Znaleźliśmy remedium na ten problem. Dotyczy to tylko wersji linuxowej, bo administracja w wersji windblows jest jeszcze gorsza jak sie okazuje...
Nasz kolega Dobrawek (znany z nieustępliwości i innych talentów

) po 666 próbie odkrył rozwązanie. Otóż, żeby zdjąć hasło należy wpisać game.serverPassword "" . i później wystarczy zmiana mapy. hehe - prawda, że proste i intuicyjne?

. Brawa dla kolegi

.
Remiq napisał(a):
To tak przy okazji, po połączeniu się do serwa nie masz ciągłych Connection Problemów?
nie, miałem trochę problemów z packet lossami, ale chyba była to wina łącza (zigzag sux) lub chwilowe przytkanie neostrady. Teraz jest ok.
Cytuj:
Ustaw Admincośtam.con z hasłem i adminem, to będziesz mógł zarządzać servem z programu BFRemoteMenager. Może w jednej z następnych wersji będzie opcja zniesienia hasła. Jak narazie, to chyba w EA o tym nie pomyśleli
tak, wiem o tym. zaczynąłem od przeczytania całej dokumentacji

.
A btw - Admincośtam.con pozwala na wydawanie komend z poziomu gry (konsoli). Trzeba tylko znać magiczne (czyt. dlugie i nieporęczne) komendy w stylu: admin.execremotecommand "admin.changemap wake"
Tragedia.