Teraz jest 18 kwi 2025, 15:18

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2 kwi 2003, 19:56 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
jak sie okaze ze to dziala to zapodam linka do rara ew prosze sie ze mna kontaktowac a moza da sie to icq badz gg przeslac...:) :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwi 2003, 20:42 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
Mam i dziala!!! oto link!
tu znalazlem!
http://web1.server126.notraffic.de/foru ... 15551.html

tu jest plik!:
http://www.sko.mh.se/ion/DesertCombat.rar
aha uwaga po skopiowaniu zaw rara do katalogo mods nazwa musi byc DesertCombat i mozna moda uruchomic tylko przy pomocy lini parametrow :
"x:\Battlefield 1942\BF1942.exe" +game DesertCombat
gdzie x to dir gdzie jest!!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwi 2003, 20:44 
Offline

Dołączył(a): 28 lut 2003, 11:40
Posty: 80
Lokalizacja: Wawa
ściagam. No zobaczymy co nam tu dałeś:P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwi 2003, 21:09 
Offline

Dołączył(a): 17 gru 2002, 21:32
Posty: 57
Lokalizacja: Skoczów
Oj, robaczki... Na razie 0.3 jest na FilePlanet, a to i tak jest wczesna wersja alphy (he, he). Dopiero w sobotę 5 kwietnia będzie oficjalnie do ściągnięcia, jeszcze muszą poprawić błędy. Ma ważyc 146 MB, a ten z linku ma tylko 115. Daliście się nabrać... Zajrzyjcie na http://www.desertcombat.com i przeczytajcie newsa...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwi 2003, 21:25 
Offline

Dołączył(a): 28 lut 2003, 11:40
Posty: 80
Lokalizacja: Wawa
No właśnie też o tym pomyślałem. Do tego na FilePlanet nie jest jeszcze ta wersja, która będzie wydana w sobotę. Nie ściągam:P Choć żeby zobaczyć choć kilka nowych pojazdów.. No zobacze:P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwi 2003, 21:33 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
dziala i sie dobze ga ! a mniej jest bajtow bo to .rar ?) zapraszam szybki link...
scud jest dla mnie totalna zagadka....:) a transportowiec.... z niego mozna wyskoczyc i sam wyladuje....
helikopterani lata sie inaczej... mozna gladko wyladowac.... ale i tak trudno...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwi 2003, 21:47 
Offline

Dołączył(a): 28 lut 2003, 11:40
Posty: 80
Lokalizacja: Wawa
rzeczywiście bardzo szybki. Ja ściągnę, żeby zobaczyć te nowe maszyny:D Potem wywale jak będzie 0.3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwi 2003, 22:37 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
to jest 0.3
a dokladniej wersja 0.3m
:
Version .3M 3-30-2003
Adjusted Bomb Strength on SU-25 and A-10 some more
Reverted Mig29
Made Planes rockets slightly stronger
Increased number of rockets soldiers have
Increased strength of AT rockets.


Version .3L 3-30-2003
Added Bocage Day 2 and Day 3
Fixed AC-130 AI bug
Increased power of ZPU
Lowered power of SU-25, Harrier and A-10 bombs
Changed Sandbags from Heavy Gunner to Assault

Version .3k 3-29-2003
Added the ability to create sandbag walls with Heavy Assault
Allow mortar to be place in second story buildings
Fixed shotgun strength, after 20 units it is ineffective
Fixed SU-25 strength againts helicopters
Fixed exploding spawns

Version .3j 3-26-2003
Changed ID of Heli's to strong planes, should stop people from Ramming, but will be weaker against small arms fire
Added Shotguns for both US and Iraq Troops
Fixed Mortar, now it should be fully depolyable
Added El_Alamein_Day_2, no planes
Fixed Market Garden
Fixed Omaha Beach
Updated Hind physics
Updated Apache Physics
Made M-109 and M-1974 armor stronger
Added water waked for M-1974
Fixed Scud sounds and rocket position
Fixed AC-130 Loadmaster in Co-op


Version .3e - .3i 3-20-2003
Added Harrier
Added AC-130 (Pilot position fire, move camera to see out left window, 6th positon opens and closes back door)
Added A-10_B with SnakeEye Bombs
Added SU-25 with AS-7 bombs
Added SCUD
Added 6 new classes (Support, Spec ops, Heavy Gunner, Sniper, Assault, AntiArmor)
Added Mortar
Added new Mp5
Added AK7-SU
Added C4
Added New Landmines
Added Sucide Bomber
Changed Axis, Allies to Opposition/ Coalition
Decreased F16 and Mig's ability to kill ground targets
Decreased A-10's splash Damage
Decreased planes abilities to destroy boats
Fixed Humbee Steering
Made M-1974 Amphibious
Tweaked Hind manuverabilty
Fixed LOD and Wreck model on most vehicles
Fixed Collision meshes, game should be faster now, no AC-130 collag.
Added new Mp5 sound
Added Rightclick , call artilary mode to AC-130 from cockpit
Added Proximity fuse on AMRAAM ROckets,more effective against planes

Version 0.3d 2-20-2003

Added "Call Artilary" to Pilot and Co-Pilot of UH-60, Fire button initiates.
Added the ability to add call artilary to any controlable object
Added Bradley Interior, will not hold 4 more people
When in positions 3/4 in Hind, Hatchup/HatchDown will open the doors
Made M-1974 Amphibious
Added UH-60 Blackhawk Helicopter with 3 passenger positions and a minigin position
Added Minigun Stationary Weapon (not used anywhere except BlackHawk
Added Hind Helicopter
Added M-1974 Mobile Artilary
Added M-109 Mobile Artilary
Added US and Iraq Mortars (will be deployabe by medics)


Version 0.25c
Added credits for people who donated
removed the 2nd magazine of rockets from planes to make them return to base more often
Make rockets faster for F16, Mig29
A-10 was a little too powerful, lowered it some.

Version 0.25b
Made A-10 even more powerful from feedback
Made Mavericks more powerful
Added map icons for Helicopters
Made SHilka and M163 not shoot ground targets from feedback
Added Opposition \ Coalition instead of Axis\Allies

Version 0.25a
Made DC compatible with BF version 1.3
Made A-10 Stronger against Tanks
Made Ak-47 equal in strength
Made it harder to kill light armour with RPG\SMAW
Made Planes more powerful against planes
Added some reverse engines to planes for backing up
Added new sound to M-163 and made it more powerful
Allowing Shilka and M163 shoot ground targets
Removed some ROckets from AH64
Fixed Bug where AH64 could not reload
Fixed Humvee and BDRM2 turrets
Made M249 and PKM less accurate when standing
Made Sniper Rifles more accurate
Fixed AH64 sounds
"

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwi 2003, 22:44 
Offline

Dołączył(a): 28 lut 2003, 11:40
Posty: 80
Lokalizacja: Wawa
Hehehehe. Chciałem Wam powiedzieć: Ściągajcie, ten towar jest zajebisty!!!:D Te nowe pojazdy, samoloty, klasy, bronie!!!!! Cudo. I można DC uruchomić z poziomy gry z Custom Game!! Do czasu wydania oficjalnego DC polecam tą wersje!!:D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwi 2003, 22:49 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
nowy link....
ftp://ftp.thaiguy.net/desertcombat.zip
znaczy dodatkowy :twisted:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2003, 08:35 
Offline

Dołączył(a): 28 lut 2003, 11:40
Posty: 80
Lokalizacja: Wawa
DesertCombat .3 jest na prawde zajebisty!!!!:D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2003, 11:32 
Offline

Dołączył(a): 19 gru 2002, 22:32
Posty: 1397
Lokalizacja: Wawa
W sumie niezla rzecz... ale mapki mogliby wlasne zrobic (wieksze)

_________________
Pan Szmata
OBIT M.D. CCC. XXIII. CALENDIS NOVEMBRIS

HIC NATUS EST
Scierkens
M.D. CCC. XXIII. CALENDIS NOVEMBRIS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2003, 15:49 
Offline

Dołączył(a): 17 gru 2002, 21:32
Posty: 57
Lokalizacja: Skoczów
Pan Szmata napisał(a):
W sumie niezla rzecz... ale mapki mogliby wlasne zrobic (wieksze)

Mapki też mają w planach, będą operacje: Pustynna Burza i Iracka Wolność oraz inne.

PS. A ja i tak czekam na sobote :p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2003, 16:04 
Offline

Dołączył(a): 7 sty 2003, 09:05
Posty: 66
Lokalizacja: Klucze
DC 0.3 jest full wypas.Atomowka jest zajebista ale zauwazylem jeden blad otoz po stronie opozycji (irak) smiglowiec ma cos nie tak bo ciezko nim wyladawac jest niesamowicie delikatny w stosunku do apacza.

P.S. mozna sie bawic po stronie w Iraku w Osame bin Ladena,jest tam mozliwosc wysadzenia sie :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Czekam z niecierpliwoscia na polski serwer z DC 0.3 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2003, 16:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2003, 17:23
Posty: 1386
Lokalizacja: Rakowiec
DC 0.3 rzeczywiście rządzi.
Cholernie podoba mi się opcja z stawianiem barykady,wysadzaniem w powietrze i przenośnym moździerzem...naprawdę ciekawe patenty...
Pojazdy są po prostu CUDOWNE...najbardziej lubię Hummera z tą rakietnicą na daszku :)
Samoloty cudne ale ciężko mi się bombarduje - lecę za szybko i jak spuszczam bomby tak jak w podstawowym BFie to leeeecą jeszcze z 500 m nim spadną...
Helikpter są cóż...niezłe niezłe ale żeby tym latać to chyba trzeba jak Misiek Blaszka - skończyć szkółkę lotniczą (lolniczą? :P) na 5...
Bardzo dobre - czekam na oficjalną wersję 0.3...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL