ja w emailu do pomocy technicznej EA napisał(a):
Witam. Sprawa jest prosta. Proszę o przeniesienie mojego konta EA(tak samo, jak i konta na Battlelogu oraz Originie) na adres e-mail [nie widzę sensu podawania tego adresu na tym forum].
Doradca EA napisał(a):
Witam serdecznie,
Dziękuję za kontakt z Centrum Pomocy Electronic Arts.
Na wstępie chciałem bardzo przeprosić za opóźnienia w odpowiedzi. Nasz zespół dokłada wszelkich starań, aby odpowiadać na maile na bieżąco, jednak nie zawsze jest to możliwe.
Pragnę poinformować, iż kwestie związane z bezpieczeństwem kont naszych klientów traktujemy zawsze z najwyższym priorytetem i w związku z tym wprowadzone zostały zostały zmiany mające na celu zapewnienie im maksymalnej ochrony. Wszelkie sprawy wymagające weryfikacji konta (zmiana adresu e-mail, skradzione konto itp.) będą od teraz rozpatrywane drogą telefoniczną.
Proszę kontaktować się z nami pod numerem +48 22 39 70 840, wybierając opcję „1” i wprowadzając numer zgłoszenia.
Proszę również zapoznać się z artykułem traktującym o zagadnieniach związanych ze zwiększeniem bezpieczeństwa konta znajdującym się w poniższym linku:
https://help.ea.com/article/how-to-main ... t-securityW przypadku dodatkowych pytań proszę o odpowiedź z tego maila. Więcej informacji uzyskasz na stronie pomoc.ea.pl lub zadając pytanie naszym ekspertom na
http://answers.ea.com.
Pozdrawiam,
EA Centrum Pomocy
Are you fucking kidding me? Takie sprawy powinny być do załatwienia z poziomu ustawień konta, jak było kiedyś. A teraz nie dość, że musiałem pisać email i czekać na odpowiedź, to jeszcze dowiedziałem się, że będę musiał dzwonić do EA(a jestem nieśmiały)! Spółka przyjazna klientom. To się normalnie w pale nie mieści!
This is the argument why EA sucks.
Klient ma maksymalnie utrudnione życie. Cwaniaki z EA się chyba specjalnie starają, by powstrzymać mnie przed sprzedaniem Battlefielda 3.