Teraz jest 28 mar 2024, 20:46

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30 mar 2007, 18:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 paź 2006, 20:27
Posty: 382
Lokalizacja: EU
yallah yallah yallah :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 mar 2007, 19:03 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Downloading now ;p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 mar 2007, 19:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Installing ;]

edit: no i uninstalling...bardzo sie zawiodlem. Wlasciwie brak nowych broni(a sry jest nowy model M4 - duzo gorszy niz z bf2),pojazdow. Nie zmieniony gameplay i fizyka. Czesto nie pasujace dzwieki. Jak mi ktos wyjasni dlaczego rakieta z apacha robi 3x wieksze "bum" niz strzal z artylerii - bede wdzieczny :shock: tak samo moge spytac o wielkiego powietrznego kolosa na wyposazeniu USA, ktory to ma klakson jak ciezarowka a do tego zamiast bomb czy rakiet, 2 dzialka gatlinga i "armata" dla pasazerow :shock: Co do artylerii to az 3 strzaly sa potrzebne by zniszczyla czolg. Nie ma naturalnie zadnych celownikow aby wiedziec gdzie mniej wiecej poleca pociski wiec trzeba sie "wstrzelic"(tylko, ze teoretycznie arta powinna walic z duzego dystansu wiec nie widzimy w co trafiamy) Jedyne co w miare sie udalo to wyrzutnia V2(czy jak to tam sie nazywa :P) tylko nie wiem czy robienie z tego "bomby atomowej" niszczacej wszystko z zasiegu kilkudziesieciu metrow to normalne skoro artyleria jest tak slaba. Zaiste dziwny to mod :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 mar 2007, 23:03 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2003, 13:34
Posty: 51
Lokalizacja: Lublin
Jak wynika z recenzji kolegi nalezy poczekac na kolejne wersje. Przypominam ze Desert Combat tez nie byl doskonaly na poczatku.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 mar 2007, 10:04 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
A ja się z powyższym zdaniem nie zgodzę ( a co - mam takie prawo :D ) i powiem że dla mnie jest to najlepszy mod pod BF2.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 mar 2007, 11:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
No masz tylko, ze nie wiem co sie tak w DConie moze podobac. USI bylo zdecydowanie lepsze(albo i jest jak wyjdzie nowa wersja)

Gameplay - bez zmian
Pojazdy - doslownie kilka nowych ale ogolnie bez zmian(jeden typ ammo, brak zooma etc)
Dzwieki - beznadziejne nowe lub standardowe
Bron - bez zmian poza dziwacznym M4

Ten mod na dobra sprawe nie oferuje nic. Bugi w interface, glupawe dzwieki i zachowanie pojazdow(wlasciwie kazdy zasuwa jak formula 1). Teraz tylko czy w ogole ten mod ma szanse? DC dla 1942 bylo oryginalne. Pamietajmy jednak, ze DC bylo natchnieniem dla BF2 wiec DCon mimo wszystko bedzie swego rodzaju kalka dla BF2. Jaki sens tworzyc kalke z raptem kilkoma zmianami i to na gorsze(poki co)?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 mar 2007, 13:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 paź 2004, 16:35
Posty: 107
Lokalizacja: ZABRZE
Lailonn napisał(a):
Installing ;]
tak samo moge spytac o wielkiego powietrznego kolosa na wyposazeniu USA, ktory to ma klakson jak ciezarowka a do tego zamiast bomb czy rakiet, 2 dzialka gatlinga i "armata" dla pasazerow :shock:
"AC-130" w DC było to samo i w odpowiednich rękach (KGW :wink: ) było smiercionośną bronią , a co do samego moda czy na gazali tez macie dziwne artefakty ? (np zamiast śmigieł czarny kwadrat :? )

_________________
<=== PaLisZ zioOmuŚ ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 mar 2007, 14:06 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Lailonn:

Gameplay - DC było najszybszym i najbardziej intensywnym modem po 42 i takie samo jest pod BF2

Pojazdy - na pewno więcej niż kilka nowych

Dźwięki - kilka jest beznadziejnych, z tym się zgodzę

Broń - Vss, Grail, Stringer - czego chcieć więcej?

Jak na 0.1 jest imo bardzo dobrze, ciekawe jak się rozwinie do 0.9 ;p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 mar 2007, 15:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 paź 2006, 20:27
Posty: 382
Lokalizacja: EU
moim zdanie jako 0.1a jest udane. mapki sa fajne, jednak troche za "jasne". balans broni - car-15 owns. to jest podrasowany VSS z DC :D fajnie, ale inaczej się lata hind / apache. na szczęście zmieniono tutaj fizykę heli :) co do "formuły 1" - zobacz sobie w TV jak m1a1 sadzi po pustyniach, prawie jak F1

suma sumarum - jak będą dalej nad tym pracować to znajdzie się mieli dużo fanów

PS: nie można porównać USI do DCon - USI jest moderne, rożne pociski w M1A1 itp itd; Dcon stara się o klimat który był w DC, proste, szybkie, skuteczne :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 mar 2007, 17:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Moze faktycznie ma byc "proste, szybkie" a nie rozbudowane itd ale jak dla mnie to kiepski plan rozwoju. No nic pozostane przy POE2/USI i zaczekam na FH2 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2007, 01:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 paź 2006, 20:27
Posty: 382
Lokalizacja: EU
http://www.clanbase.com/ladderpetition_ ... ?lpid=7868

jak dla mnie trochę za szybko, mod w takim stanie jak teraz nie nadaje się do gry w lidze, no ale dałem vote'a :mrgreen:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2007, 15:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2005, 21:09
Posty: 390
RobaL4 napisał(a):
http://www.clanbase.com/ladderpetition_vote.php?lpid=7868

jak dla mnie trochę za szybko, mod w takim stanie jak teraz nie nadaje się do gry w lidze, no ale dałem vote'a :mrgreen:


w CB od vota do stworzenia ligi minie wystarczająco dużo czasu ....

_________________
400x100


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwi 2007, 10:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
a wtedy realeasowy-boom minie i przeglądarka serwerów w grze będzie świecić pustkami. to miałeś na myśli? :roll:

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwi 2007, 13:28 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Ktoś tu jest za bardzo zapatrzony na inny mod... :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwi 2007, 14:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
nie o to chodzi Meewosh, po prostu było już tak z paroma modami - z PR'em we wcześniejszych wersjach też i z PoE2 też - które oferuje znacznie więcej niż Desert Conflict przecież.

A inicjatywę oczywiście popieram, bo trzeba promować mody. Przez politykę EA nikt prawie w nie nie gra, nie wpominając już nawet o polskiej społeczności BeeFa. :?

Spróbujmy zapomnieć narazie o tym, że jestem testerem PR'a, bardzo lubię i go promuję gdzie się da i spójrzmy na sytuację modów obiektywnie:

PR jest teraz najpopularniejszym modem. Desert Conflict ma chwilowo więcej graczy i serwerów, ale to prawdopodobnie tylko "boom po-releasowy" (oczywiście chciałbym wierzyć, że nie bo kibicuję każdemu modowi). Więc PR jest najpopularniejszy, są całe klany grające w PR'a (w Polsce niestety nie), a spójrzmy na różne ligi. W CB nie ma PR'a wogóle. Jest oficjalna liga PR'a ale w niej standard to jeden mecz na tydzień. Aktywny w niej jest tylko jeden polski klan Crusader of White Eagle (+CWE+) - ostatni mecz grali na początku marca...

PoE2 jest drugim co do popularności modem (chyba?) i co? Ma w CB swoją drabinkę i z tego co widzę to ostatni mecz w niej był trzeciego grudnia (sic!)!

i jak tu nie być sceptykiem?.. :? :roll:

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL