Teraz jest 31 paź 2020, 04:07

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: problem z gra
PostNapisane: 18 gru 2010, 10:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2010, 18:09
Posty: 3
Lokalizacja: sulęcin
mam problem kupilem vietnama mial dzisiaj byc a dalej nie moge sciagnac co jest grane moze ktos mi pomoc??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 gru 2010, 10:13 
Offline

Dołączył(a): 18 cze 2009, 18:26
Posty: 57
musisz kupic jeszcze 2 :stupid:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 gru 2010, 10:23 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lut 2010, 11:29
Posty: 324
Pliki do pobrania będą dopiero po premierze vietnama, imo debilne podejście ze strony ea, zamiast udostępnić wcześniej, to jak teraz puszczą to im serwery padną.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 gru 2010, 10:30 
Offline

Dołączył(a): 26 sty 2010, 23:33
Posty: 36
elcidx napisał(a):
Pliki do pobrania będą dopiero po premierze vietnama, imo debilne podejście ze strony ea, zamiast udostępnić wcześniej, to jak teraz puszczą to im serwery padną.


Podobno cały Vietnam jest już ściągnięty z ostatnim patchem..teraz tylko trzeba czekać na maile i go odblokować.

EDIT: jak napisał ELCIDX po rozmowie z pracownikiem EA:

Gra będzie dostępna od 10 am czasu CET czyli środkowo europejskiego.
Grę będzie trzeba pobrać z eadm (wtf?)
Nie wiadomo ile będzie zajmował plik do pobrania.

To tyle z tych najbardziej frapujących nas rzeczy.


Ostatnio edytowano 18 gru 2010, 10:40 przez maciek.j, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 gru 2010, 11:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2010, 15:14
Posty: 48
Ktoś już gra ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 gru 2010, 17:07 
Offline

Dołączył(a): 10 gru 2010, 15:45
Posty: 3
tak, razem z ostatnim patchem sie sciagnal vietnam, juz mozna grac;P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sty 2011, 17:32 
Offline

Dołączył(a): 27 lip 2010, 12:56
Posty: 52
Lokalizacja: Krakow
Ja mam juz bc2 zwykle i dokupilem wietnem .
Pidza ze musze go aktualizowac w tedy w menu pojawi sie napis wietnam i trzeba bedzie w niego kliknac i wpisac kd.
A ja nie moge aktualizowacdo najnowszej wersji a w meni nie ma takiego napisu.
Jak aktualizowac ?

_________________
Zapraszam na forum http://zbrojnik.xup.pl

oraz na forum http://computer.xup.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sty 2011, 18:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2010, 16:36
Posty: 1158
tu masz patch http://static.cdn.ea.com/dice/u/f/bfbc2 ... _Patch.exe i nie "pizgaj", nie rób wiochy (nie myląc z ludźmi tam mieszkającymi).

@down liczy się refleks :D

_________________
Mój ulub. serwer:
Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano 8 sty 2011, 18:12 przez JOY, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sty 2011, 18:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2010, 16:32
Posty: 742
Lokalizacja: Szczecin
apache napisał(a):
Ja mam juz bc2 zwykle i dokupilem wietnem .
Pidza ze musze go aktualizowac w tedy w menu pojawi sie napis wietnam i trzeba bedzie w niego kliknac i wpisac kd.
A ja nie moge aktualizowacdo najnowszej wersji a w meni nie ma takiego napisu.
Jak aktualizowac ?


aktualizacja ściąga się w raz z uruchomieniem gry...
ale jak nie, wejdź do folderu z grą, i kliknij

BC2\BFBC2Updater.exe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sty 2011, 18:57 
Offline

Dołączył(a): 27 lip 2010, 12:56
Posty: 52
Lokalizacja: Krakow
Wchodze do folderu i nic takiego nie ma.
Dokladnie co i jak bo moze cos pominolem

_________________
Zapraszam na forum http://zbrojnik.xup.pl

oraz na forum http://computer.xup.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sty 2011, 19:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2010, 16:36
Posty: 1158
a czytales moj post :shock: :roll:

_________________
Mój ulub. serwer:
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sty 2011, 16:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2010, 16:32
Posty: 742
Lokalizacja: Szczecin
apache napisał(a):
Co no i git?


no działa czy nie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sty 2011, 17:22 
Offline

Dołączył(a): 27 lip 2010, 12:56
Posty: 52
Lokalizacja: Krakow
Nie dziala.
Jak pobiore i w to klikne to komputewr sie zawiesza.

_________________
Zapraszam na forum http://zbrojnik.xup.pl

oraz na forum http://computer.xup.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sty 2011, 21:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2010, 16:36
Posty: 1158
nie zwieszza tylko trza mu dac czas..... poczekaj z 39 min zanim zaczniesz cos kombonowac kwestia czasu jest zaelezna od szybvkosci komp....

_________________
Mój ulub. serwer:
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sty 2011, 16:00 
Offline

Dołączył(a): 27 lip 2010, 12:56
Posty: 52
Lokalizacja: Krakow
No dobra.Ale chyba sprzedam dodatek.

_________________
Zapraszam na forum http://zbrojnik.xup.pl

oraz na forum http://computer.xup.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL