Teraz jest 19 kwi 2024, 07:40

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 8 lut 2009, 20:45 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lut 2005, 17:14
Posty: 1116
Lokalizacja: Poznań
Pojawienie się zapowiedzi BF43 wywołało poruszenie w świecie sympatyków staruszka. Większość opinii jest na nie. Grafika, mapy ogólnie badziewie.
Proponuje wam zabawę, ale z podejściem na serio.
Stwórzmy model, zarys BF 1944 - takiego jakiego każdy z nas by kupił, w jakiego przegrał by nie jedna noc. Pomysły na rozwiązania, mapy, klasy, pojazdy itp.
Proszę tylko bez ogólników , konkrety najlepiej przemyślane nad którymi można by podyskutować. Piloci niech pisza co by zrobili z samolotami, czołgiści z czołgami itp.
Może uda sie stworzyć dobry model gry, materiał na przemyślenia dla twórców z EA lub speców od modów.
Podstawą niech będzie BF42


-----------------------

Na początek zacznę od moich pomysłów (nie wszystkie oczywiście).
Pierwszy etap gry to start i wybór klas.
Po pierwsze zero unloków, orderów itp badziewia.
Ja osobiście pozostawił bym układ obecny z pewna modyfikacją. Każda z klas miała by możliwość wybory alternatywnego wyposażenia.
1. Sniper : nóż, pistolet , snajperka słabsza ale z ammo 5 x5 magazynków szybkie przeładowanie lub mocna (jeden strzał i trup) ale z ammo 4x3 wolne przeładowanie, granaty lub miny przeciwpiechotne, lornetka
2. Asslaut : nóż, pistolet, karabin typu bar(stg, type 99) z ammo ok 100 szt. (jak teraz) lub ciężki karabin typu MG, ammo 2 magazynki po 60/80 naboi ale strzelanie tylko na leżąco (typowe wsparcie), granaty lub jednorazowa apteczka tylko dla siebie (leczy 80 % zycia)
3. Anti-tank : nóż, pistolet, bazooka lub granaty - przyklejki (po trafieniu w cel przyklejaj sie do niego - czołg, ściana, drzewo - co kolwiek), granaty lub miny przeciwpiechotne
4. Medyk: nóż, pistolet, karabin szybkostrzelny ale skuteczny na mały lub sredni zasięg lub karabin samopowtarzalny mocny , apteczka, granaty lub miny przeciwpiechotne
5. Inżynier: nóż, pistolet, karabin mocny samopowtarzalny , miny przeciwpancerne, expaki lub miny przeciwpiechotne, klucz do naprawy, apteczka do samoleczenia (50% regeneracji życia - jednorazowa)
6. Kity specjalne "leżące" na mapie przy sprzęcie:
- Pilot : spadochron ( w innych kitach nie ma), nóż, pistolet, karabin szybkostrzelny z jednym magazynkiem (zero zapasu), granat 1 szt.
- Czołgista : nóż, pistolet, granat 1 szt. , klucz do naprawy 2 razy szybszy niz u enga i o dwukrotnie większej "pojemności"

To tak na początek do przemyślenia i po krytykowania - czekam na pomysły.
Miłej zabawy :)

_________________
Zwycięstwo nie wymaga tłumaczenia, porażka na nie nie pozwala.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lut 2009, 20:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 sty 2004, 17:18
Posty: 1913
Lokalizacja: Przasnysz-ewo
Ulepszony engine z dziadka. Zachowana fizyka!!! Odswieżone stare mapki plus nowe. Więcej różnego sprzętu.
Kobra ma racje, bez unlocków ale z możliwością wyboru różnych broni. Najlepiej tak wyważonych żeby generowały inne podejście do gry (różna taktyka gry).

_________________
zło i Ch*j!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lut 2009, 22:17 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2007, 09:48
Posty: 459
Lokalizacja: Łódź
na początek poprawka :
kobra napisał(a):
- Pilot : spadochron ( w innych kitach nie ma), nóż, pistolet, karabin szybkostrzelny z jednym magazynkiem
Wydaje mi się że ten element jest akurat zbędny - wątpię żeby piloci kwapili się do brania ze sobą karabinu :)
------------------------------------
Mapy: Odnowienie najpopularniejszych starych (osobiście nie wyobrażam sobie bf o tematyce drugiej wojny światowej bez najważniejszych miejscówek historycznych (mowa o stalingrad, bocage, berlin itd.) oraz dodanie paru nowych pól rozgrywki.

_________________
Obrazek
Popatrz czasem w górę - tam też toczy się bitwa... :arrow: PRGK-42 Air Squad


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lut 2009, 23:24 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lut 2005, 17:14
Posty: 1116
Lokalizacja: Poznań
Nie róbmy z tego PR czy FH, ważne żeby było mocno grywalne i zbalansowane :). Pomysły proszę rozwijać im bardziej szczegółowo tym lepiej.

_________________
Zwycięstwo nie wymaga tłumaczenia, porażka na nie nie pozwala.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lut 2009, 02:47 
Offline

Dołączył(a): 14 maja 2004, 14:56
Posty: 280
Lokalizacja: Olsztyn/Warszawa/Gdańsk
Nowego classica juz nie bedzie zawsze komus cos sie nie spodoba. To jak powiedzmy budowa idealnego samochodu, szybki, o agresywnej stylistyce, przestronny, najlepiej kombi. Bez sensu. Classic jest tylko jeden. Koniec kropka.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lut 2009, 11:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 wrz 2007, 15:49
Posty: 464
Lokalizacja: Szczecin/Gryfino
likwidacja debilnych uszkodzeń typu,czołg uderzający w drzewo czy asfalt zabijający się na schodach lub skaczący z 3 metrów z budynku:)Co do unloków to jest chore,by były.Mam BF2 od początku i rzadko gram,bo nie mam szans :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lut 2009, 13:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2004, 16:53
Posty: 497
Lokalizacja: Chorzów
Jeśli chodzi o ogół gry to:
* wyeliminowanie głupich błędów o których pisali poprzednicy
* zachowanie klimatu wojny a nie strzelanki (maksymalna ilość ludzi i sprzętu po obu stronach konfliktu)
* Zwiększenie znaczenia sprzętu morskiego w bitwach gdzie jest on użyty. Mapy typowo morskie.

Jeśli chodzi o czołgi to...
* większe zróżnicowanie hitboxów (nie tylko gąsienica i tył, ale np. wizjery strzelnicze, gruby pancerz w pewnych miejscach gdzie większość siły trafienia byłaby absorbowana - tak aby trzeba było celować pomiędzy płyty, radiostacja... itp)
* uszkodzenie danego podzespołu wpływa na daną funkcjonalność czołgu (lufa - niemożność oddania strzału, gąsienica - poruszania itd...)
* czołgi spełniające swoje zadanie przeciwko piechocie - tzn. możliwość zdjęcia czołgu tylko i wyłącznie przez miny, c4, bazooka o ograniczonej sile i zasięgu (tak aby czołg "bał" się piechoty w mieście, i bazookmen (a nawet 5'ciu) nie miało szans z czołgiem w szczerym polu).
* chociaż 2 rodzaje pocisków. Przeciwczołgowy oraz odłamkowy.
* realna ilość bomb podwieszona w samolotach. Tak aby nie było im za łatwo zdejmować sprzęt ciężki... i wymuszało kolejność powrotu na lotnisko w celu uzupełnienia bomb (niech sobie latają, zdejmują bombowce i inne myśliwce, ew. piechote z działek)

_________________
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: We are the [SPQR]... resistance is futile :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lut 2009, 21:01 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
To w sumie troszkę jak w FH. Tam się czuje moc czołgu przeciw piechocie. Ja bym dodał jeszcze od siebie - zwiększenie celności i siły MG stacjonarnych, bo teraz to się bardziej opłaca z PMa do piechoty walić. Także zróżnicowanie rozrzutu i siły dla PMów i Assault Rifles byłoby miłe. Tak żeby PM był dobry tylko w close combat, a ARy na duże/średnie dystanse. Taki mi się śni Classic :). Ciekaw jestem jak długo by trwała zmiana FH2 na zbliżenie go do bardziej Arcadowego stylu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lut 2009, 21:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 maja 2007, 13:16
Posty: 342
Lokalizacja: Gdynia
Tak jak napisał Kobra, tylko tych min przeciwpiechotnych nie rozdawałbym "każdemu". :o
Wystarczy, że ludzie "narzekają" jak Snajper w BF2 nastawia Clay'ów :lol:

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lut 2009, 19:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 kwi 2007, 12:57
Posty: 116
Lokalizacja: Wrocław
Ekwipunek: tak jak we Flashpoincie: bierzesz co chcesz i tyle ile zmieścisz ( oczywiście z tego co dostępne dla danej specjalizacji)
+może jakiś antyczny noktowizor na akumulator dla snajpera ^^

Pojazdy: podzielone na poszczególne części (np. samoloty: skrzydła, kadłub, silnik) tak aby ulegały zniszczeniu nie rozwalając od razu całego pojazdu (jak dwa samoloty się zderzą skrzydłami, to żeby im je urwało).
Miło by było zobaczyć niszczyciela rozerwanego w pół przez torpedy... pojeździć samochodzikiem z przebitymi oponami... polatać samolotem, któremu zaraz skrzydło odpadnie...
Nie podoba mi się to w classicu, że niezależnie jak pojazd jest uszkodzony - zawsze działa tak samo.

Fizyka: mniej więcej ta sama tylko bez tego odbijania się; np jak czołg wjedzie między drzewa, lepiej jakby je rozjechał, tak jak wszystkie inne płotki, znaki czy nawet murki (tak jak to jest we Flashpoincie).
+ zniszczalne domki (przynajmniej te ze słomy)
+ bomby przebijające przez drewniane dachy

Grafika: światła!!! w staruszku żadnemu samochodzikowi nie świecą się światła ( +możliwość włączania/wyłączania) reflektory na okrętach, również wszelkiego rodzaju bazooki/ rakiety, wybuchy... (hm to chyba już standard w dzisiejszych grach ale w bf1942 są tylko żółte "kółka" 2D).
+ fale na wodzie
+ normalna trawa (w której można się schować i którą widać z nieco więcej niż 50m)

inne: Pociągi!! niech dodadzą pociągi/tramwaje do których można wsiąść i z nich postrzelać, również wszelkie inne pojazdy które by przewoziły amunicję/apteczki i dostarczały je do punktów kontrolnych.
wymyślił mi się dość dawno taki tryb gry, że aby jakiś sprzęt pojawiał się na fladze to najpierw trzeba sobie go tam dowieść w postaci takiej "matrycy" (przenośny resp pojazdów). Lub nawet żeby gracze sami wybierali miejsca, którego chcą bronić i które będą zaopatrywać (tak jak to jest w rzeczywistości).
+Oczywiście mapki bardzo duże (takie żeby można było poprowadzić linię kolejową ^^)

_________________
*RwCB* Kamil PL


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lut 2009, 21:21 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2007, 09:48
Posty: 459
Lokalizacja: Łódź
Skikov napisał(a):
może jakiś antyczny noktowizor na akumulator dla snajpera ^^
Do tego rozumiem jakieś ciekawe mapki ciemniejsze czy do oglądania bunkrów na omaha? ;>

_________________
Obrazek
Popatrz czasem w górę - tam też toczy się bitwa... :arrow: PRGK-42 Air Squad


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lut 2009, 22:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 kwi 2007, 12:57
Posty: 116
Lokalizacja: Wrocław
Fear napisał(a):
Do tego rozumiem jakieś ciekawe mapki ciemniejsze czy do oglądania bunkrów na omaha?

Zmienna pora dnia i nocy + zmienna pogoda (chmurki wędrujące po niebie, deszcz, śnieg, pioruny ) - i już będzie perfect.

_________________
*RwCB* Kamil PL


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lut 2009, 00:14 
Offline

Dołączył(a): 30 mar 2005, 15:34
Posty: 1988
Lokalizacja: Rzeszów>Woliczka :)
Balans myśliwców :D żeby nie było historii ala Mustang vs Me109 lub j10>> reszta świata :P :D

Skikov jeżeli to ma byc zbalansowane i grywalne to wg. mnie odpadają chmurki wędrujące po niebie ;D bo to nie jest symulator myśliwca ;P ani FH

_________________
...a jeśli z Nas ktoś padnie wśród szaleńczych jazd, czerwieńszy będzie kwadrat, nasz lotniczy znak"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lut 2009, 11:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2003, 11:35
Posty: 1528
Lokalizacja: G.M.
Ech wystarczylo by tylko grafe poprawic w clasiku i bylo by pięknie :|

_________________
Michał A.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lut 2009, 18:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2005, 23:43
Posty: 706
michał napisał(a):
Ech wystarczylo by tylko grafe poprawic w clasiku i bylo by pięknie :|

To by wystarczyło żeby classic odżył, ludzie kupują nowe gry nie zwracając uwagi na nic.
A jeśli już sobie coś życzyć, to zmodernizować multiplayer - bf jest chyba jedyną grą, w której połączenie internetowe odgrywa kluczową rolę... Jako silnik graficzny można by wziąć ten nowy z bf1943, a mapy zrobić dokładnie te same co w classicu. Już sama możliwość zniszczenia uatrakcyjni je dla nowych. Może jeszcze ten "realistyczny" model trafień dla pojazdów, choć nie ma co liczyć na to w dzisiejszych grach multi.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL