Witam szanowne grono;-)
Odpowiadam na wszystkie wasze pytania związane z imprezą; zatem po kolei:
1) Pepsee --> dziękuję za zorganizowanie dyskusji
2) mati.pl --> rejestrujemy tylko 8 osob, co nie wyklucza przeciez sytuacji, ze 2 rezerwowae moga z zespolem przyjechac na miesjce imprezy. Jezeli po rejestracji ktos sie z tej "ósemki" sie rozchoruje - bierzecie rezerwowego i przyjeżdżacie z nim - na miejscu sie ustali zastepstwo.
WAZNESystem rejestracji online (na stronie imprezy) to jedna opcja. Zespoly, ktore utworza sie na miejscu (bo pewnie beda osoby, ktore graja ale graja pojedynczo, a ktore polaczymy w zespoly 8-osobowe), beda mogly sie zarejestrowac NA MIEJSCU - dzieki innemu narzedziu rejestracyjnemu. Pamietajcie, ze kazdy uczestnik ma miec intrukcje z kodem (S/N)
3) M.I.S.I.E.K --> niestety nie. Moze nastepnym razem.
4) G-deck - myślę, że czwartek (11 marca) godzina 24:00
5) Ethan --> wybralismy liczbę 8 zawodników jako najbardziej uniwersalna dla wszystkich, którzy chcieliby wystawić swoją reprezentację. A co w przypadku gdybyś wystawił 12 zawodników a inni nie mieliby tylu? Poza tym, liczymy, że na miejscu także będziemy zbierać ludzi i grupować ich w 8 osobowe teamy a nie czekać aż uzbiera się 12. Wiesz - musimy mieć tochę wyczucia;-)
6) ShaggY --> 1)jasne, tylko pamiętajmy o przestrzeni dla grającycyh, chcemy żeby było wyraźnie zaznaczone, gdzie jest strefa dla graczy. Zreszta wy także musicie się skupić podczas rozgrywki, z kolei dziewczyny czy też żony mogłby za bardzo rozpraszać waszych kolegów ;- 2) tak bedzie mozna ale tylko w polfinałach. Nie chcemy zbytnio rozciągać w czasie rozgrywek. Ponadto - maszyny będą przygotowane już do rozgrywek.
3) najwyżej dokonasz szybkiej konfiguracji klawiatury na miejscu, ale na wszelki wypadek weź ze soba ten profil.
Pamiętajcie, że wszystkie wasze "życzenia" można w jakimś tam stopniu spełnić ale też nie stawiajcie za wysokich poprzeczek. Chcemy, żeby impreza przebiegła według ustalonego grafika, w miłej i kulturalnej atmosferze
Zapraszam do rejestrowania się - IMPREZA CORAZ BLIZEJ!