MK napisał(a):
Gdy się wystrzeli z RPG lub innej ppanc i po chwili zginie,pocisk znika nie dociera do celu
Podobnie jest z już rzuconym granatem. Specjalnie spróbowałem i po rzuceniu podłożyłem się pod ogień wroga. Konkretnie, to wrzuciłem granat do takiej małej kanciapy gdzie czaił się typo i od razu tam wskoczyłem. Granat widziałem na czerwono, więc mam pewność że go dobrze rzuciłem, ale jak koleś mnie już killną, to zero wybuchu - bardzo realistyczne
.
Druga sprawa to prześwitujące głazy na Kaspianie. Jest kilka blisko nabrzeża, przez które wszystko widać jak się przy nich leży, a na dodatek można prawie w nie wejść - zdarzyło mi się w ten sposób już kilka razy schować.
Aha, i jeszcze te całe mobilne AA. Jak ktoś takim stanie w dobrym miejscu to latać się odniechciewa :/. Powinni zmniejszyć zasięg tego badziewia, bo ani heli ani jet nie jest w stanie wtedy atakować baz, tylko lata się bokami, a wtedy jedyne walki, to walki powietrzne - chyba nie o to powinno chodzić w tej grze. Ogień tych stacjonarnych AA też zresztą powinni zmniejszyć, bo prują prawie na drugi koniec mapy :d.
Edit:
Jeśli już koniecznie chcą abyśmy korzystali z battleloga to niech im będzie, ale powinni jednak pomyśleć i zrobić w nim taką zakładkę, w której można by poustawiać sobie i poprzypisywać ekwipunek postaci i pojazdów do odpowiednich map, tak żeby nie trzeba było tego robić w grze. Wkurzające jest to że zanim ustawi się odpowiednią kombinacje dla mapy, to gra już trwa.
Przykładowo, kilka razy po przejściu z mapy miejskiej, zapomniałem zmienić miny na palnik. Dostałem po dupsku od AA'ka, silnik mi się pali, siadam poza obszarem żeby się naprawić i mam tylko te 10 sekund. I co? I zonk. Zamiast palnika miny
.