Teraz jest 23 cze 2024, 05:27

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 187 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 5 sty 2012, 19:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
Tak, szkoda że nie ma czegoś takiego, że na mapkach z Back to Karkand zamiast USA i RU jest powiedzmy USA i Al - Kaida. Jeśli wierzyć mojej geograficy oraz usłudze Google Maps, to miasto Karkand znajduje się gdzieś w Pakistanie, więc Al - Kaida by najbardziej pasowała.

Natomiast Półwysep Sharqui, jeśli wierzyć tym samym źródłom, znajduje się w Tunezji.

Wyspa Wake? Na Pacyfiku, trochę na wschód/południowy wschód od Japonii.

Zatoka Omańska - nazwa mówi sama za siebie, że to w Omanie, nie trzeba nawet sprawdzać.

Tak więc Karkand i Oman niech będą USA vs. Al - Kaida, Sharqui byłoby USA - vs. jakaś inna grupa terrorystyczna, a Wake niech już będzie USA vs. RU.

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 sty 2012, 20:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2011, 09:17
Posty: 260
Pograłem w dodatek trochę "bardziej" i mam już konkretne wrażenia. Zanim wyszedł dodatek najwięcej przesiadywałem na Caspianie dlatego najbardziej mi podoba się Gulf of Oman - duża mapka w sam raz na conquest. Zwiększonej destrukcji jakoś nie odczuwam. Odniosę się jeszcze do poprzedniego wpisu: liczyłem właśnie na to, że wszystko będzie można zburzyć / przewrócić, że po uderzeniu rakiet w ziemię będą zostawać leje. Atak na gniazdo snajperów w tych wysokich budynkach przeprowadzony rakietowym nalotem powinien coś dawać. Ja rozumiem, że rakiety ffar są osłabione przeciw piechocie aby zachować balans i nie łatwo jest za ich pomocą zabić pojedynczego gościa, ale tych budynków gdzie oni się chowają powinno trochę ubywać z każdym atakiem.

Pomysł z zadaniami do odblokowania broni są super, szkoda że jest ich tak mało.

F-35 nie jest taki zły. Trzeba podczas skrętu kontrolować prędkość albo w odpowiednim momencie wykonać zawis. Fakt, jest on gorszy od Suchoja w walce 1 na 1 ale za to kosi helikoptery że aż drzazgi miło lecą.

Generalnie miejska sceneria z nowych mapek zrobiła na mnie dobre wrażenie, kampiący snajperzy jakoś bardzo mi nie przeszkadzają, powiedziałbym że jest za dynamicznie. Niech mnie ktoś poprawi jak się mylę ale wojna uliczna w rzeczywistości jest bardziej statyczna. Nie chcę zaczynać kolejnej dyskusji na temat realizmu powiem tylko: w CoD-dzie jakoś pomyśleli o zmęczeniu postaci i nie można ciągle biegać a w BF3 można. W sumie to dotyczy BFa ogólnie, nie tylko dodatku, ale dopiero tu w tych miejskich mapkach bywa prawie jak w "quejku". Powinno być statyczniej by dać trochę szans klasie recon, która IMO jest "znerfiona".

B2K oceniam na "dobry"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 sty 2012, 00:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
hamsterOne napisał(a):
Powinno być statyczniej by dać trochę szans klasie recon, która IMO jest "znerfiona".

I całe szczęście. Wyobrażasz sobie w BF3 snajpera z np. mortarem albo C4 jak w BC2? Albo klejami jak w BF2? To by była klasa z wyboru i wszyscy grali by leżącym, kampiącym plackiem gdzieś na szczycie budynku i co jakiś czas słychać by było tylko nalot moździerza i fruwające C4... 8)

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sty 2012, 21:37 
Offline

Dołączył(a): 26 sie 2011, 21:45
Posty: 113
Według mnie na Zatoce Omańskiej i Wake Island powinni zamiast Su-Flankerów dać SU-25TM FROGFOOT Ten ruski samolot z trybu Rush... wydaje mi się że troszke by to poprawiło balance.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sty 2012, 15:24 
Offline

Dołączył(a): 26 lis 2011, 15:39
Posty: 15
A czy spadają FPS'Y na tych mapach z dodatku BTK? Czytałem, że tak. Gram na wymaganiach LOW/MEDIUM i mam średnio 40-50 FPS. Jeśli kupie BTK i okaże się że na tych mapach spadają FPS'y to będzie nieprzyjemnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sty 2012, 15:43 
Offline

Dołączył(a): 1 lut 2007, 14:12
Posty: 297
Lokalizacja: Zaskoczeń
Nie zauważyłem spadku FPS, poza pojedynczym wybrykiem jak się podłączyłem do serwera 64/64 Karkand 24/7 to lekko mi na początku skakał, ale po paru chwilach unormowało się wszystko :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sty 2012, 16:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 mar 2010, 12:10
Posty: 111
Karkand i Wake spox. Bardziej na słabych konfigach muli Sharq i Oman (oczywiście LCQ)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sty 2012, 16:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2006, 11:50
Posty: 1277
Lokalizacja: Camp Gibraltar :)
sharqi i wake to kpina... wystarczy ze drużyna atakująca przejmie helke wroga a kamperskie snajperskie cioty zakampuja samoloty (wake) tak ze ginie się odrazu po spawnie, na mapie robi się zezna i nie ma się szans ruszyć. A tak poza tym to ogolnie jak jest fairplay to gra sie bardzo fajnie ;) A karkand... miodzio ^^
Ale jak pomyśle o tych je*an*ch kampach...

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sty 2012, 16:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 mar 2010, 12:10
Posty: 111
Odbijając @up
Wystarczy że na Karku atakujący zajmą Budkę = 2xAbrams+2xLav
Pozamiatane

Na każdej mapce przy słabym teamie jesteśmy w wielkiej, czarnej...zupie :twisted: Taki już urok mapek z pojazdami jak obrońcy nie wiedzą czego bronić :D
Respa na czy lotniskowiec Omanie też da się totalnie "zasoflamować" z budynków.

@down
eech - jedna flaga więcej, a tyle radości :D


Ostatnio edytowano 8 sty 2012, 17:22 przez Głos z krzaka, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sty 2012, 17:19 
Offline

Dołączył(a): 1 lut 2007, 14:12
Posty: 297
Lokalizacja: Zaskoczeń
Ale tak było zawsze na Karkandzie, tylko że wtedy była flaga Fuc....eee...Factory ;] I wtedy US&A miało 4 LAV + 2 Abramsy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sty 2012, 13:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 sty 2005, 13:56
Posty: 45
Lokalizacja: Land of free
A czy czasem w bf2 nie było tak że gdy przeciwna drużyna ( w sumie zawzyczaj bylo to usa) przejeła flage gdzie respily sie pojazdy np MEC'u to poprostu te pojazdy sie nie respiły? Nie przypominam sobie dwóch abramsow a tymbardziej 4 lav na karkandzie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sty 2012, 14:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2010, 02:46
Posty: 551
Zazwyczaj się nie respią pojazdy przy takiej fladze, ale żaden problem ukraść rosyjskie pojazdy przed przejęciem punktu. Wg mnie balans na nowych mapach jest dziwny, np. na Wake lotnisko jest jednym z pierwszych punktów który się traci i wtedy zupełnie nie ma czym latać po stronie rosyjskiej. Można było lotniskowce zrobić zdobyczne.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sty 2012, 14:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 mar 2010, 12:10
Posty: 111
Czemu dziwny ? To taki fajny sprzętowy "bonus".

@Mario
Możesz mieć waść rację. Starość nie radość niestety, pamiętam tylko że był to punkt respawnu cięzkich pojazdów. BF2 nadal na HDD, jak serwery Bf3 "polecą" to sprawdzę. :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sty 2012, 15:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
dedoha napisał(a):
Wg mnie balans na nowych mapach jest dziwny, np. na Wake lotnisko jest jednym z pierwszych punktów który się traci i wtedy zupełnie nie ma czym latać po stronie rosyjskiej. Można było lotniskowce zrobić zdobyczne.

Łatwo wtedy wywnioskować, że punkt C, lub jak kto woli - lotnisko, jest najbardziej kluczową flagą na mapie.
Jak strona rosyjska o tym zapomni, albo jej nie zależy, to po prostu przegrywa mecz.
Proste.

Nie można zapomnieć, że to nie jest klasyczny conquest, ale conquest assault, czyli szturm amerykański na pozycje Rosjan. Podobnie z resztą jest na Karkand z czołgami.

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sty 2012, 15:11 
Offline

Dołączył(a): 1 lut 2007, 14:12
Posty: 297
Lokalizacja: Zaskoczeń
Napewno coś się respiło na Fabryce na Karku, może faktycznie nie 2+4, ale chyba z jedna ekstra trumna conajmniej dochodziła.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 187 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL