Battlefield.pl http://forum.battlefield.pl/ |
|
Czołgi i uzbrojenie http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=133&t=39876 |
Strona 11 z 14 |
Autor: | badejx [ 23 lut 2012, 19:57 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
Według mnie ten kill streak 123 na karkandzie to nie jest aż taki skillowy. Tam na czołga nie ma takiego kantera jak np. helikopter lub jet. A piechotę z kartaczem ostro się bije na takiej miejskiej mapie. http://www.youtube.com/watch?v=4Vy_D-X5Ps8 lepsze wideo ![]() |
Autor: | Głos z krzaka [ 23 lut 2012, 21:47 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
badejx napisał(a): Według mnie ten kill streak 123 na karkandzie to nie jest aż taki skillowy. Tam na czołga nie ma takiego kantera jak np. helikopter lub jet. A piechotę z kartaczem ostro się bije na takiej miejskiej mapie. Ale są 32 potencjalne RPG + masę miejsca na zasadzki, jeśli nikt z tego nie korzysta bo „punktują” innymi klasami niech biorą solidarnie w d.. ![]() Drugi filmik też niczego sobie, jednak pamietajmy że takie wyniki i strzelanko wychodzą jedynie przy totalnej przewadze. Tutaj też większość czasu jego ekipa ma prawie wszystkie flagi co dobrze o poziomie obrońców nie świadczy . Zresztą zobacz jak niemrawo te helki napierają, szczególne na Kharg, gdy pilot „odpuścił” po unieruchomieniu. ![]() @Down Nie zawsze będzie wychodzić. Duża prędkość celu + różnica pingu będą zawsze powodować problemy. Przy takim strzelaniu udział skilla i stabilnego neta to 50/50. |
Autor: | el_bialy [ 23 lut 2012, 22:22 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
Racja, takie strzały wychodzą jedynie przy naprawde dużej dominacji drużyny, gdy gorzej idzie w zespole gorzej idzie nam. Ćwiczyłem strzelanie do helek po obejrzeniu tego filmiku i jedynie je uszkodziłem, nie strąciłem ich jeszcze. Niestety z działa jest bardzo trudno strzelić, ale to kwestia treningów i wprawy. Niemniej jednak przekonałem się co do termowizji, którą na początku uważałem za zbędna na mapach, gdzie słońce grzeje jak na pustyni, m.in. Kaspijska granica. Mimo wszystko termo świetnie wszystkich podświetla, co zwalnia nam miejsce dla innych unlocków zamiast skanera np. opancerzenie ![]() |
Autor: | badejx [ 24 lut 2012, 00:05 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
Głos z krzaka napisał(a): Ale są 32 potencjalne RPG + masę miejsca na zasadzki, jeśli nikt z tego nie korzysta bo „punktują” innymi klasami niech biorą solidarnie w d.. ![]() No tak, jak stoisz tym tankiem w jednym miejscu i patrzysz jak cie napierają rpg to życzę powodzenia ![]() Głos z krzaka napisał(a): Drugi filmik też niczego sobie, jednak pamietajmy że takie wyniki i strzelanko wychodzą jedynie przy totalnej przewadze. Tutaj też większość czasu jego ekipa ma prawie wszystkie flagi co dobrze o poziomie obrońców nie świadczy . Zresztą zobacz jak niemrawo te helki napierają, szczególne na Kharg, gdy pilot „odpuścił” po unieruchomieniu. Tylko kto taką przewagę robi jak nie on? Oczywiście + dobra helka lub jet. el_bialy napisał(a): Niemniej jednak przekonałem się co do termowizji, którą na początku uważałem za zbędna na mapach, gdzie słońce grzeje jak na pustyni, m.in. Kaspijska granica. Mimo wszystko termo świetnie wszystkich podświetla, co zwalnia nam miejsce dla innych unlocków zamiast skanera np. opancerzenie ![]() Odradzam termo na kaspianie i tego typu mapach. Dostaniesz z javelina lub helki z 2x to pożałujesz że nie wziąłeś dymu ![]() |
Autor: | Głos z krzaka [ 24 lut 2012, 00:57 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
badejx napisał(a): No tak, jak stoisz tym tankiem w jednym miejscu i patrzysz jak cie napierają rpg to życzę powodzenia Czyli o praktycznym używaniu AT niewiele Ci wiadomo ![]() Zasadzki AT - tak jak pisałem wcześniej w innym temacie równoczesne uderzenie 3x2 pocisków na „kowadło” splantują każdego „pro”. W filmie z Karkandu ze strony obrońców żadnej zorganizowanej akcji nie ma. Świadczy o tym np. brak min na zeskoku z tarasu i przeprawie przed F które są stałymi i powszechnie znanymi punktami przenikania „pancerki" na tyły. |
Autor: | el_bialy [ 24 lut 2012, 13:52 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
szczerze mówiąc dym pomaga na piechotę, jednak przed helką/jetem nie ukryje się z dymem, ponieważ atakując mnie najprawdopodobniej mnie spotują, a więc nawet w dymie czerwona ikonka czołgu leci za mną gdzie kolwiek się nie poruszę ![]() ![]() ![]() |
Autor: | hamsterOne [ 24 lut 2012, 14:15 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
el_bialy napisał(a): szczerze mówiąc dym pomaga na piechotę, jednak przed helką/jetem nie ukryje się z dymem, ponieważ atakując mnie najprawdopodobniej mnie spotują, a więc nawet w dymie czerwona ikonka czołgu leci za mną gdzie kolwiek się nie poruszę Dym ma bronić przede wszystkim przed rakietami kierowanymi tak jak ecm w samolotach
![]() |
Autor: | SzYmCiO_1990 [ 24 lut 2012, 15:50 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
el_bialy napisał(a): szczerze mówiąc dym pomaga na piechotę, jednak przed helką/jetem nie ukryje się z dymem, ponieważ atakując mnie najprawdopodobniej mnie spotują, a więc nawet w dymie czerwona ikonka czołgu leci za mną gdzie kolwiek się nie poruszę ![]() ![]() ![]() Ok kolego, załóżmy że grasz na Caspianie i wybrałeś jako drugi unlock termo. Ale wtedy co z tego jak będziesz widział piechotę, jak wroga helka / javelin / P-Z cię namierzy to wtedy termo Ci nie pomoże tylko właśnie ten dym... |
Autor: | el_bialy [ 24 lut 2012, 18:20 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
Możliwe, że problem tkwi w tym, że ja gram źle w defensywie czołgiem, nie twierdze, że jestem dobrym operatorem czołgu. Natomiast z doświadczenia wiem, że jedyna ucieczka przed namierzeniem to wycofanie się czołgiem maksymalnie do tyłu aż przerwę namierzanie, bądź ucieczka za jakąś przeszkodę. Co mi da dym przy namierzaniu javelinem, skoro zaraz zacznie mnie znów namierzać? ![]() ![]() |
Autor: | jonek [ 24 lut 2012, 18:36 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
el_bialy napisał(a): Możliwe, że problem tkwi w tym, że ja gram źle w defensywie czołgiem, nie twierdze, że jestem dobrym operatorem czołgu. Natomiast z doświadczenia wiem, że jedyna ucieczka przed namierzeniem to wycofanie się czołgiem maksymalnie do tyłu aż przerwę namierzanie, bądź ucieczka za jakąś przeszkodę. Co mi da dym przy namierzaniu javelinem, skoro zaraz zacznie mnie znów namierzać? ![]() ![]() Ale dym puszczasz jak już javelina ktoś wystrzeli, wtedy chybia. Jeśli Twój gunner albo CITV ma ustawione maskowanie dodatkowo, to czas namierzania wydłuża się na tyle, że z dymem możesz sobie stać i nic naprowadzanego Cię nie trafi. Bez dymu jedno trafienie javelinem z laserem i jesteś unieruchomiony. Jedyne zastosowanie termowizji widzę na mapach miejskich, gdzie łatwo się schować i lasery nie są tak uciążliwe. |
Autor: | el_bialy [ 24 lut 2012, 18:59 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
Masz rację, tzn odnośnie namierzania z javelina to słyszałem różne opinie i różne sytuacje miałem. Bywa, że podczas namierzania wybrałem dym i przestało namierzać, nie raz jednak miałem sytuację, że już przy wystrzeleniu z javelina dym mi nie pomagał i obrywałem - a teoretycznie powinien działać jak flary w jetach/helkach. Do niedawna twierdziłem, że termo nadaje się jedynie na autostradę do teheranu, ale uwierz, że termo wypróbowałem parę razy na kaspijskiej granicy i jak dla mnie spisuje się całkiem nieźle. |
Autor: | sidh77 [ 24 lut 2012, 19:17 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
Jak już puścicie dym po wystrzeleniu w waszym kierunku Javelina to należy się trochę cofnąć. Javelin leci w miejsce gdzie stał pojazd przed zadymieniem więc jak będziecie stać w miejscu to i tak was trafi. |
Autor: | el_bialy [ 24 lut 2012, 19:47 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
No właśnie...czyli tak i tak muszę być w ruchu w czołgu, nie mówie, że dym jest niepotrzebny, nadal często z nim gram. Po prostu w zależności od sytuacji na mapie, na tych słonecznych termowizja też może spełniać dobrze swoją rolę ![]() ![]() edit: no i zapomniałem dodać, że nie ma męczenia się z minami, gdyż są ładnie podświetlane. A na takiej mapie jak kaspian łatwo miny chować za przeszkodami, więc możemy się skupić na innych aspektach ![]() ![]() |
Autor: | jonek [ 24 lut 2012, 21:48 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
sidh77 napisał(a): Jak już puścicie dym po wystrzeleniu w waszym kierunku Javelina to należy się trochę cofnąć. Javelin leci w miejsce gdzie stał pojazd przed zadymieniem więc jak będziecie stać w miejscu to i tak was trafi. Ja zaobserwowałem, że spada obok dymu jak stoję w miejscu, a leci do dymu jak puszczę w czasie jazdy. Chociaż z drugiej strony na ogół po puszczeniu dymu wysuwam się lekko do przodu, żeby widzieć co się dzieje (oczywiście oprócz przypadków, kiedy używam go do osłony w czasie odwrotu). |
Autor: | Głos z krzaka [ 25 lut 2012, 00:13 ] |
Tytuł: | Re: Czołgi i uzbrojenie |
el_bialy napisał(a): Masz rację, tzn odnośnie namierzania z javelina to słyszałem różne opinie i różne sytuacje miałem. Bywa, że podczas namierzania wybrałem dym i przestało namierzać, nie raz jednak miałem sytuację, że już przy wystrzeleniu z javelina dym mi nie pomagał i obrywałem - a teoretycznie powinien działać jak flary w jetach/helkach. Do niedawna twierdziłem, że termo nadaje się jedynie na autostradę do teheranu, ale uwierz, że termo wypróbowałem parę razy na kaspijskiej granicy i jak dla mnie spisuje się całkiem nieźle. Zestaw dym / maskowanie traci na skuteczności przy równoczesnym namierzeniu przez kilka laserów. Np. wyjazd „patelnia” z bazy US na Kaspianie przy zajętych przez Rosjan „A” i „D” + 3 aktywne SOFLAM łatwo zamienia się w „drogę śmierci”. Termowizja uzależnia i daje złudne poczucie bezpieczeństwa, nasza „puszka” nawet z nim ma trochę martwych stref obserwacji. Na serwerach soft najlepszym perkiem jest drugi załogant przechodzący między stanowiskami „2”(KM) i „3”(Laser/Termo). Pytanie do zadymiania – czy dymny M320 assaulta zadziała na pojazd jak w BC2 ściągając lock ? Taki wariant kryzysowy ![]() |
Strona 11 z 14 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |