Teraz jest 23 wrz 2024, 21:31

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 432 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 29  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 4 kwi 2012, 15:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2009, 15:04
Posty: 332
Lokalizacja: Kutno
oczywisci e Bf2 dalo sie strzelac i spotowac (nieraz wychodzil mi kill przy spotowaniu)

_________________
Obrazek www.polishhussars.pl
szukaj serwera BF3 - [PH] Polish Hussars .pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwi 2012, 17:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2006, 11:23
Posty: 539
Lokalizacja: Białystok
Na boga, niech oni zmienią ten suppresion effect bo snajpienie to jakiś śmiech kiedy widzi się jak perfidnie kule omijają o metr wyznaczony cel. Recon dla mnie przestaje mieć sens.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwi 2012, 17:45 
Offline

Dołączył(a): 3 cze 2007, 22:52
Posty: 6
Lokalizacja: Brwinów
Czy też wam się zdarza że CommoRose po pewnym czasie zmienia swe położenie (nie jest centralnie na środku celownika), najczęściej zdarza się to jak latam heli ale i nie tylko. Samo spotowanie tez często nie działa i to w dodatku na samoloty których teraz praktycznie z helikoptera nie da się zdjąć.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwi 2012, 18:16 
Offline

Dołączył(a): 16 mar 2011, 18:17
Posty: 404
MaZZeo napisał(a):
Na boga, niech oni zmienią ten suppresion effect bo snajpienie to jakiś śmiech kiedy widzi się jak perfidnie kule omijają o metr wyznaczony cel. Recon dla mnie przestaje mieć sens.

Moim zdaniem powinni to dać na HC. Jest to taki dodatek w stronę realizmu ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwi 2012, 21:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
Do helikoptera nie ma co wsiadać bez kolegi w myśliwcu, który by mnie osłaniał przed wrogimi myśliwcami...

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwi 2012, 22:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 cze 2006, 07:49
Posty: 27
Lokalizacja: wielkoPolska
Po ostatnim patchu zauważyłem, że javelin pika i namierza jakiś cel naziemny. Strzelam i nic się nie dzieje, nie pokazuje żadnego trafienia a cel nadal mogę namierzyć. Drugi raz namierzam i strzelam,ten sam efekt. Próbuje i trzeci ale to samo.Odnoszę wrażenie jakbym znajdował i strzelał do jakiś celów których nie można zniszczyć. O co tu chodzi?
I bodajże wczoraj wyszukiwarka pokazywała mi jeszcze przed wejściem na serw jaka jest obecna pktcja walczących tam zespołów. Było to świetne rozwiązanie. Mozna było uniknąć sytuacji 600:50 i zrezygnować z masakry w grze. Dziś już tego nie ma czy tylko u mnie tego nie pokazuje?
I ostatnie pytanie ... odnośnie właśnie balansu, czy już naprawdę nawet takiej prostej rzeczy jak zbalansowania rozgrywki panowie z dice nie potrafią zaimpletować.? Po wejściu do rozgrywki od razu zooonk ... mój team dostaje kopa 600:50 gdzie tutaj znaleźć radość z gry?
A sytuacje gdzie nad naszą ostatnią bazą latają wszystkie maszyny i naokoło zasuwają tanki robiąc dosłownie masakrę są nader częste. Czy tylko ja mam pecha i zawsze wejdę na taki serwer?
Ogólnie odnoszę wrażenie,że po ostatnim patchu rozgrywka stała się bardziej "trudna", ale osłabienie tanków wobec helek to czysta komedia. Helka tanka zjada teraz na śniadanko i sobie jescze przy tym zdrowo beknie. Samo osłabienie tanków nawet wobec piechoty jest według mnie ok. Dobry gracz poradzi sobie, ale z latającym ustrojstwem to już przegieli totalnie. Brzydko z ich strony.


Ostatnio edytowano 4 kwi 2012, 22:18 przez jacepaw, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwi 2012, 22:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2009, 12:24
Posty: 59
Lokalizacja: Wiązowna
A ja mam z kolei taką fazę, że jak walę z rury w czołg i na pewno trafiam bo jest blisko na maxa, to nie mam ani potwierdzenia na celowniku (te kreski skośne), a czołg po trzepnięciu mnie za karę ma 100% życia. Więc naprawdę nic mu nie zrobiłem. To w bf2 nie było takich ściem.

_________________
Obrazek
"Racja jest jak dupa, każdy ma swoją" J.Piłsudski


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwi 2012, 22:23 
Offline

Dołączył(a): 26 gru 2011, 01:16
Posty: 44
@up
Może ma reactive armor i pierwszy strzał wtedy nie zadaje obrażeń, a niweluje ten pancerz po tej stronie, w którą trafisz.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwi 2012, 23:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Pancerz reaktywny to największa zmora wszelkiego chłopstwa przeciwpancernego, 3 strony opancerzone wytrzymujące bezpośrednie trafienie z RPG, mnożniki na przód są tak niskie że się nie opłaca a to cholerstwo potrafi wytrzymać 6 kostek na tył (z reaktywnym) gdzie bez wytrzymuje góra 3.
REBALANCE THIS SHIT!
1 strzał=CAŁY reaktywny ma iść, koniec.
I naprawić natychmiastowe naprawianie tego dziadostwa po wyjściu i wejściu do pojazdu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwi 2012, 23:22 
Offline

Dołączył(a): 25 kwi 2009, 10:29
Posty: 97
Mofixil napisał(a):
Pancerz reaktywny to największa zmora wszelkiego chłopstwa przeciwpancernego, 3 strony opancerzone wytrzymujące bezpośrednie trafienie z RPG, mnożniki na przód są tak niskie że się nie opłaca a to cholerstwo potrafi wytrzymać 6 kostek na tył (z reaktywnym) gdzie bez wytrzymuje góra 3.
REBALANCE THIS SHIT!
1 strzał=CAŁY reaktywny ma iść, koniec.
I naprawić natychmiastowe naprawianie tego dziadostwa po wyjściu i wejściu do pojazdu.


A to po patchu nie schodzi reaktywny na jednego hita z RPG? Sam jeżdżę głównie czołgiem i po jednym trafieniu zawsze ściąga pancerz. A czołg i tak jest teraz papierowy, nie kumam czemu go znerfili.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwi 2012, 23:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Za często uczę się latać by teraz czołgi oceniać.
Powiem tyle że w grach ZAWSZE obowiązuje zasada "co moje to gorsze".

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwi 2012, 23:30 
Offline

Dołączył(a): 25 kwi 2009, 10:29
Posty: 97
Mofixil napisał(a):
Za często uczę się latać by teraz czołgi oceniać.
Powiem tyle że w grach ZAWSZE obowiązuje zasada "co moje to gorsze".


Pelotka/czołg na jedną rakietę TV to lekka przesada, chyba sam przyznasz.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwi 2012, 23:33 
Offline

Dołączył(a): 26 gru 2011, 01:16
Posty: 44
Ja staram się w czołgu podczas PvP z innym czołgistą po otrzymanym hicie, przekulać się na drugi bok mając reactive armor. w ten sposób dopiero po 3 hicie zadaje mi obrażenia, a gostek zazwyczaj już jest disabled. Niestety życie nie jest tak kolorowe, i po patchu biega masa engi z rpgami i czasami leci we mnie z 5 rpgów, więc dupa zbita jest wtedy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwi 2012, 23:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
jonek napisał(a):
Pelotka/czołg na jedną rakietę TV to lekka przesada, chyba sam przyznasz.

Zależy po której stronie TV siedzisz.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 kwi 2012, 00:17 
Offline

Dołączył(a): 25 kwi 2009, 10:29
Posty: 97
Mofixil napisał(a):
Zależy po której stronie TV siedzisz.


Siedzę po obu stronach i uważam, że po patchu TV jest przegięte, a czołg papierowy.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 432 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 29  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL