Teraz jest 5 gru 2024, 04:25

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 317 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 22  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 mar 2012, 16:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2011, 01:16
Posty: 61
@sidh77 Zgadzam się z Tobą, że można wymiatać i w havocu, ale trzeba już być naprawdę pro. W viperze jest wszystko łatwiejsze itp. Zresztą tutaj prawie w każdym poście hejtuję havoca i się powtarzam, ponieważ nie mogę tego zrozumieć. Czy to w fazie bety czy też jeszcze w fazie testów nie zauważyli jak te heli się od siebie różnią?
Prawie w każdej grze zauważymy pewien balans pomiędzy poszczególnymi typami uzbrojenia. Jak np. M249 i Pecheng - pierwszy bardziej szybkostrzelny z mnniejszym odrzutem od drugiego który jest mocniejszy, T-90 i Ambrams - bardzo podobne (chociaż osobiście wole t-90 :D), m9 i magnum - podobnie jak m249 i pkp itd. Po prostu każda broń ma jakiś atut. A w przypadku helek tak nie jest.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2012, 17:43 
Offline

Dołączył(a): 9 lut 2012, 15:59
Posty: 9
Trzeba poczekać z MI-28 niestety - na szczęście zh1nt0 w tym swoim "patch notes" napisał, że Havoc dostanie szybszy yaw i wznoszenie się.
Mnie najbardziej cieszy perspektywa zmian dotyczących F-35 (przeniesiony środek ciężkości), mających uczynić ten samolocik bardziej zwrotnym - obecnie, jako US nie ma żadnych szans jeśli którykolwiek z pilotów RU wie co robi :/

@up - niestety balans M249 vs PECHENG zostanie zachwiany, ponieważ pierwszy dostanie nerfa (nie pamiętam, ale chyba większy rozrzut), a drugi buffa (bodajże większy min damage lub coś w tym stylu) :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2012, 18:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Bas napisał(a):
@up - niestety balans M249 vs PECHENG zostanie zachwiany, ponieważ pierwszy dostanie nerfa (nie pamiętam, ale chyba większy rozrzut), a drugi buffa (bodajże większy min damage lub coś w tym stylu) :D

Pecheneg ma dostać większy DMG na dystans i ciut lepszą celność z tego co pamiętam.
I tak oto PKP stanie się najpowszechniejszym LKMem w grze.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2012, 18:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 07:45
Posty: 738
Lokalizacja: Kraków
Mofixil napisał(a):
Bas napisał(a):
@up - niestety balans M249 vs PECHENG zostanie zachwiany, ponieważ pierwszy dostanie nerfa (nie pamiętam, ale chyba większy rozrzut), a drugi buffa (bodajże większy min damage lub coś w tym stylu) :D

Pecheneg ma dostać większy DMG na dystans i ciut lepszą celność z tego co pamiętam.
I tak oto PKP stanie się najpowszechniejszym LKMem w grze.

Panowie trzymajcie się w dyskusji tematu wątku albo ją prowadźcie via PW.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 mar 2012, 19:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
W BF2 Mi-28 miało przewagę w postaci działka gunnera, które wymiatało duużo mocniej niż Cobra. Po prostu gdzieś im balans uciekł trochę. Co do zwrotności jetów to bez przesady. One tu i tak skręcają czasem niemalże na 90 stopni :shock: Ja bym wolał widzieć je szybsze i z mniejsza możliwością "zawisu" - od tego jest już konkretny samolot, pozostałe powinny spadać jak kamienie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2012, 01:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2011, 01:16
Posty: 61
Trochę przejrzałem jak to będzie po patchu i jestem mile zaskoczony :D

Kod:
The Mi28 has received upgrades to its climbing and yawing abilities.
Fixed an issue where guided rockets from the Mi28 did not follow the crosshair properly.
Improved the accuracy of the Mi28 gun to match the AH1 gun.


Tutaj inaczej. Mogliby dać mu lepsze działko i może większy zapas rakiet, a nie robić drugiego vipera. Wtedy każdy mógłby mieć do wyboru "swój ulubiony chopper" lepsza zwrotność czy siła ognia.

Kod:
The Z11w now properly functions with Below Radar.
Below Radar will now also prevent the lock on of Stinger and IGLA missiles.


Po tym będzie naprawdę fajnie, ponieważ gra stanie się ciekawsza i bardziej widowiskowa. Ja osobiście będę trzymał się ziemi helką, żeby uniknąć igieł i stingerów, natomiast każdy z rpg i czołg będzie chciał mnie strącić. Już to sobie wyobrażam, te rakiety które mijają mnie o 10 cm :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2012, 19:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sie 2007, 07:52
Posty: 26
Lokalizacja: Oświęcim
Ja jakoś nie umiem wcielic sie w pilota jeta, mianowice nie potrafie tak jak reszta wymiataczy w miejscu skrecic o 90 stopni albo strzelac takie korkociagi ze na wymioty bierze. Latałem duzo na roznego rodzaju symulatorach(wiem ze BF to nie jest symulator mysliwca) ale jakos nie umiem robic takich trikow. Albo lece 400 km/h albo spadam dziobem w dól. co do Heli. Raz wskoczylem w jakas mapke gdzie grało paru ludzi, wskoczylem w Cobre i wioo... jedzie czołg, no to z niekierwanej i ... seria poszła, 10/14 strafilo w czołg a ten... jedzie dalej, nawrocilem i znowu... i tak chyba 3 razy i koles zestrzelił mnie z CKMu. wiem ze jest cos takiego jak autonaprawianie ale jak ja jechalem w czołgu i mam ustawione samonaprawianie to koles potrafi rozwalic mnie 3 lub 4 rakietami niekierowanymi. Ulepszenia ulepszeniami ale bez przesady. podobnie ma sie sprawa z niekierowana i walenia do piechoty: koles biegnie po pustym terenie, ładuje do niego z niekierowanych a ten miedzy rakietami i nic, pobiegł dalej. ja za to dostaje z jednej( trafia gdzies w ziemie obok mnie) i zgon. Chyba coś robie źle albo tacy gracze to internetowi RAMBO...

_________________
HP Pavilion dv6-6150ew


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2012, 20:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 mar 2010, 21:26
Posty: 358
Lokalizacja: Białystok
Gredoo napisał(a):
Ja jakoś nie umiem wcielic sie w pilota jeta, mianowice nie potrafie tak jak reszta wymiataczy w miejscu skrecic o 90 stopni albo strzelac takie korkociagi ze na wymioty bierze. Latałem duzo na roznego rodzaju symulatorach(wiem ze BF to nie jest symulator mysliwca) ale jakos nie umiem robic takich trikow. Albo lece 400 km/h albo spadam dziobem w dól. co do Heli. Raz wskoczylem w jakas mapke gdzie grało paru ludzi, wskoczylem w Cobre i wioo... jedzie czołg, no to z niekierwanej i ... seria poszła, 10/14 strafilo w czołg a ten... jedzie dalej, nawrocilem i znowu... i tak chyba 3 razy i koles zestrzelił mnie z CKMu. wiem ze jest cos takiego jak autonaprawianie ale jak ja jechalem w czołgu i mam ustawione samonaprawianie to koles potrafi rozwalic mnie 3 lub 4 rakietami niekierowanymi. Ulepszenia ulepszeniami ale bez przesady. podobnie ma sie sprawa z niekierowana i walenia do piechoty: koles biegnie po pustym terenie, ładuje do niego z niekierowanych a ten miedzy rakietami i nic, pobiegł dalej. ja za to dostaje z jednej( trafia gdzies w ziemie obok mnie) i zgon. Chyba coś robie źle albo tacy gracze to internetowi RAMBO...

Prawdopodobnie pilotowi pomaga w ataku gunner z działka, które jest bardziej skuteczne przeciw piechocie i celna seria może mocno uszkodzić czołg.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2012, 22:41 
Offline

Dołączył(a): 9 lut 2012, 15:59
Posty: 9
Gredoo napisał(a):
Ja jakoś nie umiem wcielic sie w pilota jeta, mianowice nie potrafie tak jak reszta wymiataczy w miejscu skrecic o 90 stopni albo strzelac takie korkociagi ze na wymioty bierze. Latałem duzo na roznego rodzaju symulatorach(wiem ze BF to nie jest symulator mysliwca) ale jakos nie umiem robic takich trikow. Albo lece 400 km/h albo spadam dziobem w dól. co do Heli. Raz wskoczylem w jakas mapke gdzie grało paru ludzi, wskoczylem w Cobre i wioo... jedzie czołg, no to z niekierwanej i ... seria poszła, 10/14 strafilo w czołg a ten... jedzie dalej, nawrocilem i znowu... i tak chyba 3 razy i koles zestrzelił mnie z CKMu. wiem ze jest cos takiego jak autonaprawianie ale jak ja jechalem w czołgu i mam ustawione samonaprawianie to koles potrafi rozwalic mnie 3 lub 4 rakietami niekierowanymi. Ulepszenia ulepszeniami ale bez przesady. podobnie ma sie sprawa z niekierowana i walenia do piechoty: koles biegnie po pustym terenie, ładuje do niego z niekierowanych a ten miedzy rakietami i nic, pobiegł dalej. ja za to dostaje z jednej( trafia gdzies w ziemie obok mnie) i zgon. Chyba coś robie źle albo tacy gracze to internetowi RAMBO...


Najbardziej optymalna prędkość do skrętu to 310-315 (inni twierdzą, że mniej, nawet do 300) - ot, cały sekret :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 mar 2012, 17:59 
Offline

Dołączył(a): 7 sty 2012, 12:57
Posty: 43
UP
A z kąd wiedzieć jaką ma się prędkość?


Czy da się podłączyć pad do ps 2, żeby efektywnie latać jetami ? i ile to by kosztowało (przejściówka)?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 mar 2012, 18:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2010, 02:46
Posty: 551
W kamerze z kokpitu po lewej stronie mniej więcej na środku jest licznik prędkości.
przejściówka na pada psx do 10zł kosztuje


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 mar 2012, 19:11 
Offline

Dołączył(a): 7 sty 2012, 12:57
Posty: 43
Ale czy da się go zaprogramować ?
I jaki będzie efekt latania na takim dość "zabytkowym" padzie. (przypominam, ps2)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 mar 2012, 09:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sie 2007, 07:52
Posty: 26
Lokalizacja: Oświęcim
jeszcze jedna sprawa. siedzialem jako strzelec w Havocu, koles ktory latał pomykał pieknie, jakby mial jakis Autohover. Da sie jakos go właczyć? Bo koles latał tak jakby nie mógł sie do ziemi zbliżyć.

_________________
HP Pavilion dv6-6150ew


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 mar 2012, 11:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, 18:29
Posty: 111
Lokalizacja: lokal
mam pytanko do pilotów latających na padzie, może było to z góry sorki.
Czy grając analogiem jak się gałką skręci w dół czy na boki.. po puszczeniu analoga pojazd sam się prostuje czy nie?
bo wiecie myszką to muszę po skręcie sam go prostować. Nie wiem czy to w miarę przejrzyście wytłumaczyłem i czy ktoś rozkmini o co mi chodzi :roll:

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 mar 2012, 13:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2011, 09:17
Posty: 260
@Gredoo Skilla trzeba szlifować. Jest taki noobski sposób: pusty rankingowy serwer, conquest, bierzesz helikopter i przejmujesz cele. W ten sposób trenujesz zawis i farmisz punkty. Tak naprawdę idealny zawis nie jest taki ważny, bo de facto trzeba się ruszać - ostatnio czołgiści są coraz celniejsi. Ważne tylko by nie przydzwonić w latarnię albo w glebę.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 317 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 22  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL