Teraz jest 1 gru 2024, 06:27

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 10 kwi 2004, 18:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2004, 11:53
Posty: 552
Lokalizacja: Żory
Celnąć z naprzeciwka, czy w helikopter w zawisie to nie problem, jeno jak trafic w samolocik, szybko lecacy, z profilu??? Czy mam się jakoś sugerować kółkiem, które jest naokoło kropeczki, czy ono tak dla picu jest??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwi 2004, 19:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 paź 2003, 23:31
Posty: 444
Lokalizacja: Warszawa
stinger - celujeesz i strzelasz czy to takie trudne - odpowiednia poprawka odleglosci helipopera do ciebie, strzal, leci prosto do celu

_________________
Are you brave enough?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwi 2004, 21:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2003, 01:49
Posty: 373
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
poćwicz sobie, jak leci dosc nisko heli to wal ciut przed nim, z samolotami na wyskosci to jest trudniej,

_________________
Obrazek
Hussaria > Tactical reserve


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwi 2004, 19:28 
Offline

Dołączył(a): 18 kwi 2004, 13:46
Posty: 5
Lokalizacja: Wawa
Polecam temat, ktory "niechcacy" rozwinal sie pod pytaniem jak robic sztuczki w heli. Jest tami wlasnie pare postow na temat ja strzelac ze stingera (mniendzy innymi moja - szukaj mojej geby to trafisz na sub-temat :wink:)
http://forum.battlefield1942.pl/viewtopic.php?t=4511&postdays=0&postorder=asc&start=15

_________________
Nie bądź Base Camperem. To technika tchórzy!
Poza tym, jest to strasznie wkurzające!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2004, 18:31 
Offline

Dołączył(a): 16 maja 2004, 18:22
Posty: 18
Jest tu pewna kicha. Stinger miał to do siebie że po wystrzeleniu trzeba było utzrymać cel w kułeczku a stinger w niego rypnął... tutaj niestety twórcy zapomnięli o czymś takim jak technologia i włożyli w rure, płonącoą proce na samoloty. To samo z Radzieckimi Rakietami które jakimś cudem są i w posiadaniu Amerykanów.

_________________
Be one with Yuri


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2004, 19:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2004, 23:29
Posty: 1186
Lokalizacja: Murowana Goślina
mam pytanie do wyzej wymienionego yuri czy wiesz ze ten mod jest na silniku z bf1942 i tam niebyło zadnej broni która miała samonaprowadzanie wiec niedziwne ze mod tez niema TAK samo niema tego f16 itp


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2004, 22:36 
Offline

Dołączył(a): 16 maja 2004, 18:22
Posty: 18
Ależ ja wiem... każdy to zauważył... jednakże samo to że podjęli się produkcji takiego moda znaczy że w jakiś sposób musieli wziąść to po uwagę. A Engine da sie edytować... ale to nie dlatego nie zrobili broni naprowadzanej... że engine nie pozwala... pozwala, a jak! Tylko problem w tym że trzeba by było napisać cały szereg skryptów, program kierujący nową fizykę i wprowadzić metrykę reakcji w szereg wierszy... a to grupa moderska złożona z ok 20 osób robiła by przez rok... i to najpierw i tak spędzili by miesiące szperając w wierszach enginu fizycznego. To poprostu zbyt czsochłonne, ale nie gadaj mi tu bzdór że się nie da!

_________________
Be one with Yuri


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2004, 08:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2004, 23:29
Posty: 1186
Lokalizacja: Murowana Goślina
o to mi chodziło


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2004, 21:28 
Offline

Dołączył(a): 16 maja 2004, 18:22
Posty: 18
ale sie da... i gdyby doszli do porozumienia z twórcami gry to by może czas z roku skrócił się do 2 miesięcy... Tylko teraz to już nie ma sensu bo lepiej zrobić moda do BF2... ale ponieważ BF2 to już praktycznie DC jest zaimplementowane to chyba nic nie trzeba robić... Tam już naprowadzanie ma być na normie... a wogóle zrobili (z tego co wiem) "flashpointowe latanie" śmigłowcem.... no i bogu dzięki... w BFie to było chore!

_________________
Be one with Yuri


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 cze 2004, 19:02 
Offline

Dołączył(a): 22 cze 2004, 18:06
Posty: 125
naprowadzane rakiety sa do bani przynajmiej jak ma to wygladac tak jak na tym filmiku http://www.dcxtended.com/news/fullnews.php?id=7
jezeli tak to bedzie wyglodac to latanie straci swoj urok :[
ile przyjemnosci jest w tym ze w ulamku sekundy obliczysz gdzie trza walnac zeby poslac wroga na glebe :D
to jest to
a naprowadzanie??????
moze jeszcze atomowki????
jakby wszytsko zrobiono tak jak jest naprawde to do klanowek trza by z 30 osob na team bo np. do czlogu wlazlyby 3-4 osoby a nie 1
NAPROWADZANYM RAKIETOM I INNYM TEGO TYPU GLUPOTOM STANOWCZO MOWIMY NIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2004, 22:38 
Offline

Dołączył(a): 15 gru 2004, 21:02
Posty: 47
Lokalizacja: Łódź
Jeśli miałyby być naprowadzające się rakiety to tylko pod warunkiem iż będzie ograniczona ilość graczy z tym sprzętem. W rzeczywistości zestawy Stinger okazały się tak skuteczne, że rosjanie do bombardowania pozycji mudżachedinów używali bombowców strategicznych.
Ponieśli tak duże straty w nalotach szturmowych :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2004, 23:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2003, 18:03
Posty: 668
Lokalizacja: Tychy
Pomijająć pół roczną przerwe w ciągłości wypowiedzi ...
Najlepiej grajmy w moda gdzie rakiety same będą znajdowały cel. wejdze 20 osob i kto pierwszy po odliczaniu do 0 wystrzeli ten zabije wszystkich w przecwnej bazie bo wszyscy bedą grac atom bomberowymi kolesiami co mają w kieszenie 3 silosy.
LUDZIE w 0.7 wystarczyły 2 osoby z opanowanymi stingerami i nie było bolca aby jakie kolwiek heli przezylo nalot na flage, z samolorami podobnie. w DC_F już nie jest tak kolorowo bo musza być to 3 stingery na heli, z samolotami już jest kiepsko choć i tak nowiutkiej A10 da sie jednym Grailem puścić z silniczków ogień (bynajmniej nie odrzutowy) :twisted:
Więc po jakiego grzyba pozbawiać się godzini czy nawet dni uczenia się strzelania z odpowiednim do prędkości przeciwnika wyprzedzeniem.
MYŚLENIE NIE BOLI !!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 gru 2004, 02:17 
Offline

Dołączył(a): 15 gru 2004, 22:30
Posty: 26
Jak zakichany, to proponuję użyć chusteczek higienicznych...

_________________
Haben sie schaben? Nein, kotleten...

LEĆ PRZEZ POLE!!!! WE WSI MOSKAL STOI!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Zablokowac!!
PostNapisane: 21 gru 2004, 16:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 gru 2003, 21:42
Posty: 47
Lokalizacja: Białystok
Prosze o zablokowanie lub usuniencie takich głupich tematów jak ten !!!!. Ten temat powturzył sie bardzo niedawno.!!!!!

_________________
Każdy coś umie jeden trochę lepiej drugi zaś trochę gorzej

q2dmkajoTHC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 gru 2004, 16:50 
Offline

Dołączył(a): 29 lis 2004, 18:40
Posty: 36
Hm dopiero teraz zainstalowałem sobie DC final i tu sa zeczywiscie problemy ze stingerem Odebrano im mocy :(

_________________
AMD ATHLON2500+ 512RAM DUAL DDR400MhZ RADEON128 9550


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL