Teraz jest 16 kwi 2025, 13:25

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 25 lis 2003, 10:50 
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2003, 16:44
Posty: 745
Lokalizacja: W-wa Natolin
rzucajcie pomysły które moze nie raz przyszly wam do głowy w czasie gry. oczywiście licze na poważne wypowiedzi - dlatego nie dawalem tego watku na hydeparku. moje propozycje na rozgrzewke:

1. zabrać bomby myśliwcom, ograniczyć ilość bomb w bombowcach lekkich

2. dodać prędkościomierz do wszystkich pojazdow, do samolotów dodatkowo wysokościomierz.

3. dodać możliwość naprawiania pojazdów z pozycji leżącej - to chyba w sumie dosyć naturalne pozycja, chociaz całe to naprawianie to i tak dosyć umowna kwestia.

PS. moim zamyslem nie jest wywolanie dyskusji na temat realizmu w BF a jedynie dodania / usuniecia raczej małych gadzetow ktore moglyby wplynac pozytywnie na balans i grywalnosc.

_________________
[TopDawgz] 4 life...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2003, 10:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
Ad: 1
Zdecydowanie ;)

Ad: 2
show.stats 1
Pokazuje nawet obroty silnika i numer biegu

Ad: 3
Zawsze można było naprawiać na leżąco

4:
Możliwość zakopywania min na nieutwardzonym podłożu (jak w RTCW:ET)

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2003, 11:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, 18:31
Posty: 723
Lokalizacja: SzczeciN
tak naprawde ostatio zauwazylem ze mi sie nie podoba "latanie sprzetu"
powinni zrobic cos takiego jak grawitacja i ciezar. Zeby sie to wszystko w miare zachowyalo a nie lata jak szmata po calej planszy.
Ogolnie chodzi o bardziej realistyczna fizyke. No i fajnie by bylo dodac podzial czesci ciala jak to jes w seri SoF :D

_________________
I´m going where my heart will take me.
I´ve got faith to believe. I can do anything


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2003, 11:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2003, 11:35
Posty: 1528
Lokalizacja: G.M.
1. no właśnie... miny na niektórych mapach są prawie bez użyteczne. takie minowanie w lini zeby zatrzymać pojazd na chwile to lipa. przydało by sie zeby chociaz w jakimś stopniu mine można było by zakopać żeby tak nie wystawała strasznie nad podłożem.
2. nie było by takie trudne do zrobienia jak by podczas rozgrywki na mapach losowo zmieniała sie pogoda. np. na el alamein paro minutowa burza piaskowa, na wake island - monsun, na battle of the bluge - mgła.
3. lekki bombowiec 12 bomb a myśliwiec 5 myśle że odebranie więcej bomb zepsuło by rozgrywke.
4. no i oczywiście wywalenie type 5 i granta (czy jak on sie nazywa). wprowadzenie tych nowych inżynierskich broni popsuło wszystko.
5. mogli by wprowadzić jakies różne sposoby padania ciał :wink:

_________________
Michał A.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2003, 11:37 
Offline

Dołączył(a): 18 cze 2003, 15:08
Posty: 1101
michał --> nowe inżynierskie bronie niczego nie popsuły, po prostu inżynierowie na mapach pacyficznych mają teraz nieco mniej przejebane, że się tak wyrażę :). Mi się nowe giwery BARDZO podobają.

Zakopywanie min będzie w Battlefield: Vietnam. W ogóle jak czytam zapowiedzi tej gry, to widzę kilka rzeczy, które powinny być w drugowojennym BFie:

-możliwość przenoszenia spawnów, ewentualnie ruchomy spawn (jest w Secret Weapons)
-pułapki (czytaj miny np.) przeciwpiechotne
-ukrywanie min
-i - absolutnie SUPERWAŻNE - prędkość przejmowania flag zależna od ilości osób w zasięgu flagi. To mnie wkurza i denerwuje za każdym razem po prostu.

Poza tym dodałbym siłę bezwładności, żeby nie dało się otwierać spadochronu pół metra nad ziemią po locie z 500 metrów. Jak również dodać pęd, strącający żołnierzy stojących na skrzydłach samolotu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2003, 12:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 08:33
Posty: 892
Lokalizacja: Bartoszyce
Dodać nową klasę zawodników KUCHCIK i podstawowy pojazd dla nich KUCHNIA POLOWA ;) he he

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2003, 12:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2002, 18:30
Posty: 1195
Lokalizacja: Białystok
Co do min, to było by to niemożliwe ze względu na engine gry ale coś w rodzaju tak małej miny aby jej nie było widać oraz dać inżynierowi coś w rodzaju wykrywacza min było by dobre


Cubituss napisał(a):
-i - absolutnie SUPERWAŻNE - prędkość przejmowania flag zależna od ilości osób w zasięgu flagi. To mnie wkurza i denerwuje za każdym razem po prostu.


Ponoć ma to być w BF:Vietnam

_________________
Who cares?
Masz problemy z pisownią? Zanim wyślesz posta - sprawdź http://orangoo.com/spell/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2003, 12:22 
Offline

Dołączył(a): 14 mar 2003, 14:26
Posty: 84
Lokalizacja: Poznań
MEGAWAŻNE!!!

Na każdej mapie gdzie jest lotnisko (i lotnictwo:) ) Przy flagach, a szczególnie przy lotniskach wprowadzić AA. To, że teraz takich stanowisk jest brak jest naprawdę ujmą na całym realiźmie. Pokażcie mi lotnisko w II wojnie światowej gdzie nie było pozycji AA. Poza tym rozwiązało by to raz na zawsze problemy air locka......

_________________
PANCERNA LEWATYWA NADCHODZI!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2003, 12:24 
Offline

Dołączył(a): 18 cze 2003, 15:08
Posty: 1101
Kaser --> przecież właśnie napisałem, że to będzie w BF:V, a powinno być w BFie... ech, czytanie ze zrozumieniem, plz.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2003, 12:29 
Offline

Dołączył(a): 19 gru 2002, 22:32
Posty: 1397
Lokalizacja: Wawa
Kaser napisał(a):
Co do min, to było by to niemożliwe ze względu na engine gry ale coś w rodzaju tak małej miny aby jej nie było widać oraz dać inżynierowi coś w rodzaju wykrywacza min było by dobre

a co tu trudnego dla enginu gry? po prostu kladloby sie mine a przeciwnicy by jej nie widzieli.... albo zrobic przezroczysta mine i juz.. tutaj ograniczeniem nie jest engine...

_________________
Pan Szmata
OBIT M.D. CCC. XXIII. CALENDIS NOVEMBRIS

HIC NATUS EST
Scierkens
M.D. CCC. XXIII. CALENDIS NOVEMBRIS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2003, 12:29 
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2003, 16:44
Posty: 745
Lokalizacja: W-wa Natolin
Cubituss napisał(a):
-i - absolutnie SUPERWAŻNE - prędkość przejmowania flag zależna od ilości osób w zasięgu flagi. To mnie wkurza i denerwuje za każdym razem po prostu.



restecpa. tez o tym myslalem. to by wzmocnilo nacisk na teamplay.

_________________
[TopDawgz] 4 life...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2003, 12:31 
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2003, 16:44
Posty: 745
Lokalizacja: W-wa Natolin
kangur napisał(a):
MEGAWAŻNE!!!

Na każdej mapie gdzie jest lotnisko (i lotnictwo:) ) Przy flagach, a szczególnie przy lotniskach wprowadzić AA. To, że teraz takich stanowisk jest brak jest naprawdę ujmą na całym realiźmie. Pokażcie mi lotnisko w II wojnie światowej gdzie nie było pozycji AA. Poza tym rozwiązało by to raz na zawsze problemy air locka......


ciezko sie nie zgodzic, nawet grajac najczesciej jako pilot bylbym za.
ale z drugiej strony, na takim kharkovie jakby bylo AA przy lotniskach to za duzo samoloty by nie polataly.

_________________
[TopDawgz] 4 life...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2003, 12:33 
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2003, 16:44
Posty: 745
Lokalizacja: W-wa Natolin
Piasecznik napisał(a):
Ad: 2
show.stats 1
Pokazuje nawet obroty silnika i numer biegu


w konsoli to sie wpisuje, tak?

co do naprawiania na lezaco - wydawalo mi sie ze nie mozna, ale moze sie pomylilem.

_________________
[TopDawgz] 4 life...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2003, 12:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2002, 18:30
Posty: 1195
Lokalizacja: Białystok
Cubituss napisał(a):
Kaser --> przecież właśnie napisałem, że to będzie w BF:V, a powinno być w BFie... ech, czytanie ze zrozumieniem, plz.


Sorry, niezauważyłem tego, chyba musze iść do okulisty mimo młodego wieku :?

_________________
Who cares?
Masz problemy z pisownią? Zanim wyślesz posta - sprawdź http://orangoo.com/spell/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2003, 12:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2003, 17:23
Posty: 1386
Lokalizacja: Rakowiec
Ostatnio pogrywałem w Maxa Payne'a 2 i właściwie teraz w BFie brakuje mi RagDolli i Havoc'a (ogólnie chodzi o fizykę gry) ale cóż nie można mieć wszystkiego...(ale bullet time by się przydał hehe ;) )

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL