
Lokalizacja: Gliwice
No wiem, tak jakos mi sie nacislo :)

_________________
Idz na studia, bedziesz wyksztalconym bezrobotnym. Nie pij za kierownica bo stukniez kogos w zderzak i sobie wylejesh


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2003, 16:25 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5352
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
:idea: bo ja wiem czy w edycji??
tam to raczej sprawy zwiazane z edycja a tu zeczywiscie jakies linki screeny itp...
nie przesuwac tego do edycji!!!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2003, 23:07 
Offline

Dołączył(a): 26 lut 2003, 22:15
Posty: 75
Lokalizacja: Gliwice
Mam 2 pytania co do tworzenia mapy w ktorej jestem trakcie:
1. Jak zrobic minimape ta w lewym goornym rogu tak aby bylo widoczne pole a nie zeby bylo przezroczyste?
2.Jak dodac do BC samplesy ktore zajmuja 51MB
Mam jeszcze pare pytan ale teraz dokladnie nie wiem jakie, bo zapomnilem hihihi :]
Przypomnialo mi sie 3:
Jak zrobic by w grze po przejeciu flagi tickety lecialy?

_________________
Idz na studia, bedziesz wyksztalconym bezrobotnym. Nie pij za kierownica bo stukniez kogos w zderzak i sobie wylejesh


Ostatnio edytowano 20 lip 2003, 00:26 przez Lis, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2003, 23:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2003, 18:03
Posty: 668
Lokalizacja: Tychy
jestem za by został tutaj, ale ostatni post jest typowo edycyjny

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lip 2003, 01:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Lis napisał(a):
Mam 2 pytania co do tworzenia mapy w ktorej jestem trakcie:
1. Jak zrobic minimape ta w lewym goornym rogu tak aby bylo widoczne pole a nie zeby bylo przezroczyste?
2.Jak dodac do BC samplesy ktore zajmuja 51MB
Mam jeszcze pare pytan ale teraz dokladnie nie wiem jakie, bo zapomnilem hihihi :]
Przypomnialo mi sie 3:
Jak zrobic by w grze po przejeciu flagi tickety lecialy?


1. w zakladce Tools masz "5. Generate In-Game Map" - wiec to jest to
2. musisz w katalogu Battlefield zrobic katalog o nazwie "StandardMesh" i tam wrzucic sample
3. ticety leca jezeli dana druzyna jest w posiadaniu 100 punktow z "Area value". Jak klikniesz na flage pojawia sie tabela i tam masz "areaValue" . Ustala sie to dla kazdej flagi osobno. Jesli masz np 7 flag daj na kazdej po 25pkt, wtedy po zajeciu 4 beda lecialy. Jesli masz 3 daj po 50 pkt.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lip 2003, 16:15 
Offline

Dołączył(a): 20 cze 2003, 10:54
Posty: 160
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
oki.oki..Zostawcie tutaj :D Tak tylko sobie napisalem,,Nie bijcie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lip 2003, 23:28 
Offline

Dołączył(a): 17 gru 2002, 00:48
Posty: 86
Lokalizacja: Kraków
Wrzucę pare screenów z mojej mapki. Mapka jest z gatunku "pacyficznych" ze względu na mój sentyment do mapki "Wake" którą uważam za jedną z najlepszych (jak nie najlepszą) z mapek w BFie ;).

plaża:
Obrazek

wioska:
Obrazek

plaża koło lotniska:
Obrazek

wzgórze z bunkrami:
Obrazek


ps. a co z resztą twórców mapek? może tez by umieścili screeny ze swoich produkcji? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lip 2003, 16:47 
Offline

Dołączył(a): 14 maja 2003, 09:16
Posty: 5
Lokalizacja: z lasu
Ładna mapka art(zn), podobna wprawdzie do wym. wake ale to chyba zaleta a nie wada

_________________
Dobry Niemiec to Martwy Niemiec :P Konkwista 88


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lip 2003, 16:49 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, 17:57
Posty: 3602
Lokalizacja: Warszawa
art(zn) napisał(a):
Wrzucę pare screenów z mojej mapki. Mapka jest z gatunku "pacyficznych" ze względu na mój sentyment do mapki "Wake" którą uważam za jedną z najlepszych (jak nie najlepszą) z mapek w BFie ;).

no screeny calkiem calkiem, a jak tam na niej ze sprzetem bedzie ?

_________________
http://www.bravo-company.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lip 2003, 17:19 
Offline

Dołączył(a): 17 gru 2002, 00:48
Posty: 86
Lokalizacja: Kraków
No cóż, sprzętu powinno być w miarę tzn. na wyspach są dwa lekkie czołgi, jeden ciężki. sześć jeepków i pięć łodzi orz jeden bombowiec. Nie liczę oczywiscie wszelkiej broni ciężkiej której powinno być pod dostatkiem. Niestety mam dylemat co do bazy axis, tzn. narazie jest to wysepka z której startują dwa bombowce i pięć łodzi, chciałem coś innego wprowadzić od mapki Wake na której są dwa okręty. Dam screena bazy axis. Aha i jeszcze wszelkie pojazdy (oprócz łódek) po przestawieniu nie wybuchają.

baza axis ale nie wiem czy taką wersję pozostawić jako ostateczną?:

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sie 2003, 20:20 
Offline

Dołączył(a): 17 gru 2002, 00:48
Posty: 86
Lokalizacja: Kraków
jeśli ktoś ma ochotę potestować mapkę to podaję linka: http://www.games.bmj.pl/uploads/download/zrzut/bf1942/SPQR_battle.rfa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sie 2003, 03:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Na poczatek gratulacje! wyglada fajnie. Wiem ile pracy trzeba włożyć w powstanei czegoś takiego, wiec tym bardziej wielkie uznanie. Trzeba potestowac w wiekszym gronie, moga byc ciekawe gierki.

Looknalem i na szybko zmienilbym 2 rzeczy:
Obrazek

Uzyles nieba z Wake, wiec najlepiej bys uzyl wszystkich ustawien z tej mapy w Lighting, Shadows, i głownie chodzi mi o Fog (kolory, wartości). Kazdy kolor jest opisany 6 wartosciami wiec nie ma problema to zmienic. Fog, ktory jest teraz (chyba podpowiadany) wyglada jak burza piaskowa nad oceanem i to troche nienaturalne. Od razu to wylapalem, bo sam to zmienialem na własnej mapie :wink:

2 sprawa:
Obrazek

Paprocie. Gdy ktos gra z minimalnymi teksturami (20%), a mysle ze takich jest wielu z pewnej odleglosci w paprociach widac szary prostokatny background (jak na zdjeciu). Dopiero jak sie podejdzie blizej pojawiaja sie tylko liscie. Nie wyglada to za specjalnie. Proponuje zastapic je tymi tropikalnymi roslinkami - przy ktorych ten efekt nie wystepuje (celownik na zdjeciu pokazuje ta rosline).

To tyle zauwazylem. Ale ogolnie good job!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sie 2003, 12:23 
Offline

Dołączył(a): 17 gru 2002, 00:48
Posty: 86
Lokalizacja: Kraków
No cóż Clone, mapke poprawiłem zgodnie z Twoimi sugestiami . Faktycznie to mgłą się wcześniej nie bawiłem a teraz mapka nabrała jakby innego klimatu. Roślinki tez podmieniłem i dorzuciłem jeszcze kilka drzewek. Mapkę mozna ściagnąć oczywiście pod tym samym linkiem podanym powyżej.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL