Teraz jest 9 kwi 2025, 09:15

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 20 kwi 2004, 14:54 
Offline

Dołączył(a): 18 cze 2003, 15:08
Posty: 1101
Electronic Arts (NASDAQ: ERTS) and Digital Illusions today announced that development is underway on the sequel to the award winning Battlefield 1942TM PC game. Battlefield 2TM, scheduled for release in spring 2005, moves the franchise forward in time to invade the high tech frontlines of modern warfare. Powered by an all-new game engine, Battlefield 2 brings the intensity and excitement of its predecessors, Battlefield 1942 and Battlefield VietnamTM, into the modern era with the latest, most technologically advanced vehicles and weapons systems available to man.

Na razie standardowy blablablanizm

In Battlefield 2, players will choose to fight for one of three military superpowers: the United States, China, or the newly formed Middle East Coalition. Armed with the latest modern weaponry, players can take control of any of the game's 30+ vehicles to engage in major conflicts with over 100 players in some of the largest online battles on the PC.

I tu mi się oczka zaświeciły. Ponad 100 osób na serwerze, Jezuuuu.

Battlefield 2 features immense, richly detailed, destructible environments,

Czy widzicie to co ja? DESTRUCTIBLE environments!

from city streets to remote forests, in some of the most notorious hot spots around the world. Each map in Battlefield 2 adjusts in scale to support the number of players in the world, providing the ideal vehicle-to-player ratio and an optimized game play experience.

Czyli - ilość i częstotliwość spawnów pojazdów zależna od ilości graczy na serwerze.

Enhanced team play features allow players to enter the action on the front lines as part of a formal squad, or work behind the scenes in Commander Mode to direct the strategic assaults of their team mates.

Czyli - gracz może być Dowódcą, zapewne z innym interfejscem i nie brać udziału w walce, a jedynie dowodzić.

With in-game success, players increase their rank from recruit all the way to General and unlock awards, including new weapons, vehicle decals, medals, and more.

Konsolowe dodatki, ale zawsze mnie to jarało :)

Additionally, Battlefield 2 showcases an all-new game engine and physics system to bring the modern battlefield to life like never before.
The new material penetration feature measures weapons' ability to fire through barriers based on their composition and players will need to know the difference between concealment and cover in order to survive.

Po polsku - będą przebijalne ściany, każda broń będzie miała inny parametr przebijalności. Jej, jakie to fajne.

Battlefield 2 is being developed by the original Battlefield 1942 Sweden based developer, Digital Illusions. Electronic Arts will publish and distribute the game for the PC under the EA GAMESTM brand worldwide.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2004, 15:02 
Offline

Dołączył(a): 24 cze 2003, 14:31
Posty: 724
Lokalizacja: Dead Warschau
Cytuj:
I tu mi się oczka zaświeciły. Ponad 100 osób na serwerze, Jezuuuu.


100 osób... to będzie dopiero niezła jatka... szkoda tylko, że zapewne serwery bedą musiały być cholernie mocne

Cytuj:
Czy widzicie to co ja? DESTRUCTIBLE environments!


jedna z kilku rzeczy, których mi, mimo wszystko, brakowało w beefach

Cytuj:
Czyli - ilość i częstotliwość spawnów pojazdów zależna od ilości graczy na serwerze.


przydatne, komentarzyk jak wyżej

Cytuj:
Czyli - gracz może być Dowódcą, zapewne z innym interfejscem i nie brać udziału w walce, a jedynie dowodzić.


e tam, średnie, jak się jakiś zagraniczniak lub noob dorwie to nie ma szans na dobrą grę...

Cytuj:
awards, including new weapons, vehicle decals, medals


idiotyzm z tymi brońmi, każdy powinien mieć równe szanse...

ogólnie: kupić pewnie kupię ale tylko dla zabawy po necie, nie sądzę aby na razie cokolwiek przebiło klimatem wietnam...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2004, 15:07 
Offline

Dołączył(a): 18 cze 2003, 15:08
Posty: 1101
Wiesz, ja zawsze chciałem pograć w modern warfare.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2004, 15:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2003, 23:19
Posty: 412
Lokalizacja: Warszawa
Łoooo jeeny, ale będzie hicior :mrgreen:. Zawsze chciałem w beefkach rozwalać budynki :wink:.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2004, 15:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 cze 2003, 08:57
Posty: 1009
Lokalizacja: Sosnowiec
Generalnie wszsytko zajebiscie, gdyby nie..

a) modern warfare
b)
Cytuj:
players increase their rank from recruit all the way to General and unlock awards, including new weapons, vehicle decals, medals, and more.
- co to q... ma byc?? to jest najwiekszy idiotyzm jaki moga wprowadzic.. cenilem BFa za to, ze kazdy ma rowne szanse i jego mozliwosci zaleza od skilla i rozumu... a jak zrobia z tego eRPeGa to sie chyba pochlastam :|

_________________
- Eagle Thrust formation target 2800 yards -- begin psch-war operations.
- 700 -- 600 yards -- 500 -- Commence firing.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2004, 15:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2003, 23:28
Posty: 2303
Lokalizacja: Kraków
no cóż - idzie kolejny hicior. chyba już jesteśmy przyzwyczajeni. czy nie?

_________________
The God of Emptiness...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2004, 15:27 
Offline

Dołączył(a): 18 cze 2003, 15:08
Posty: 1101
bAd --> powiem Ci tak... wątek awansowania w ramach jednej mapy zajebiście się sprawdza w Enemy Territory, bardzo brakuje mi tego w BFie. Pamiętaj, że to nie jest system, robiący z ciebie boga, po prostu będziesz dostawał nowe (niekoniecznie dużo mocniejsze, podkreślam) bronie plus jakieś małe gadżety plus symbol przy nicku. Dla mnie bomba. NIEEEEEEE...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2004, 15:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 paź 2003, 23:31
Posty: 444
Lokalizacja: Warszawa
WH (ze wzgledu nasciany) zrobi furore tak sama jak w CS'ie; reszta nie ma co nazekac trzeba czekac i sprobowac - do odwaznych swiat nalezy

_________________
Are you brave enough?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2004, 16:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2004, 15:37
Posty: 769
Lokalizacja: Warszawa
Wszystko fajanie oprócz jednego - MODERN WARFARE?!?!?!
...lipa po całości.... w BF'ie, najlepsze było to że był osadzony w czasie II WW, najciekawszy okres jeśli chodzi o osadzenie gry wojennej.
Teraz to mielibyśmy wojnę pozycyjną i wciskanie guzików... AHA
Miejmy nadzieję że osadzą to w Koreii czy jak..... Byle nie jakieś fikcyjne działania wojenne osadzone w terażniejszości - to bedzie dopiero PORAŻKA!

_________________
Obrazek

---- Take it easy ---- (and fuck allllll the cheaters)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2004, 16:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2003, 15:34
Posty: 882
Lokalizacja: Milanówek
MataDor napisał(a):
Wszystko fajanie oprócz jednego - MODERN WARFARE?!?!?!
...lipa po całości.... w BF'ie, najlepsze było to że był osadzony w czasie II WW, najciekawszy okres jeśli chodzi o osadzenie gry wojennej.


Echm... podstawowego bf-a nazwał bym piaskownicą, więc bf o drugiej wojnie, wg. mnie nie powstał, jedynie (lub aż) mody

_________________
Człowiek musi czasem zrobić coś głupiego, inaczej nie jest człowiekiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2004, 16:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2003, 23:19
Posty: 412
Lokalizacja: Warszawa
M.I.S.I.E.K napisał(a):
Echm... podstawowego bf-a nazwał bym piaskownicą, więc bf o drugiej wojnie, wg. mnie nie powstał, jedynie (lub aż) mody


Jak to nie powstał :lol:??? Co z tego, że to podstawowa wersja?? Traktuje o II Wojnie i tyle.
Może nam się wszystkim tylko wydawało, że przez te 2 lata graliśmy w BF1942 :lol:??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2004, 17:21 
Offline

Dołączył(a): 16 kwi 2004, 22:26
Posty: 5
Lokalizacja: lublin
wszystko fajnie tylko jakie będą wymagania ? Mamy już zbierać kase na nowego kompa? Włączcie sobie poczciwego starego BF1942 na max detale max botów i niech wam w tle chodzi 2,3 programy .Już Vietnam ma niezłe wymagania w max detalach a co dopiero gra która pojawi sie za rok czy 2. Już 3 raz będe musiał kompa wymienić na nowy.

_________________
ssanie to instynktowna czynność której kobieta nie musi sie uczyć i nie powinna sie wstydzić...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2004, 17:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 kwi 2003, 13:31
Posty: 1019
Lokalizacja: Gliwice
LOL 100 osób, mi sie rwie jak na serwie jush jest koło 24 ( co zrobić 3 letni kompek), ale bf 2 ma wyjść wiosną 2005 a ja kupuje maksymalnie wypasiony sprzęt do gier w grudniu 2004 czyli ja sobie pogram w BF2 :D :D :D :) :) :) :twisted: :twisted: :twisted:

_________________
Senatus PopulusQue Romanus

PSN id: Graqzu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2004, 17:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
Szkoda tylko że dopiero teraz DICE/EA obudziło się ze snu.
W obliczu wychodzącego Soldenera (obszar gry 3600x6000km!), wspomniany commander mode i destructible environment (obiekty w grze plus gleba - chociaż tej w beta demo nie da sie deformować, Stalkera (100 graczy, rozwój postaci) do chociażby Joint Operations (też 100 graczy, modern warfare) i mega wypasionego graficznie FarCry (deformowalna gleba)- Battlefield Vietnam wygląda jak muzeum ze swoim engine graficznym na poziomie BF 1942 z pacza 1.31 (minus pare ficzerów, plus shadery w wodzie).
Jeśli ten Battlefield 2 będzie tak samo nowy jak Vietnam to nie wróżę zbytniego powodzenia temu tytułowi. Jedynie fakt że scala najlepsze pomysły w jedną całość oraz to że jakby z tych wszystkich tytułów (nie grałem jedynie w FarCry multiplayer i oczywiście Stalkera) fizyka ruchów jest najsensowniejsza.
Joint Operations pod tym względem wygląda jak komedia. Kolesie biegają z prędkością 60km/h, model lotu helikoptera jest prostszy niż w (zejebistym na swe czasy) G-Police. Soldner jakiś taki niedorobiony się wydaje. Teren kwadratowy jak na ATARI, dziwne sterowanie pojazdami, mapa wygląda jak w sztabie kryzysowym PRL.
FarCry jest wypasiony na maksa, ciekaw jednak jestem gry multiplayer.
Pożyjemy zobaczymy, nie napalałbym się jednak zbytnio. Tak jak nie napalałem się wcale na CounterStrike:Condition Zero.

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2004, 18:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2003, 15:39
Posty: 996
Lokalizacja: Warszawa
Nie wiem dlaczego tak wiele osób przejmuje się, że bf2 będzie we współczesnych czasach. Znając życie pojawi się później więcej niż jeden mod przenoszący nas do II wojny światowej (lada moment pojawią się pewnie takie modyfikacje do Vietnama). Tak, więc każdy znajdzie dla siebie odpowiedni klimat. Już nie mówiąc o tym, że było prawie pewne, że następny bf to będzie modern warfare. Popularność DC wystarczająco dobrze pokazała jaki jeszcze okres cieszy się dużym zainteresowaniem.

Liczba 100 graczy - niby fajnie. Tylko musi się to jeszcze w praktyce sprawdzić. W bf1942 i tak przeważająca liczba serwerów jest na około 32 graczy. Z powodu dużych obciążeń oraz słabego dostosowania map do takiej ilości graczy, serwery dla 64 graczy cieszą się małą popularnoscią.

System niszczenia otoczenia i przebijalność ścian - bardzo fajne rzeczy. Co to do pomysłu z osobną profesją - dowódcą i odrębnym interfejsem dla niego to jeżeli chodzi o grę na wolnych serwerach niezbyt to widzę, ale na klanówkach może to być super sprawa. Może dać nowy wymiar dla pojedynków klanowych i przypominać prawdziwe bitwy.

_________________
Civis Romanum eram.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL