Teraz jest 5 wrz 2025, 09:45

Strefa czasowa: UTC + 2

Regulamin działu

Kliknij, aby przejrzeć regulamin

Autor Wiadomość
PostNapisane: 16 lut 2004, 00:33 

Nie wiem czy gdzies znajduje sie podobny topic. Za duzo jest tego aby calosc wertowac wiec postanowilem napisac nowy i zapytac.
Nosze sie z zamiarem kupna Joy'a. Lecz w tej kwestii jestem zielony (albo laciaty jak krowki :D) i nie wiem czym powinniem sie kierowac przy zakupie. Glownie pytanie kieruje do etatowych pilotow w klanach aby poradzili co kupic (lub jakich uzywaja). Z gory dziekuje za pomoc.

Pozdrawiam

Tytuł:
PostNapisane: 16 lut 2004, 01:17 

:arrow: http://forum.battlefield1942.pl/viewtopic.php?t=4036 8)

Tytuł:
PostNapisane: 16 lut 2004, 03:00 
Oldboy Battlefield.pl

Saitek Cyborg Evo
Dlaczego?
Rozmowa w sklepie:
jakbys mial brac joya to akiego?
Logitech (pokazuje na attac II)
czemu?
bo jest dobry i dobra firma...
ale ja katuje joya po pare godzin dziennie, czesto one padaja?
niewiem ale zadzwonie po ****** na servis
(tel z servisu) Logitechy? padaja, ludzie przynosza i mowia ze traca czulosc... a servis odrzuca takie reklamacje...
- ok a co nie trafia do servisu?
Saiteki...

Potwierdzam bardzo dobra czulosc swietny program do programowania przyciskow (ustawilem sobie rozgladanie w samolocie na Hat-ie...)
Swietny zarowno do BF jak i do Il-2 FB
a z logi niechce miec nic wspolnego, niech zostana przy robieniu myszek.. to akurat potrafia... (ale nie sztuka zrobic dobra droga myche)
no i 2 lata gwarancji.

Tytuł:
PostNapisane: 16 lut 2004, 19:16 

Ben napisał(a):

Ja kudlaty durnowaty (e to nie tak) Ja laciaty .... (tez nie tak) Ja rogaty durnowaty :D(o tak:) ).
Dzieki za info Ben i Okota teraz juz jestem troche lepiej zorientowany.

Pozdrawiam

Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2004, 00:41 

Logitech Wingman Extreme 3D - nie ustawisz HAT-a/?/ w BFie, trwalosc ok 3-4 miesiace konkretnego latania i rzeczywiscie zaczyna sie sypać /massca wie coś o tym, ze dwa takie wspólnie zdemolowaliśmy;)