ShaggY napisał(a):
Praetorius, według mnie jeśli ktoś przyczepił by się do tego z przeciwnej drużyny to było by to zwykłe przegięcie i czepianie się szczegułów. Klany przed walka moga sia dogadac co do takich drobnych spraw, to nie są ustawienia serwera ani nic
To nie są moje wymysły:
From the rules napisał(a):
-----------
3. Cheating and anti-cheating
Except for voice communication programs like TeamSpeak and BattleCom, all programs running outside of BF1942 which affect the gameplay are illegal. Everything that alters the gameplay of BF1942 beyond what was originally intended by the creators of the mod is not allowed. This is a pretty global description but we rely on you to know right from wrong. To give an example: The bloodpatch is not allowed.
Because there are always things that are 'on the edge' we will handle a few things we get a lot of questions about (This list will be updated when needed):
The use of scripts that change the way BF1942 was made, such as 'enemytagview', 'centerview' and 'norecoil', are not allowed.
Custom models and skins are not allowed. This goes for the player models and skins as well as the weapon models and skins.
Using the bloodpatch is not allowed.
Custom map textures are not allowed.
Z powyższego wynika, że podczas rozgrywek w Clane Base nie wolno używać zmodyfikowanych tekstur, jedynie "czysty" BF.
ShaggY napisał(a):
Pozatym ten pack urozmaica gre nie wpływa w żaden sposób na przebieg rozgrywki.... Pozatym wystarczy miec dwa pliki init i podmieniać je odpowiednio i nie trzeba nic odinstalowywać...
Masz rację, bardzo urozmaica

Pokombinuję z plikiem init
