Teraz jest 14 kwi 2025, 14:02

Strefa czasowa: UTC + 2

Regulamin działu

Kliknij, aby przejrzeć regulamin

Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 mar 2004, 15:15 
Moderator forum

Ja też chciałem się przywitac jako nowy uczestnik zajadłych bojów na polach walki. No... prawie nowy... Jestem z tej serii, co zakupiła wydanie Deluxe (z Road to Rome). Na sumieniu mam namówienie 9 (słownie: dziewięciu - 1 z serii Deluxe i 8 z serii Classics) kumpli z mojego miasteczka (Łódź) posiadających net na stałe na zakup oryginału. Gram na legalu od trzech miesięcy i mam takie zapytanie. Czy moje wyniki z tego okresu trzech miesięcy kwalifikują mnie już jako coś więcej niż mięso armatnie, czy muszę się jeszcze sporo nauczyć ? O odpowiedź proszę tych, którym się chce kliknąć na te linki poniżej i chwilę zawiesić na nich oko.
http://bftracks.net/appl/bft/Player/view/1642826
http://bfstats.com/player.php?pid=1614650

I drugie pytanie: artyleria. W sumie łatwo wycelować w coś po zawołaniu snajpera według osi X. Czy oś Y to tak na chybił trafił i wceluj sobie, czy jest coś czego ja nie zauważyłem co pomaga celować na Y ?

Kolejne pytanie :) Samolot... czy podczas bombardowania pomagacie sobie przełączeniem kamery na widok z tyłu czy raczej jednak tylko z kabiny ? Dopiero niedawno doceniłem zalety joysticka i nadal mam sporo przyzwyczajeń z klawiatury.

Ostatnia sprawa... skonfigurowalismy sobie serwer TeamSpeak do potrzeb gry, jednak działa to zupełnie niezależnie od Battlefield.
Tak ma być, czy raczej powinno się to jakoś połączyć ? A jeśli tak, to po co ?

Więcej grzechów nie pamiętam, pozdrawiam wszystkich... Spotkania ze mną raczej nie będą zbyt częste, gdyż gram przede wszystkim za granicą. Na serwerach gdzie gra 64 graczy po rzucie granatem jest dwukrotnie więcej fragów niż w Polsce :) Gram jako EST_PL.

Tytuł:
PostNapisane: 11 mar 2004, 17:02 
Oldboy Battlefield.pl

- nie - juz nie ale graj na polskich serverach... - zupelnie inna gra...