Battlefield.pl
http://forum.battlefield.pl/

Back to Karkand - wrażenia i opinie
http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=133&t=40649
Strona 12 z 13

Autor:  Antonio_@2 [ 5 sty 2012, 19:06 ]
Tytuł:  Re: Back to Karkand - wrażenia i opinie

Tak, szkoda że nie ma czegoś takiego, że na mapkach z Back to Karkand zamiast USA i RU jest powiedzmy USA i Al - Kaida. Jeśli wierzyć mojej geograficy oraz usłudze Google Maps, to miasto Karkand znajduje się gdzieś w Pakistanie, więc Al - Kaida by najbardziej pasowała.

Natomiast Półwysep Sharqui, jeśli wierzyć tym samym źródłom, znajduje się w Tunezji.

Wyspa Wake? Na Pacyfiku, trochę na wschód/południowy wschód od Japonii.

Zatoka Omańska - nazwa mówi sama za siebie, że to w Omanie, nie trzeba nawet sprawdzać.

Tak więc Karkand i Oman niech będą USA vs. Al - Kaida, Sharqui byłoby USA - vs. jakaś inna grupa terrorystyczna, a Wake niech już będzie USA vs. RU.

Autor:  hamsterOne [ 5 sty 2012, 20:00 ]
Tytuł:  Re: Back to Karkand - wrażenia i opinie

Pograłem w dodatek trochę "bardziej" i mam już konkretne wrażenia. Zanim wyszedł dodatek najwięcej przesiadywałem na Caspianie dlatego najbardziej mi podoba się Gulf of Oman - duża mapka w sam raz na conquest. Zwiększonej destrukcji jakoś nie odczuwam. Odniosę się jeszcze do poprzedniego wpisu: liczyłem właśnie na to, że wszystko będzie można zburzyć / przewrócić, że po uderzeniu rakiet w ziemię będą zostawać leje. Atak na gniazdo snajperów w tych wysokich budynkach przeprowadzony rakietowym nalotem powinien coś dawać. Ja rozumiem, że rakiety ffar są osłabione przeciw piechocie aby zachować balans i nie łatwo jest za ich pomocą zabić pojedynczego gościa, ale tych budynków gdzie oni się chowają powinno trochę ubywać z każdym atakiem.

Pomysł z zadaniami do odblokowania broni są super, szkoda że jest ich tak mało.

F-35 nie jest taki zły. Trzeba podczas skrętu kontrolować prędkość albo w odpowiednim momencie wykonać zawis. Fakt, jest on gorszy od Suchoja w walce 1 na 1 ale za to kosi helikoptery że aż drzazgi miło lecą.

Generalnie miejska sceneria z nowych mapek zrobiła na mnie dobre wrażenie, kampiący snajperzy jakoś bardzo mi nie przeszkadzają, powiedziałbym że jest za dynamicznie. Niech mnie ktoś poprawi jak się mylę ale wojna uliczna w rzeczywistości jest bardziej statyczna. Nie chcę zaczynać kolejnej dyskusji na temat realizmu powiem tylko: w CoD-dzie jakoś pomyśleli o zmęczeniu postaci i nie można ciągle biegać a w BF3 można. W sumie to dotyczy BFa ogólnie, nie tylko dodatku, ale dopiero tu w tych miejskich mapkach bywa prawie jak w "quejku". Powinno być statyczniej by dać trochę szans klasie recon, która IMO jest "znerfiona".

B2K oceniam na "dobry"

Autor:  Wierzbin [ 6 sty 2012, 00:39 ]
Tytuł:  Re: Back to Karkand - wrażenia i opinie

hamsterOne napisał(a):
Powinno być statyczniej by dać trochę szans klasie recon, która IMO jest "znerfiona".

I całe szczęście. Wyobrażasz sobie w BF3 snajpera z np. mortarem albo C4 jak w BC2? Albo klejami jak w BF2? To by była klasa z wyboru i wszyscy grali by leżącym, kampiącym plackiem gdzieś na szczycie budynku i co jakiś czas słychać by było tylko nalot moździerza i fruwające C4... 8)

Autor:  DamianXPL [ 7 sty 2012, 21:37 ]
Tytuł:  Re: Back to Karkand - wrażenia i opinie

Według mnie na Zatoce Omańskiej i Wake Island powinni zamiast Su-Flankerów dać SU-25TM FROGFOOT Ten ruski samolot z trybu Rush... wydaje mi się że troszke by to poprawiło balance.

Autor:  MrKlucha [ 8 sty 2012, 15:24 ]
Tytuł:  Re: Back to Karkand - wrażenia i opinie

A czy spadają FPS'Y na tych mapach z dodatku BTK? Czytałem, że tak. Gram na wymaganiach LOW/MEDIUM i mam średnio 40-50 FPS. Jeśli kupie BTK i okaże się że na tych mapach spadają FPS'y to będzie nieprzyjemnie.

Autor:  Zwirbaum [ 8 sty 2012, 15:43 ]
Tytuł:  Re: Back to Karkand - wrażenia i opinie

Nie zauważyłem spadku FPS, poza pojedynczym wybrykiem jak się podłączyłem do serwera 64/64 Karkand 24/7 to lekko mi na początku skakał, ale po paru chwilach unormowało się wszystko :)

Autor:  Głos z krzaka [ 8 sty 2012, 16:07 ]
Tytuł:  Re: Back to Karkand - wrażenia i opinie

Karkand i Wake spox. Bardziej na słabych konfigach muli Sharq i Oman (oczywiście LCQ)

Autor:  giermen [ 8 sty 2012, 16:26 ]
Tytuł:  Re: Back to Karkand - wrażenia i opinie

sharqi i wake to kpina... wystarczy ze drużyna atakująca przejmie helke wroga a kamperskie snajperskie cioty zakampuja samoloty (wake) tak ze ginie się odrazu po spawnie, na mapie robi się zezna i nie ma się szans ruszyć. A tak poza tym to ogolnie jak jest fairplay to gra sie bardzo fajnie ;) A karkand... miodzio ^^
Ale jak pomyśle o tych je*an*ch kampach...

Pozdrawiam

Autor:  Głos z krzaka [ 8 sty 2012, 16:49 ]
Tytuł:  Re: Back to Karkand - wrażenia i opinie

Odbijając @up
Wystarczy że na Karku atakujący zajmą Budkę = 2xAbrams+2xLav
Pozamiatane

Na każdej mapce przy słabym teamie jesteśmy w wielkiej, czarnej...zupie :twisted: Taki już urok mapek z pojazdami jak obrońcy nie wiedzą czego bronić :D
Respa na czy lotniskowiec Omanie też da się totalnie "zasoflamować" z budynków.

@down
eech - jedna flaga więcej, a tyle radości :D

Autor:  Zwirbaum [ 8 sty 2012, 17:19 ]
Tytuł:  Re: Back to Karkand - wrażenia i opinie

Ale tak było zawsze na Karkandzie, tylko że wtedy była flaga Fuc....eee...Factory ;] I wtedy US&A miało 4 LAV + 2 Abramsy.

Autor:  Mario02 [ 10 sty 2012, 13:13 ]
Tytuł:  Re: Back to Karkand - wrażenia i opinie

A czy czasem w bf2 nie było tak że gdy przeciwna drużyna ( w sumie zawzyczaj bylo to usa) przejeła flage gdzie respily sie pojazdy np MEC'u to poprostu te pojazdy sie nie respiły? Nie przypominam sobie dwóch abramsow a tymbardziej 4 lav na karkandzie

Autor:  dedoha [ 10 sty 2012, 14:07 ]
Tytuł:  Re: Back to Karkand - wrażenia i opinie

Zazwyczaj się nie respią pojazdy przy takiej fladze, ale żaden problem ukraść rosyjskie pojazdy przed przejęciem punktu. Wg mnie balans na nowych mapach jest dziwny, np. na Wake lotnisko jest jednym z pierwszych punktów który się traci i wtedy zupełnie nie ma czym latać po stronie rosyjskiej. Można było lotniskowce zrobić zdobyczne.

Autor:  Głos z krzaka [ 10 sty 2012, 14:43 ]
Tytuł:  Re: Back to Karkand - wrażenia i opinie

Czemu dziwny ? To taki fajny sprzętowy "bonus".

@Mario
Możesz mieć waść rację. Starość nie radość niestety, pamiętam tylko że był to punkt respawnu cięzkich pojazdów. BF2 nadal na HDD, jak serwery Bf3 "polecą" to sprawdzę. :D

Autor:  Wierzbin [ 10 sty 2012, 15:08 ]
Tytuł:  Re: Back to Karkand - wrażenia i opinie

dedoha napisał(a):
Wg mnie balans na nowych mapach jest dziwny, np. na Wake lotnisko jest jednym z pierwszych punktów który się traci i wtedy zupełnie nie ma czym latać po stronie rosyjskiej. Można było lotniskowce zrobić zdobyczne.

Łatwo wtedy wywnioskować, że punkt C, lub jak kto woli - lotnisko, jest najbardziej kluczową flagą na mapie.
Jak strona rosyjska o tym zapomni, albo jej nie zależy, to po prostu przegrywa mecz.
Proste.

Nie można zapomnieć, że to nie jest klasyczny conquest, ale conquest assault, czyli szturm amerykański na pozycje Rosjan. Podobnie z resztą jest na Karkand z czołgami.

Autor:  Zwirbaum [ 10 sty 2012, 15:11 ]
Tytuł:  Re: Back to Karkand - wrażenia i opinie

Napewno coś się respiło na Fabryce na Karku, może faktycznie nie 2+4, ale chyba z jedna ekstra trumna conajmniej dochodziła.

Strona 12 z 13 Strefa czasowa: UTC + 2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/