Battlefield.pl
http://forum.battlefield.pl/

Mapy w BF:BC2V
http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=126&t=37127
Strona 2 z 2

Autor:  Powerek [ 11 lut 2011, 13:31 ]
Tytuł:  Re: Mapy w BF:BC2V

Aha, czyli w CoD4 pewnie było łatwiej zrobić mapę.

Autor:  eRKa [ 11 lut 2011, 18:23 ]
Tytuł:  Re: Mapy w BF:BC2V

[Yossarian] napisał(a):
Czy widziales w jakies grze tak rozbudowane i dokladne szczegoly postaci, pojazdow, budynkow itp oraz map?

CryEngine 2 i nadchodzący CryEngine3 są w mojej opinii nie do pobicia w kategoriach, które wymieniłeś i dodatkowo w kat. efekty i oświetlenie in-game w czasie rzeczywistym.
Poza tym Cry ma dużo lepsze skalowanie silnika pod kątem platform (Xbox, PS3, PC) więc pecetowcy nie muszą się martwić o zaniżoną jakość.

Frostbite 2 -> http://www.youtube.com/watch?v=foXVF7q0 ... r_embedded
CryEngine 3 -> http://www.youtube.com/watch?v=-V396uui ... r_embedded

Można więcej podyskutować na temat silników fizycznych, ale nie wiem czy się komuś tutaj chce spierać i rozstrzygać, który jest lepszy:
- Frostbite bazujący na Havoc'u czy CryEngine "made in-house physics engine".

Szczerze jednak powiem, że chciałbym zobaczyć Battlefielda opartego na Cryengine. To byłoby coś niesamowitego.

Autor:  Sokar44 [ 11 lut 2011, 18:32 ]
Tytuł:  Re: Mapy w BF:BC2V

A pokaż mi filmik prezentujący system zniszczeń w silniku CryEngine działający jak ten który widzimy w Frostbite ...

Autor:  [Yossarian] [ 11 lut 2011, 18:34 ]
Tytuł:  Re: Mapy w BF:BC2V

Piszemy tutaj o BC2 i mozna (tak mysle) porownac do istniejacego stanu rzeczy, nie wspominalem o bf3 i fb2 (frostbite 2)...
Jeszcze jedno: mozliwosci komputerow uzytkwnikow:
8gb ram, q8300, ati 5570 1gb, zastanawiam sie nad pewnymi istotnymi zmianami przed bf3...

O uwadze Sokara nie wspominajac...

Poza tym wszystkim: teraz chyba jasno juz wiadomo, ze edytor map i moding tej gry to nie bf2...

Autor:  eRKa [ 11 lut 2011, 18:56 ]
Tytuł:  Re: Mapy w BF:BC2V

[Yossarian], zadałeś pytanie
[Yossarian] napisał(a):
Czy widziales w jakies grze tak rozbudowane i dokladne szczegoly postaci, pojazdow, budynkow itp oraz map?

dostałeś odpowiedź dotyczącą również istniejącego stanu rzeczy:
Cytuj:
CryEngine 2 i nadchodzący CryEngine3 są w mojej opinii nie do pobicia w kategoriach, które wymieniłeś i dodatkowo w kat. efekty i oświetlenie in-game w czasie rzeczywistym.

Wystarczy rozumieć pytania, które się zadaje i odpowiedź jaką się otrzymuje.

@Sokar44, oczywiście CryEngine 2 jest słabszy w kategorii "demolka", ale fizyka to nie tylko destrukcja, ale również prawidłowe wykrywanie kolizji, interakcja obiektów.
Silnik to łatwość jego implementacji, skalowalność. Tak jak wspomniałem, nie chcę dyskutować na temat wyższości jednego silnika nad drugim.
Nie jestem fanboyem Cry'a ani Frostbite jednak z niecierpliwością czekam na premierę Crysisa 2 i Sandboxa wykorzystującego nowy silnik (a może raczej ulepszony silnik).
Zobaczymy co potrafi.

Peace.

Autor:  [Yossarian] [ 11 lut 2011, 19:05 ]
Tytuł:  Re: Mapy w BF:BC2V

Studio Sandbox o ile wiem nalezy do DICE, ta z kolei do EA - Crytek (edytor Sandbox) to teraz tez robi Crysia pod skrzydlami EA :lol:

Ja jestem fanem popularnych i grywalnych rozwiazan...
Sam fakt przebudowy lub koniecznosci zakupu nowego kompa - mrozi mi krew w zylach...
Szukam stabilnej gry na kilka lat - pewnie to utopia i jak dinozaur zostane przy bc2 i jej nastepcy bf3.
Nie mam zamiaru co 1,5 roku kupowac kompa... Za ta kase wole pod palmami polezec.

Autor:  eRKa [ 11 lut 2011, 19:11 ]
Tytuł:  Re: Mapy w BF:BC2V

Electronic Arts dla DICE i Cryteka jest tylko wydawcą. Ani DICE ani Crytek do EA nie należą.
Mówiąc o Sandboxie miałem oczywiście na myśli edytor -> http://pl.wikipedia.org/wiki/Sandbox

Autor:  [Yossarian] [ 11 lut 2011, 20:39 ]
Tytuł:  Re: Mapy w BF:BC2V

EA ma pakiet w DICE 61% ;) Crytek... pewnie soon same story ;)
Jesli juz tylko wiki cytujemy: http://pl.wikipedia.org/wiki/Crysis ;)
Studio Sandbox to firma odpowiedzialna za kilka widacych modow w serii BFa - oczywiscie zauwazylem roznice pomiedzy Studiem a edytorem...

Autor:  MilkyWayPL [ 11 lut 2011, 22:41 ]
Tytuł:  Re: Mapy w BF:BC2V

Do bc2, rzeczywiście nie dało by się zrobić edytora map, dostępnym dla graczy :)
To po prostu byłoby chore.
I tak się cieszę, że dają je za darmo, i dla konsol, i PC.

Kolejna rzecz, w której BC2 pokonuje COD...

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/