http://www.games.bmj.pl/uploads/download/battlefield1942/mapy/dukla_pass.zip
http://www.corellia.neostrada.pl/dukla_pass.zip
Winter Cup Edition

, a tak na serrio jest okazja, żeby wiecej osób zobaczyło moją mapkę. Po Open Cupie odbedzie się kolejny tym razem Winter Cup tylko z customowymi mapkami. Niektore dzieki mappakowi czolgowemu juz znacie, z tym ze beda one w oryginalnej wersji z samolotami,tam gdzie sa. Mapki to Kasserine, Nuenen, Battle Of Guam itp. Dlatego poprawilem bledy na Dukli i wprowadzilem kilka zmian, tak by wrazie czgo rozgrywka klanowa byla ciekawsza.
Zmiany:
- poprawa wszystkich zauwazonych bledow (skrzynki wiszace nad ziemia, drzewa na srodku drogi itp).
- powiekszenie terenu rozgrywki pomiedzy baza Axis i flaga Iwla
- powiekszenie terenu rozgrywki pomiedzy baza Allied i pierwsza flaga Vysny Komarnik - mozna ja objechac rowniez od tylu.
- bezposrednia sciezka z bazy Allied na przełęcz - dla piechoty, czolg tamtedy nie przejedzie.
- baza głowna Axis jest teraz zdobywalna, tak wiec daje to szanse dla Allied po przelamaniu przeleczy zakonczyc wygrana do zera.
- ticety na starcie Allied 250-200 Axis, zeby zrownowazyc strate ticetow na poczatku rozgrywki.
- zmienione ustawienie niektorych czolgow i sposobu ich respownu.
- i inne pomniejsze zmiany
Na pewno strata bazy głównej Axis wczesniej niz pozostalych flag , bedzie juz gwozdzikiem do trumny ze wzgledu na pojawiajace sie tam czolgi. Jednak baza Axis bedzie w miare wygodna do obrony: maly promien flagi (np expaki). Tylko 2 mozliwe drogi doscia: z przeleczy i z ostatniej flagi w miare latwe do pilnowania. Brak jeepow - nie mozna tam szybko sie dostac. W nocy odpale generacje terenu i cieni budynkow - to to trwa kilka godzin, jutro postaram sie wrzucic mapke na jakiegos ftp-a i zaprezentowac na forum CB. Moze im sie spodoba.
Tak wyglada teraz teren gry:
