Teraz jest 23 lis 2024, 13:43

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 22 cze 2016, 00:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 maja 2014, 00:17
Posty: 76
Lokalizacja: Germany
Obrazek

Battlegroup42 RC 3 More changes to the damage system (effects)

Appetizer current Version RC2:
https://www.youtube.com/watch?v=_iNB9566Etc

Just a small update on the rework: We're working on a consistent "damage effects" system, which is based on the maximum hitpoints of a vehicle/plane etc. When the hitpoints reach half of the maximum (like 50 out of 100), the object will start to emit smoke, when they reach 20% of the max. hitpoints the object will catch on fire and steadily lose hitpoints until they are destroyed. The planes are already changed to that new system, as well as their hitpoints.
Unarmored planes like the Zero, Aichi Val, Fieseler Storch etc. have the lowest amount of hitpoints,lightly armored planes (with sealf-sealing fuel tanks) have 50% more hitpoints, and so on. Bombers like the B-17 are obviously having the most hitpoints.
The ground vehicles will be next (except the hitpoints, those are set to 100 for all vehicles due to the more detailed collision meshes and damage system for them).

Source: "battlegroup42" Group on Facebook


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL