Teraz jest 19 lis 2024, 00:26

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: zmiany w DC 0.7
PostNapisane: 18 lut 2004, 15:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2003, 11:40
Posty: 894
Helo

W tym wątku proponuje aby każdy napisał co mu sie nadal nie podoba w 0.7, co by zmienił a co już zostało zmienione. Taka mała prowokacja na dyskusje :wink:

Moje spostrzeżenia są takie że przeciwlotniczy M163 Vulcan jest za słaby. W starciu Vulcan vs SU25 lub A10Cuba ten w Vulkanie ma niewielkie szanse na przeżycie pierwszych sekund ataku.

Chyba zmienili siła strzałów A10Cuba do innych samochotów bo trafienia np. w Mig'a nie dają prawie że nic prócz efektów wizualnych po trafieniu :) Troche to dziwne bo SU25 kosi inne samoloty bezproblemowo.

Kilka razy trafiłem z Abramsa w Hinda i nic. Na DC 0.6 skończyło by to się pionowym loten w dół dla Hinda :)

Altyleria strzela większą parabolą niż w 0.6 a wozy są bardziej wytrzymałe na uszkodzenia podczas jazdy na wyboistym terenie.

Dalej kuleją sterowalne rakiety wstrzeliwane z okrętów.Można kogoś nimi załatwić ale nie zawsze dostaje sie za to punkta (jest tylko "xxx is no more" dla zabitego)

W UH60 siedzący przy minigunie ma sasłonięte pole widzenia przez teksture helikoptera mniej więcej przy strzelaniu na wprost. Ten bug był już w 0.6 ale widać nie zdążyli go poprawić w 0.7 :(

W Hindzie strzelec ma do dyspozycji działko obrotowe o precyzji strzału karabinu snajperskiego.Strzał trafia dokładnie w miejsce w które się celuje co przy koleboczącym się helikopterze daje dosyć marne (przynajmniej u mnie) rezultaty.IMHO powinni to zmienić aby rozrzut trafień był większy.Realizm by się zwiększył no i łatwiej było by kogoś na ziemi trafić a tak trzeba nacelować aby trafić jak przy snajperce (nie licząc przypadkowych trafień).

MI8 i hamerykański helikopter transportowy z minigunem na tyle (nie pamiętam nazwy) zaltają za wysoko. Z tych 2 helikopterów ktoś zrobił prawie pojazdy kosmiczne :) bo wysokośc na jakie się moga wznosić jest praktycznie nieograniczona.

W 0.7 poprawili moździeż bo w 0.6 kompletnie go skaszanili. Mógł strzelać tylko w małym zakresie pionowo w góre.

AC-130 nadal jest latającym czołgiem z 30cm pancerzem :) Zestrzelenie go graniczy z cudem a przy odrobinie wprawy można nim taranować czołgi na ziemi :lol:

The End :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2004, 15:47 
Offline

Dołączył(a): 2 sty 2004, 20:00
Posty: 301
Lokalizacja: z Tygryska
A jest F-117 :?:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2004, 15:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2003, 11:40
Posty: 894
Jeszcze nie ma.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2004, 19:01 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, 17:57
Posty: 3602
Lokalizacja: Warszawa
z wiekszoscia spostrzezen sie zgadzam, oprocz tego ze heli transportowe lataja za wysoko, to sa ruchome punkty respawna wiec powinny moc schowac sie w chmurach, to piloci decyduja gdzie chca latac, ja zwykle zasuwam tuz nad ziemia zeby czuc adrenaline :)

_________________
http://www.bravo-company.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2004, 20:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2003, 11:40
Posty: 894
Ale takie wiszenie helikopterem w przestrzeni kosmicznej to już bardziej star-treka przypomina niż DC :lol: Mogli by dać ograniczenie wysokości jakieś (nawet duże ale niech jakieś będzie) bo narazie to się mozna wznosić i wznosić i wznosić...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lut 2004, 09:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2003, 18:03
Posty: 668
Lokalizacja: Tychy
Co do zmian nie wspomniałeś o największej : C4 mają conajmnie połowe mniejszą moc niszczącą niż dotychczas. Czyli na czołg, transporter opancerzony czy mobilne AA potrzeba 2 expacków !!!!. minimalnie poprawili stingery (zwiększyli moc) przeciwko heli AH-6 spada po pierwszym przy trafieniu czołowym. Rakiety w M2A3, BMP2 maja duuuużo większą moc (2,3 na czołg) więc dwa BMP mają już jakieś szanse z abramsem. Co najciekawsze TOW w Humerku ma również ogromną moc, choc tu oddanie 2 strzałów z jednego do jakiegoś abramsa czy T72 nie ma szans to jednak ...
Brakuje mi 5 stingerów w plecaku AA (AntiArmor) choć można by było go nazywać AntiAir :twisted:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lut 2004, 21:21 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 maja 2003, 17:20
Posty: 2322
Lokalizacja: Wałcz
Holman napisał(a):
z wiekszoscia spostrzezen sie zgadzam, oprocz tego ze heli transportowe lataja za wysoko, to sa ruchome punkty respawna wiec powinny moc schowac sie w chmurach, to piloci decyduja gdzie chca latac, ja zwykle zasuwam tuz nad ziemia zeby czuc adrenaline :)


Wczoraj w wolnej chwili robiłem małe Kilim na jednym z najszybszych serwerów u zachodnich sąsiadów. Ulubiona mapa El Ala i ulubiony AH-64.
Trafiłem na wspaniełe towarzystwo .. tych co wiedzą co to team i tych co wiedzą jak kampić, aby zaliczyć staty. Właśnie Mi-8, a raczej jego pilot rewelacyjnie śmigał na pełnej wysokości w chmurach po czym lądował zostawiając respwawn na ... górze przy bazie Jankesów. Była ostra walka. Kolesie ostrzeliwali RPGami wszystko co się dało.
Taki kamperski lock :)

Co do uwag Fenia. Owszem, Vulcan za słaby. To już nie to samo co w 0.6

Również w walce powietrznej strzelanie z pokładowego z wyprzedzeniem nieskuteczne (trzeba porządnie zalockować).

C4 - słabsza moc.

Abrams - nadal mogę walić do Mi-24 i ... boom (nie miałeś Fenio przypadkiem "gubionych pakietów" ??? )

A-10 - moc, pełen odlot, wizualny efekt "dymku" z działka potęguje wrażenie.

Stingery - zwiększony ładunek głowicy bojowej.

Południowa mapa - dziura obok AA i otaczającego go murka. Początek obmurowania, stań czołgiem, podłóż C4, wysadź .. i wrak zaczyna jazdę figurową po piasku połączonym ze skokami.

Su-25 - mniej czuły na przepustnicę, ładunki nadal za słabe (A-10) górą.

Harier - nadal kupa żelastwa i zero precyzji w locie poziomym.

Holman - > wczoraj cały czas latałem, desantowałem na flagi, pełen team z 5 graczami z niemieckiego klanu (wrócę do domq to podam nazwę taga). Wymiatali niesamowicie. Latałem z jednym z nich, obsadzał działko w AH-64. Jeszcze nigdy się tak nie bawiłem z obcokrajowcem, pełna kultura i reakcja na radiowe komendy. Coś jak u nas na TSiku, tylko że bez gejowania :P
W pewnym momencie ustaliliśmy zamianę miejsc. Przejął stery ... takiego lotu jeszcze nie widziałem. Co ona miał za joy-a ??? Łapał średni pułap i ... beczka ... idealnie, równo, bez utratu steru poziomego. Nagle obniżał, perfekcyjnie ... nad samą ziemią, do flag PŁD i PŁN podchodził latając równolegle do ukształtowania pasa górskiego. Nie raz miałem pod ręką E , ale niepotrzebnie. W sytuacji zagrożenia pełen retreat, obrót wzdłuż terenu i .. kolejny frag.
Nos; mało brakowało dotykał ziemi, mogłem ziarnka piasaku liczyć :D

Tak więc wiem, o jakim poziomie adrenaliny piszesz 8)
W wolnym czasie musimy się tak "pobawić" :wink:
Jedna z najlepszych sesji na nowym DC 0.7 i teraz przekonałem się, że pomimo iż wejdzie Vietnam, warto będzie zakupić płatną wersję DC.

_________________
Kopernik! Wstrzymaj ziemię ja wysiadam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lut 2004, 13:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2003, 11:40
Posty: 894
===Tomy===[PL] napisał(a):
Abrams - nadal mogę walić do Mi-24 i ... boom (nie miałeś Fenio przypadkiem "gubionych pakietów" ??? )


Chyba był loss bo wczoraj jednak Abrams ściągnoł mnie w Hindzie :?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lut 2004, 13:31 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 maja 2003, 17:20
Posty: 2322
Lokalizacja: Wałcz
PhoeniX napisał(a):
Chyba był loss bo wczoraj jednak Abrams ściągnoł mnie w Hindzie :?


Prosiłem, tłumaczyłem ... latać wysoko 8)

_________________
Kopernik! Wstrzymaj ziemię ja wysiadam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lut 2004, 13:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2003, 11:40
Posty: 894
Tego bydlaka to ciągnie do ziemi okrutnie :P Akcja była akurat po ataku na kilka czołgów wiec i pułap się obniżył no i tylko mignoł mi jakiś Abrams na pagurku (el alamein) więc należało tylko czekać :lol: Skakać mi się nie chciało bo liczyłem że mnie nie widział 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lut 2004, 16:34 
Offline

Dołączył(a): 2 sty 2004, 20:00
Posty: 301
Lokalizacja: z Tygryska
Najgłupsze to że nie zmienili barek z japońskich na nowoczesne dla iraqi.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lut 2004, 21:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2003, 11:40
Posty: 894
Pewnie przyjdzie na nie pora w następnych poprawkach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lut 2004, 19:07 
Offline

Dołączył(a): 19 cze 2003, 16:35
Posty: 458
Lokalizacja: Polska bo tu się pije :)
PhoeniX napisał(a):
Pewnie przyjdzie na nie pora w następnych poprawkach.



post nr 200!! !! !!

No nie wiem czy mapy z wodą zostaną wogóle w DC. Irakijczycy floty morskiej chyba nie mają :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lut 2004, 00:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2003, 11:40
Posty: 894
To jak myślisz po co męczyli się nad modelami lotniskowca jeśli miało by nie nie być map z wodą ? :) DC nie oddaje i chyba nie ma oddawać realizmu wojsk USA i Iraku, gdyby tak było to "czerwoni" nie mieli by żadnych szans a siły muszą być w grze wyrównane dla obu stron.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lut 2004, 01:12 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2003, 04:47
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa
Taaa, a krecaca sie o 360 stopni wieza T-72, to jest wlasnie to "wyrownanie dla oby stron"?
Lotniskowce irackie powinny w full wersji zniknac. Scigacze (kutry torpedowe?) OSA moga zostac, w koncu Irakijczycy mieli jakies statki w Basrze... I tak jak napisalem wczesniej, dla DC mapki z Iraku, a nie scenki walk w Europie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL