Battlefield.pl
http://forum.battlefield.pl/

Back to Karkand - wrażenia i opinie
http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=133&t=40649
Strona 11 z 13

Autor:  banzaI12 [ 25 gru 2011, 23:59 ]
Tytuł:  Re: Back to Karkand - wrażenia i opinie

Moim zdaniem dodatek jest ciekawszy od podstawowej wersji gry. Mapy są ciaśniejsze i bardziej zurbanizowanie, co powoduje większą dynamikę gry. W mapy z dodatku, które kojarzę z 2 (co prawda, na początek nie mogłem ich poznać, bardzo ta nowa grafika wpłynęła na wygląd) gra się o wiele przyjemniej niż w te z podstawki. Rozszerzenie bardzo ciekawe i godne polecenia. Nowe osiągnięcią (te na odblokowywanie nowych broni) motywują do gry :)

Autor:  ashlon [ 26 gru 2011, 01:29 ]
Tytuł:  Re: Back to Karkand - wrażenia i opinie

michal7187 napisał(a):
Chociaż muszę przyznać, że na mapie Karkand jadąc w pojeździe można wybitnie odczuć jak słabę są pojazdy na zurbanizowanym polu walki.


To jest przesada. W rzeczywistosci po pierwsze pol stanu osobowego obroncow nie nosi na plecach RPG, po drugie na widok czolgu wiekszosc ma kupe w gaciach. Po trzecie, raczej nie uswiadczysz samobojcow z RPG, ktorzy wyskocza naprzeciw czolgu tylko po to, zeby go troche uszkodzic. Po czwarte i ostatnie - czolg robi wieksze zniszczenia niz jest to pokazane w grze.


Wake island mi sie podoba, ale w jednym musze sie zgodzic - wyglad z BF2 byl bardziej plazowy i lepiej cieszyl oko 8)

Autor:  jonek [ 26 gru 2011, 02:16 ]
Tytuł:  Re: Back to Karkand - wrażenia i opinie

Zależy jeszcze kto siedzi w czołgu. Na serwerach pełno kozaków - snajperów/medyków, którzy rzucają się na czołg albo transporter, nie biorą strzelca, a po pierwszym ostrzale uciekają zostawiając pojazd wrogiemu mechanikowi. Albo wjeżdżają prosto na miny lub szturmują wroga bez wsparcia piechoty. Przez takie zachowania można odnieść wrażenie, że czołg jest słaby. Ale jak siedzi w nim 2, 3 mechaników, którzy wiedzą co robić, to już czuje się jego moc.

Autor:  Muprej [ 26 gru 2011, 09:48 ]
Tytuł:  Re: Back to Karkand - wrażenia i opinie

I tak powinno wyglądać dlc: nowe mapy, nowy sprzęt w tym pojazdy, nie jestem fanboyem bf'a, ale w modern warfare trzeba bedzie tyle samo bulic za 4 mapy ktore zostaną tylko przeniesione z poprzedniej częsci

Autor:  michal7187 [ 26 gru 2011, 10:49 ]
Tytuł:  Re: Back to Karkand - wrażenia i opinie

Muprej napisał(a):
I tak powinno wyglądać dlc: nowe mapy, nowy sprzęt w tym pojazdy, nie jestem fanboyem bf'a, ale w modern warfare trzeba bedzie tyle samo bulic za 4 mapy ktore zostaną tylko przeniesione z poprzedniej częsci


Niektórzy za B2K też będą musieli wybulić :]

Autor:  MaZZeo [ 27 gru 2011, 00:25 ]
Tytuł:  Re: Back to Karkand - wrażenia i opinie

F35 to porażka :/ toż to nie ma szans z SU-35

Jakie zastosowanie ma ten jet?

Autor:  Matipl123 [ 27 gru 2011, 01:08 ]
Tytuł:  Re: Back to Karkand - wrażenia i opinie

MaZZeo napisał(a):
F35 to porażka :/ toż to nie ma szans z SU-35

Jakie zastosowanie ma ten jet?


Jak jest mało ludzi na serwerach to można nim przejmować bazy.
Ale popieram, w dogfight nie mają żadnych szans z jakimkolwiek samolotem. Są po prostu za wolne i mało zwrotne.

Autor:  dupielos [ 27 gru 2011, 02:41 ]
Tytuł:  Re: Back to Karkand - wrażenia i opinie

Byc moze w idealnych warunkach, kiedy skill pilotow jest co najmniej rowny, a na mapie nie dzieje sie nic innego co mogloby suke zdezorientowac to f35 ma mniejsze szanse na wygrana, ale...
F-35 imo nadrabia w innych kwestiach. Siekanie piechoty, helikopterow i pojazdow w nim to czysta przyjemnosc. Jezeli ma sie tylko 15-20 sekund spokoju to mozna ostro pocharatac mase sprzetu. Czasami nawet w dogfighcie da sie z dobrym skutkiem wykorzystac mozliwosc zawisniecia w prawie bezruchu. Zreszta imo to nie wina tego samolotu tylko tego, ze SU jest OP. Ten samolot za cholere nie powinien zwalniac do takich niskich predkosci (patrzac z dolu to wrecz komicznie wyglada). Przeciez czasami jak sie goni helikopter i za mocno zwolni to trzeba jeszcze gazu dodac, bo ucieka. Rowerzysta przy takich predkosciach spada z roweru, ale samolot dalej leci :D Jak z papieru...
Co mi najbardziej sie nie podoba w tym samolocie to hud. Jest cholernie nieczytelny w porownaniu do su i mam wrazenie, ze fov jest jakis okrutnie niski.

Autor:  fishunwl [ 2 sty 2012, 20:34 ]
Tytuł:  Re: Back to Karkand - wrażenia i opinie

dodatek jest super gralem w bf2 i te nowe mapy sa jak w bf2 super super sie na nich gra a co do f35 to tak jak w bf2 sa tragiczne zwrotnosc tych maszyn w czasie lotu jest tragicza przez co jak scigamy ruskie maszyny to po chwili one scigaja nas...f35 tragedia a tak po za tym wszystko mi sie podoba a naj bardziej nowa mapka gul of oman wypassssss.

Autor:  fido2801 [ 2 sty 2012, 23:32 ]
Tytuł:  Re: Back to Karkand - wrażenia i opinie

Dziś właśnie przetestowałem nowe mapki z B2K. Niedługo bo nie mam siły, ale wrażenia są genialne. Na początku zanim ogarnąłem mavem mapki to miałem wrażenie, że są zupełnie inne od tych z BF2. Można się pogubić, ale po krótkiej chwili już wiadomo, że jest się w domu ;).
Największym rozczarowaniem w podstawowej wersji był dla mnie system destrukcji, który wbrew zapowiedziom, kampanii reklamowej i Destruction 2.0 okazał się klapą. Dlatego w B2K bardzo mnie cieszy, że na karkandzie można rozp...walić dosłownie każdy budynek. Fakt, że wszystko oskryptowane i wali się zawsze w ten sam sposób, ale za to jest tego cała masa! Na innych mapkach też zresztą widać ogromną poprawę w kwestii zniszczeń. Za to, że to stare, dobre i przemyślane mapki oraz za baaaardzo ulepszony system zniszczeń daję ogromny plus. Mapki z B2K są kilkukrotnie lepsze od tych z podstawki.

Autor:  Zwirbaum [ 3 sty 2012, 11:46 ]
Tytuł:  Re: Back to Karkand - wrażenia i opinie

B2K sprawia że wspomnieniami wracam do BF2. Ogólnie miły i przyjemny dodatek, raz dwa przypomina sobie człowiek jak się jeździ czołgiem na karku :) - http://battlelog.battlefield.com/bf3/ba ... 174581845/ ;] Jednak ciągle w pewnych kwestiach starsze wersje bardziej mi się podobały, o zachodzie słońca, z wszechobecnym pyłem i kurzem Karkand, czy w tamtej kolorystyce Wake (Do Gulfa i Sharqi nie mam zastrzeżeń, bo Gulf poprawny, a Sharqi nigdy nie był mapą za którą szalałem). Szkoda tylko że nie przemycili jakiejś nocnej mapki czy ChinaIncMap ;]

Co do broni, mogli przemycić AK-101, M24, czy też OP PKM ;) (chociaż Twardy zaraz by się odezwał że RPK i tak był the best)

Autor:  hamsterOne [ 4 sty 2012, 14:13 ]
Tytuł:  Re: Back to Karkand - wrażenia i opinie

fido2801 napisał(a):
Dlatego w B2K bardzo mnie cieszy, że na karkandzie można rozp...walić dosłownie każdy budynek.
Próbowałem, nie można. Przynajmniej mi się nie udaje.

Autor:  fido2801 [ 4 sty 2012, 14:26 ]
Tytuł:  Re: Back to Karkand - wrażenia i opinie

hamsterOne napisał(a):
fido2801 napisał(a):
Dlatego w B2K bardzo mnie cieszy, że na karkandzie można rozp...walić dosłownie każdy budynek.
Próbowałem, nie można. Przynajmniej mi się nie udaje.

No więc prawie każdy budynek jeśli mamy się łapać za słówka. Jak pisałem jest to oskryptowane więc zrównać z ziemią nie można, ale w 80% budynków można wyrządzić szkody, a niektóre ulegają całkowitemu zawaleniu. Tak czy inaczej nie ma żadnego porównania do mapek z podstawki pod tym względem.

Autor:  Głos z krzaka [ 5 sty 2012, 18:39 ]
Tytuł:  Re: Back to Karkand - wrażenia i opinie

Zwirbaum napisał(a):
Szkoda tylko że nie przemycili jakiejś nocnej mapki czy ChinaIncMap ;]


Wiewiory donoszą że gotowa była "Dragon Valley" ale wypadła z DLC. Czyli nadzieja na więcej jest :D.
Wszystko ok tylko chłopaków z MEC ni ma :( . Za brak UH-60 i AT4/Eryxa też kogoś z DICE nożem skrobnę jak znowu będzie okazja. :twisted:

@down
Można było wprowadzić kilka modeli camo więc dołożenie dwu więcej nie stanowiłoby kłopotu, mała paczuszka z audio przy ogólnej objętości patcha chyba też ? Przy dużym + za całość nie dodając MEC ewidentnie poszli na skróty. No chyba że bossowie z EA wymagają "politycznej poprawności" po akcji z Talibami w MOH

Autor:  Mofixil [ 5 sty 2012, 18:45 ]
Tytuł:  Re: Back to Karkand - wrażenia i opinie

w BF3 mamy tylko RU i US, pomińmy to że w SP była ich dużo większa różnorodność, nie to co 4 klasy po 2 modele każde z innym camo.
Białe łapki dla amerykańskiego murzynka tez pomińmy.

Strona 11 z 13 Strefa czasowa: UTC + 2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/