Teraz jest 28 paź 2020, 14:20

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 21 gru 2010, 17:45 
Offline

Dołączył(a): 21 gru 2010, 17:43
Posty: 4
jak odblokować wspardzie moździerzowe dla recona?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2010, 18:07 
Offline

Dołączył(a): 28 lis 2009, 11:46
Posty: 9
Jest lornetka pod klawiszem 4 u zwiadowcy
zwiadowca ma lornetkę i dynamit


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2010, 20:27 
Offline

Dołączył(a): 21 gru 2010, 17:43
Posty: 4
więc kto wzywa ostrzał moździerzowy?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2010, 20:36 
Offline

Dołączył(a): 28 lis 2009, 11:46
Posty: 9
Wybierasz 4 lornetkę i przytrzymujesz lewy przycisk myszy na celu, czekasz na ostrzał.
Druga możliwość jest taka ze nie masz jeszcze 4000 punktów doświadczenia w klasie zwiadowca.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 gru 2010, 12:47 
Offline

Dołączył(a): 13 gru 2009, 13:15
Posty: 56
Nie wiem czy to tak dziala, ale moze nie masz mozdziezy normalnie (w BF:BC2) a wiec teraz tez jej nie dostanie poki nie odblokujesz. To tylko domysly nic pewnego.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 gru 2010, 14:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 kwi 2010, 19:13
Posty: 459
Lokalizacja: DolnyŚląsk
Żeby mieć moździerz w BFBC2 vietnam trzeba go najpierw odblokować w battlefield bad company 2.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sty 2011, 22:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2006, 14:41
Posty: 94
Lokalizacja: Nysa
Ja mam w podstawce wszystko odblokowane, a w Vietnam możdzierza nie mam.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sty 2011, 22:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2010, 16:32
Posty: 742
Lokalizacja: Szczecin
ok, napiszcie to samo jeszcze z 7 razy, to w końcu zrozumie.

:lame:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sty 2011, 23:42 
Offline

Dołączył(a): 1 mar 2010, 11:15
Posty: 105
GR-44_(PL) moździerz na bank masz - pod klawiszem 3 jest TNT a pod 4 moździeż właśnie.Powiedz jaki masz level w grze.

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sty 2011, 20:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lis 2005, 20:53
Posty: 90
Lokalizacja: Świdnica
Ja na niektórych serwerach nie mam a na innych mam zdarzyło mi się ze u wietnamców nie miałem a u amerykanów tak, może to w ustawieniach serwera

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sty 2011, 18:30 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
Po ostatnim patchu pojawil sie bug gry: czasami cofa nas do podstawowych ustawien broni w klasach.
Jest on aktywny do czasu pierwszego zgonu, lub wyjscia z gry i przelogowania a potem sprawdzenia w menu gry: bron i gadzety, ze nasze unlocki sa na miejscu, bug powinien zniknac.
Czasami potrzeba sie kilka razy przelogowac, lub zginac wiecej niz raz...
Czasami pomaga rowniez przejscie z jednej klasy do drugiej, gdzie pojawia nam sie juz wszystkie bronie.
Poza tym, nie trzeba odblokowywac w bc2 nalotu zeby go miec w bc2v, mozna go rownie dobrze odblokowac w bc2v, zeby go uzywac w bc2. Podobnie jest z minami lunetkami itp.
Nota bene: nalot jest unlockiem od bodajze 3930 pkt w klasie recon.

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sty 2011, 21:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 kwi 2010, 00:34
Posty: 59
[Yossarian] napisał(a):
Po ostatnim patchu pojawil sie bug gry: czasami cofa nas do podstawowych ustawien broni w klasach.
Jest on aktywny do czasu pierwszego zgonu, lub wyjscia z gry i przelogowania a potem sprawdzenia w menu gry: bron i gadzety, ze nasze unlocki sa na miejscu, bug powinien zniknac.
Czasami potrzeba sie kilka razy przelogowac, lub zginac wiecej niz raz...
Czasami pomaga rowniez przejscie z jednej klasy do drugiej, gdzie pojawia nam sie juz wszystkie bronie.

Ja tak miałem, zginąłem parę razy i ciągle nic, to podniosłem po kimś sprzęt i już wszystko było git na ekranie wyboru klasy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sty 2011, 17:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2006, 14:41
Posty: 94
Lokalizacja: Nysa
ROxOr napisał(a):
GR-44_(PL) moździerz na bank masz - pod klawiszem 3 jest TNT a pod 4 moździeż właśnie.Powiedz jaki masz level w grze.

33 level. Jest tak jak napisałeś, wcześniej myślałem, że wybiera się je tak jak w podstawce, czyli rolką od myszki.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sty 2011, 17:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 07:45
Posty: 738
Lokalizacja: Kraków
GR-44_(PL) napisał(a):
33 level. Jest tak jak napisałeś, wcześniej myślałem, że wybiera się je tak jak w podstawce, czyli rolką od myszki.

Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę ale w podstawce też można wybierać broń za pomocą przycisków 1,2,3 i 4. Oczywiście nie tych na klawiaturze numerycznej ale tych nad WSADem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL