Teraz jest 26 lip 2025, 02:19

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 19 wrz 2012, 08:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Odgłos broni jest zależny od rodzaju ładunku miotającego, długości lufy, kalibru i modelu aparatu wylotowego. Jeśli karabiny, dajmy na to, w klasie Assault mają podobne w/w parametry, to czego się można spodziewać.
Nie będzie tak, że jeden będzie miauczał, a drugi szczekał. To nie COD, gdzie odgłosy walki dźwiękowiec brał z sufitu.

Osobiście uważam, że dźwięk w BF3, to najlepsza rzecz jaka wyszła w tej grze i śmiem twierdzić, że jest najlepiej skonfigurowany ze wszystkich współczesnych gier.
A jak ktoś nie słyszy kroków za sobą, to proponuję się zatrzymać na chwilę i posłuchać, bo słychać je doskonale, ale nie w pełnym biegu (co jest raczej zrozumiałe).
Na pozycjonowanie dźwięku nie narzekam. Często jest tak, że wcześniej usłyszę skąd dochodzi zagrożenie zanim go zobaczę.
Dźwięk mam kwadrofoniczny z AC97(może nowszy, nie pamiętam), na pierdziawkach Creative Inspire.

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 wrz 2012, 08:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2010, 11:09
Posty: 219
Wierzbin napisał(a):
Na pozycjonowanie dźwięku nie narzekam. Często jest tak, że wcześniej usłyszę skąd dochodzi zagrożenie zanim go zobaczę.

Ja też nie... odkąd zacząłem grać na głośnikach a nie słuchawkach. ;) Zauważ, że uwagi mają Ci co grają na słuchawkach. Przerobiłem wiele słuchawek (jak wiesz) w tym i te "sourround" właśnie pod kątem pozycjonowania. Żadne, piszę to z pełnym przekonaniem, nawet najdroższe i najbardziej wypasione 7.1, nie dadzą nawet ułamka tej precyzji pozycjonowania co nawet najpodlejsze głośniki sourround ze zwykłej integry AC97. Nie dziwne zatem ze komuś lata śmigłowiec "z tyłu za głową" gdy w rzeczywistości jest przed nim. Ja takich problemów nie mam. I potwierdzam co pisze Wierzbin. W praktyce daje się strzelać na słuch. A po patchu, gdzie poprawili odgłos kroków przeciwnika z tyłu, na palcach jednej ręki można policzyć noże jakie ktoś mi sprzedał.

_________________
Pzdr, Tomek.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 wrz 2012, 09:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Ja na Sennheiser HD438 i Audigy SE nie mam problemów z pozycjonowaniem wroga, użytkownik Wierzbin ma racja, w pełnym sprincie nic nie słychać, wystarczy zatrzymać się na chwile, przycupnąć i już można namierzać wroga przez ściany, nieraz słyszałem jak pipa po drugiej stronie muru przeładowywała :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 wrz 2012, 15:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2010, 00:11
Posty: 296
Również Audigy SE + słuchawki philips SHP2500 wzmocnione przez wierzę sony. Słyszę skąd co leci raczej :) Polecam i kartę i słuchawki ze względu na śmieszną wręcz cenę za całkiem przyzwoitą jakość :)

_________________
Obrazek
Intel 3770K i7 3,5 GHz | GeForce GTX660 2048MB | Asrock Z77 Pro3
________8GB DDR3 1600 MHz | 22" 1680x1050 | Windows 7_______


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 wrz 2012, 17:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 kwi 2010, 10:16
Posty: 45
Kurcze zaskakujące co mówicie... od zawsze gram na słuchawkach i tylko w tej grze mam takie jaja z pozycjonowaniem (helikoptera). Problem dotyczy nie tylko kierunku ale też odległości. Może to wina kompatybilności gry z karta muzyczną (X-Fi Gamer). Pamiętam, że dawno temu w CS 1.6 zabijałem przez ściany na słuch grając na słuchawkach właśnie.

_________________
Intel Core i5-2400 OC | ASUS P8P678 | Kingston HyperX 8GB 1600MHz | Gigabyte GeForce GTX 260 OC
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 wrz 2012, 07:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2010, 11:09
Posty: 219
Prodii napisał(a):
Kurcze zaskakujące co mówicie... od zawsze gram na słuchawkach i tylko w tej grze mam takie jaja

Moje wrażenia są takie, że w BFBC2 na słuchawkach dało się grać i określać lokalizację. W BF3 na słuchawkach tego już nie potrafię. Za na głośnikach daję rady bez problemu.

BTW. Wybitne pod względem lokalizacji dźwięku (na słuchawkach i głośnikach) jest CS, Americas Army i Arma I i II.

_________________
Pzdr, Tomek.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 wrz 2012, 12:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 mar 2010, 10:01
Posty: 38
Kurcze podziwiam tych co grają na głośnikach. Ja bym nie wiedział co powiedzieć żonie a pewnie i sąsiadom że o 1 w nocy po mieszkaniu latają śmigłowce no i te czołgi też nie mają tłumików. ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL