Teraz jest 23 cze 2024, 05:13

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 187 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 25 gru 2011, 23:59 
Offline

Dołączył(a): 27 lut 2009, 15:13
Posty: 62
Moim zdaniem dodatek jest ciekawszy od podstawowej wersji gry. Mapy są ciaśniejsze i bardziej zurbanizowanie, co powoduje większą dynamikę gry. W mapy z dodatku, które kojarzę z 2 (co prawda, na początek nie mogłem ich poznać, bardzo ta nowa grafika wpłynęła na wygląd) gra się o wiele przyjemniej niż w te z podstawki. Rozszerzenie bardzo ciekawe i godne polecenia. Nowe osiągnięcią (te na odblokowywanie nowych broni) motywują do gry :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 gru 2011, 01:29 
Offline

Dołączył(a): 8 sie 2009, 10:58
Posty: 159
michal7187 napisał(a):
Chociaż muszę przyznać, że na mapie Karkand jadąc w pojeździe można wybitnie odczuć jak słabę są pojazdy na zurbanizowanym polu walki.


To jest przesada. W rzeczywistosci po pierwsze pol stanu osobowego obroncow nie nosi na plecach RPG, po drugie na widok czolgu wiekszosc ma kupe w gaciach. Po trzecie, raczej nie uswiadczysz samobojcow z RPG, ktorzy wyskocza naprzeciw czolgu tylko po to, zeby go troche uszkodzic. Po czwarte i ostatnie - czolg robi wieksze zniszczenia niz jest to pokazane w grze.


Wake island mi sie podoba, ale w jednym musze sie zgodzic - wyglad z BF2 byl bardziej plazowy i lepiej cieszyl oko 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 gru 2011, 02:16 
Offline

Dołączył(a): 25 kwi 2009, 10:29
Posty: 97
Zależy jeszcze kto siedzi w czołgu. Na serwerach pełno kozaków - snajperów/medyków, którzy rzucają się na czołg albo transporter, nie biorą strzelca, a po pierwszym ostrzale uciekają zostawiając pojazd wrogiemu mechanikowi. Albo wjeżdżają prosto na miny lub szturmują wroga bez wsparcia piechoty. Przez takie zachowania można odnieść wrażenie, że czołg jest słaby. Ale jak siedzi w nim 2, 3 mechaników, którzy wiedzą co robić, to już czuje się jego moc.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 gru 2011, 09:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2011, 16:00
Posty: 7
I tak powinno wyglądać dlc: nowe mapy, nowy sprzęt w tym pojazdy, nie jestem fanboyem bf'a, ale w modern warfare trzeba bedzie tyle samo bulic za 4 mapy ktore zostaną tylko przeniesione z poprzedniej częsci

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 gru 2011, 10:49 
Offline

Dołączył(a): 29 mar 2010, 13:26
Posty: 70
Muprej napisał(a):
I tak powinno wyglądać dlc: nowe mapy, nowy sprzęt w tym pojazdy, nie jestem fanboyem bf'a, ale w modern warfare trzeba bedzie tyle samo bulic za 4 mapy ktore zostaną tylko przeniesione z poprzedniej częsci


Niektórzy za B2K też będą musieli wybulić :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 gru 2011, 00:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2006, 11:23
Posty: 539
Lokalizacja: Białystok
F35 to porażka :/ toż to nie ma szans z SU-35

Jakie zastosowanie ma ten jet?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 gru 2011, 01:08 
Offline

Dołączył(a): 28 lip 2011, 11:33
Posty: 18
MaZZeo napisał(a):
F35 to porażka :/ toż to nie ma szans z SU-35

Jakie zastosowanie ma ten jet?


Jak jest mało ludzi na serwerach to można nim przejmować bazy.
Ale popieram, w dogfight nie mają żadnych szans z jakimkolwiek samolotem. Są po prostu za wolne i mało zwrotne.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 gru 2011, 02:41 
Offline

Dołączył(a): 24 lip 2005, 15:00
Posty: 168
Lokalizacja: Chorzów
Byc moze w idealnych warunkach, kiedy skill pilotow jest co najmniej rowny, a na mapie nie dzieje sie nic innego co mogloby suke zdezorientowac to f35 ma mniejsze szanse na wygrana, ale...
F-35 imo nadrabia w innych kwestiach. Siekanie piechoty, helikopterow i pojazdow w nim to czysta przyjemnosc. Jezeli ma sie tylko 15-20 sekund spokoju to mozna ostro pocharatac mase sprzetu. Czasami nawet w dogfighcie da sie z dobrym skutkiem wykorzystac mozliwosc zawisniecia w prawie bezruchu. Zreszta imo to nie wina tego samolotu tylko tego, ze SU jest OP. Ten samolot za cholere nie powinien zwalniac do takich niskich predkosci (patrzac z dolu to wrecz komicznie wyglada). Przeciez czasami jak sie goni helikopter i za mocno zwolni to trzeba jeszcze gazu dodac, bo ucieka. Rowerzysta przy takich predkosciach spada z roweru, ale samolot dalej leci :D Jak z papieru...
Co mi najbardziej sie nie podoba w tym samolocie to hud. Jest cholernie nieczytelny w porownaniu do su i mam wrazenie, ze fov jest jakis okrutnie niski.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sty 2012, 20:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2005, 20:13
Posty: 133
dodatek jest super gralem w bf2 i te nowe mapy sa jak w bf2 super super sie na nich gra a co do f35 to tak jak w bf2 sa tragiczne zwrotnosc tych maszyn w czasie lotu jest tragicza przez co jak scigamy ruskie maszyny to po chwili one scigaja nas...f35 tragedia a tak po za tym wszystko mi sie podoba a naj bardziej nowa mapka gul of oman wypassssss.

_________________
niema to jak gry


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sty 2012, 23:32 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2011, 00:40
Posty: 195
Dziś właśnie przetestowałem nowe mapki z B2K. Niedługo bo nie mam siły, ale wrażenia są genialne. Na początku zanim ogarnąłem mavem mapki to miałem wrażenie, że są zupełnie inne od tych z BF2. Można się pogubić, ale po krótkiej chwili już wiadomo, że jest się w domu ;).
Największym rozczarowaniem w podstawowej wersji był dla mnie system destrukcji, który wbrew zapowiedziom, kampanii reklamowej i Destruction 2.0 okazał się klapą. Dlatego w B2K bardzo mnie cieszy, że na karkandzie można rozp...walić dosłownie każdy budynek. Fakt, że wszystko oskryptowane i wali się zawsze w ten sam sposób, ale za to jest tego cała masa! Na innych mapkach też zresztą widać ogromną poprawę w kwestii zniszczeń. Za to, że to stare, dobre i przemyślane mapki oraz za baaaardzo ulepszony system zniszczeń daję ogromny plus. Mapki z B2K są kilkukrotnie lepsze od tych z podstawki.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sty 2012, 11:46 
Offline

Dołączył(a): 1 lut 2007, 14:12
Posty: 297
Lokalizacja: Zaskoczeń
B2K sprawia że wspomnieniami wracam do BF2. Ogólnie miły i przyjemny dodatek, raz dwa przypomina sobie człowiek jak się jeździ czołgiem na karku :) - http://battlelog.battlefield.com/bf3/ba ... 174581845/ ;] Jednak ciągle w pewnych kwestiach starsze wersje bardziej mi się podobały, o zachodzie słońca, z wszechobecnym pyłem i kurzem Karkand, czy w tamtej kolorystyce Wake (Do Gulfa i Sharqi nie mam zastrzeżeń, bo Gulf poprawny, a Sharqi nigdy nie był mapą za którą szalałem). Szkoda tylko że nie przemycili jakiejś nocnej mapki czy ChinaIncMap ;]

Co do broni, mogli przemycić AK-101, M24, czy też OP PKM ;) (chociaż Twardy zaraz by się odezwał że RPK i tak był the best)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sty 2012, 14:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2011, 09:17
Posty: 260
fido2801 napisał(a):
Dlatego w B2K bardzo mnie cieszy, że na karkandzie można rozp...walić dosłownie każdy budynek.
Próbowałem, nie można. Przynajmniej mi się nie udaje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sty 2012, 14:26 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2011, 00:40
Posty: 195
hamsterOne napisał(a):
fido2801 napisał(a):
Dlatego w B2K bardzo mnie cieszy, że na karkandzie można rozp...walić dosłownie każdy budynek.
Próbowałem, nie można. Przynajmniej mi się nie udaje.

No więc prawie każdy budynek jeśli mamy się łapać za słówka. Jak pisałem jest to oskryptowane więc zrównać z ziemią nie można, ale w 80% budynków można wyrządzić szkody, a niektóre ulegają całkowitemu zawaleniu. Tak czy inaczej nie ma żadnego porównania do mapek z podstawki pod tym względem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 sty 2012, 18:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 mar 2010, 12:10
Posty: 111
Zwirbaum napisał(a):
Szkoda tylko że nie przemycili jakiejś nocnej mapki czy ChinaIncMap ;]


Wiewiory donoszą że gotowa była "Dragon Valley" ale wypadła z DLC. Czyli nadzieja na więcej jest :D.
Wszystko ok tylko chłopaków z MEC ni ma :( . Za brak UH-60 i AT4/Eryxa też kogoś z DICE nożem skrobnę jak znowu będzie okazja. :twisted:

@down
Można było wprowadzić kilka modeli camo więc dołożenie dwu więcej nie stanowiłoby kłopotu, mała paczuszka z audio przy ogólnej objętości patcha chyba też ? Przy dużym + za całość nie dodając MEC ewidentnie poszli na skróty. No chyba że bossowie z EA wymagają "politycznej poprawności" po akcji z Talibami w MOH


Ostatnio edytowano 5 sty 2012, 18:57 przez Głos z krzaka, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 sty 2012, 18:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
w BF3 mamy tylko RU i US, pomińmy to że w SP była ich dużo większa różnorodność, nie to co 4 klasy po 2 modele każde z innym camo.
Białe łapki dla amerykańskiego murzynka tez pomińmy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 187 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL