Teraz jest 30 lis 2024, 22:12

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 3 kwi 2010, 10:29 
Offline

Dołączył(a): 20 mar 2010, 14:17
Posty: 31
Lokalizacja: Stolica
nie nie xD kilka postów powyżej kolega napisał o ładunkach c4 ze również szturmowcy mogą podkładać ;p i dlatego mój post powyżej

P.S sorka ze bez adnotacji do czego miało się to tyczyć ;p i dlatego to nie nieporozumienie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 kwi 2010, 10:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2009, 21:36
Posty: 2617
Lokalizacja: Eteryczna kraina snów pełna przygód
A szkoda btw bylo by to fajne.
Jak kolimator w pkm < :stupid: > to komu by przeszkadzal granatnik w M95
Albo funkcja strzelania strzalkami :D Jakby sie dalo wybierac amunicje (moze sie da, nie mam bc2)
Ladnie by sie kolesie dziwili, jakby przez pol mapy recon zamontowal im na czolgu strzalke i z tego samego miejsca na polecial rpg.
Reconi by byli bardziej przydatni wtedy, ta klasa wkoncu nie byla by traktowana jak hobby, ale pewnie nie przyjelo by sie to, bo - za latwo tak -
Startujacy apacz, 200m dalej recon, za nim silnikowy i bum.
Niedopracowana gra :D Ja bym duzo pomyslow im dal.

_________________
http://socialclub.rockstargames.com/crew/the_agency_pl
Polska ekipa GTA V: Online [PS4][PS3][XBOX360][PC]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 kwi 2010, 19:03 
Offline

Dołączył(a): 19 mar 2010, 16:16
Posty: 4
Witam,
Zastanawiam się jakie powiększenie ma podstawowa luneta w snajpie np. w m24, x8, x10?? Bo odblokowałem lunetę x12 i chcę porównać. Wie ktoś może? Z góry dziękuję.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 kwi 2010, 21:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 mar 2010, 21:12
Posty: 103
Lokalizacja: gwe
Ja bym to zrobił tak, jak chcesz porównać przybliżenie:
zrobił skrina ze zwykłą lunetą, potem z x12 z tego samego miejsca i porównał efekty.
(możesz wrzucić nawet na forum, bo mnie to też w sumie ciekawi ;p)
A faktycznie, to x12 ma zooma x1.25, czy coś takiego

_________________
Obrazek
TEAMWORK
means a lot of mindless morons doing exactly, what boss says.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 kwi 2010, 22:43 
Offline

Dołączył(a): 19 mar 2010, 16:16
Posty: 4
Dzięki Makiavelli, tak zrobiłem, poniżej porównanie:

Default scope:

Obrazek


x12

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 kwi 2010, 22:52 
Offline

Dołączył(a): 19 mar 2010, 05:44
Posty: 24
Hmm... Na pierwszy rzut oka - nie wyglada to na duza roznice, ale przy celowaniu z wiekszych odleglosci roznica jest ogromna - tym bardziej gdy celujemy w delikwenta ktoremu wystaje tylko kawalek glowki wtedy precyzja jest bardzo potrzebna.
Widzialem ostatnio film na YT gdzie kolo ladowal z w ludzi z m95+celownik kolimatorowy - super sprawa na krotkie dystanse - szczegolnie na Isla Innocentes gdy bronimy.

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2010, 03:49 
Offline

Dołączył(a): 16 wrz 2007, 14:01
Posty: 153
Lokalizacja: Exeter
Makiavelli napisał(a):
...
(możesz wrzucić nawet na forum, bo mnie to też w sumie ciekawi ;p)
A faktycznie, to x12 ma zooma x1.25, czy coś takiego

a mnie ciekawi co masz na mysli :D
...
a co do screenow obstawiam x10

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2010, 15:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 mar 2010, 21:12
Posty: 103
Lokalizacja: gwe
Luneta x12 nie powiększa obrazu 12-krotnie, bo byś nie był w stanie grać (załóżmy, że grasz na port valdez. Atakujesz, siedzisz na oślej górce przy bazie ruskich. Gdyby rzeczywiście było powiększenie x12, to z takiej odległości widziałbyś pewnie samą futrynę okna tej budowy.
Tak obrazowo to wyjaśniłem)
w grze ta luneta ma powiększenie x1.25

_________________
Obrazek
TEAMWORK
means a lot of mindless morons doing exactly, what boss says.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2010, 18:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Makiavelli napisał(a):
Luneta x12 nie powiększa obrazu 12-krotnie, bo byś nie był w stanie grać (załóżmy, że grasz na port valdez. Atakujesz, siedzisz na oślej górce przy bazie ruskich. Gdyby rzeczywiście było powiększenie x12, to z takiej odległości widziałbyś pewnie samą futrynę okna tej budowy.
Tak obrazowo to wyjaśniłem)
w grze ta luneta ma powiększenie x1.25

Patrzyłeś kiedyś przez celownik optyczny?
Ale taki z prawdziwego zdarzenia, a nie emulator.

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2010, 18:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 mar 2010, 21:12
Posty: 103
Lokalizacja: gwe
Powiedzmy... a o co chodzi?

_________________
Obrazek
TEAMWORK
means a lot of mindless morons doing exactly, what boss says.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2010, 19:48 
Offline

Dołączył(a): 16 wrz 2007, 14:01
Posty: 153
Lokalizacja: Exeter
zoom to troche niesforne okreslenie i bardzo mylne ...pewnie Ci chodzi o ogniskowe...
W przeliczeniu roznic ogniskowych moze miec x12 tzw.zooma :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2010, 23:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Chodzi o to, że te x12 w grze może odpowiadać rzeczywistemu przybliżeniu x12. Podkreślam może. Nie wiem jak wyskalowane są doty na siatce celownika M24 i M95, niemniej przybliżenie z grubsza się zgadza.
To o czym pisałeś, że "widziałby tylko futrynę" to może przy powiększeniu x30 lub więcej.
I trochę dwuznacznie napisałeś, że w grze ta luneta ma powiększenie x1.25 ;) - głównie o to mi chodziło, ale rozumiem, że chodziło Ci o mnożnik powiększenia względem standardu.

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 kwi 2010, 11:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 mar 2010, 21:12
Posty: 103
Lokalizacja: gwe
Ta, dokładnie :)

_________________
Obrazek
TEAMWORK
means a lot of mindless morons doing exactly, what boss says.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2010, 20:47 
Offline

Dołączył(a): 9 kwi 2010, 11:42
Posty: 139
Hmm mam pytanie z innej beczki,
w wersji konsolowej na x360 , po strzale ze snajperki nie wychodzi z celowania ,tzn dokładnie było widać miejsce trafienia (ok pomińmy m95 bo to zostawiało ścianę kurzu), a w wersji na PC
automatycznie reloaduje co jest dość irytujące.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2010, 20:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lut 2010, 17:55
Posty: 18
@up
Musisz przytrzymać przycisk strzału po strzale ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL