Teraz jest 29 wrz 2024, 15:34

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 19 paź 2011, 17:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
armada23 napisał(a):
albo poczekaj do piatku gra bedzie dostepna na origin pobierz i sie przekonaj

Preload≠Możliwość zagrania.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 paź 2011, 18:17 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 kwi 2004, 11:12
Posty: 3384
Mofixil napisał(a):
armada23 napisał(a):
albo poczekaj do piatku gra bedzie dostepna na origin pobierz i sie przekonaj

Preload≠Możliwość zagrania.


Chyba się mylisz, bo preload to nic więcej jak możliwość ściągnięcia gry przed premierą.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 paź 2011, 18:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2010, 18:11
Posty: 15
Piospi napisał(a):
Mofixil napisał(a):
armada23 napisał(a):
albo poczekaj do piatku gra bedzie dostepna na origin pobierz i sie przekonaj

Preload≠Możliwość zagrania.


Chyba się mylisz, bo preload to nic więcej jak możliwość ściągnięcia gry przed premierą.

Ściągnięcia ale nie zagrania. Ściągniesz i zainstalujesz w Originie ale jak wiemy BF3 wymaga Battleloga (nawet do uruchomienia singla) więc sobie nie pograsz przed premierą bo zapewne EA zablokuje Battleloga aż do premiery.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 paź 2011, 19:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Chyba poszło o ten () znak, sam miałem problemy z odróżnieniem go od = w poście.
Egh, moja ślepota, dzięki panie wrblwsk za wybronienie mnie.
Co do samej destrukcji, z tej mapy musi coś zostać a balans liczy się w MP bardziej niż wodotryski, gdyby dało się przekopać C4 pod MCOMa to wszyscy atakujący byliby wniebowzięci, pełna destrukcja na wielką skalę to tylko w SP, ograniczony stopień w MP, to jest dość denerwujące gdy nie ma się gdzie schować będąc w ogniu krzyżowym LMG i kampera.
Imho dobrze jest że przynajmniej można sobie okopy zrobić na poczekaniu.
A co do samej destrukcji w becie, pamiętacie błędy typu wpadanie pod mapę? Z tego powodu bardzo ograniczyli jak nie wyłączyli tej destrukcji.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 paź 2011, 19:31 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 kwi 2004, 11:12
Posty: 3384
Mofixil napisał(a):
Chyba poszło o ten () znak, sam miałem problemy z odróżnieniem go od = w poście.



No właśnie, nie przyjrzałem się dokładnie ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 paź 2011, 22:18 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2007, 21:27
Posty: 2385
Lokalizacja: Pyrlandia
No cóż, obejrzyjcie najnowszy trailer, widać doskonale walące się budynki tak samo jak w BC2.
http://www.youtube.com/verify_age?next_ ... r_embedded
Myślę że to zakończy Wasze spory i dywagacje.
:)

_________________
Nie pomagam przez PW. Od tego jest forum.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 paź 2011, 22:41 
Offline

Dołączył(a): 15 wrz 2011, 22:45
Posty: 72
Sokar44 dajesz mi ostrzezenia ok jestes modem masz prawo luzz :) ale jarasz sie filmikiem ktory dawno tu był a posty usunełeś (to nie normalne) nikt inny nie mogl wrzucic tylko ty? Kazdy ogladał ten filmik i wcale nie jest tak jak w bc2 te budynki były nawet w becie na caspian to jest mały budyneczek z malym dachem , mozna go zawalic całkowicie (fakt) ale budynki juz tj koło flag da sie rozwalic tylko sciany a sufit jakby z metalu :lol: takze nic nie wyjasniłeś bo to kazdy wie, destrukcja jest taka jak była w becie, nie wiem od kiedy graliscie na caspianie ale ja grałem jeszcze gdzie trzeba było podawać hasło i po wejsciu na serwer zrobiłem test kazdy murek idzie rozwalic az do zbrojenia, nawet na lotnisku po rozlozeniu c4 na pasie startowym były dziury wielkosci 2m, po walnieniu rpg w ziemie nic zero sladu.. natomiast czolg walac z dziala zostawiał dziury nawet na drodze asfaltowej :) kilka budynkow mozna było rozwalic calkowicie , tylko nie te przy flagach gdzie pozostaje sam dach, w bad company 2 tez tak było na niektorych budynkach nie szlo rozwalic do konca wiec nie uwazam to za minus. Pisze to bo mozliwe ze graliscie dopiero po oficjalnym otwarciu caspiana wtedy znowu zrobilem test i nic nie szlo rozwalic, rozlozenie c4 na ziemie powodowalo zero zniszczen, wiem mysle ze destrukcja była wlaczona tylko na serwerach EA na hasło , bo po otwarciu na zadnym serwerze nie było destrukcji , wiem Wy pewnie byliscie takimi osobami i teraz robicie spor na temat destrukcji, a EA testowała destrukcje na swoich serwach , a to ze ktos zdobył hasło i wbił to trudno.. Mi sie akurat udało wejsc i wszystko przetestować dlatego wiem czego spodziewać sie po pełnej wersji na pewno nie jest tak jak w bc2 ale zle nie jest, najwiekszym minusem jaki spotkałem to czołg nie moze przejechać przez auta , po prostu nic sie nie dzieje blokada, mam nadzieje ze to zlikwidowali , jesli nie to niesmacznie to wyglada. A pozatym gra jest tak dobra ze ta destrukcja nie jest az tak bardzo potrzebna, sam silnik graficzny jest tak dobry ze inni beda musili duzo czasu poswiecic aby im dorównać


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 paź 2011, 22:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
armada23 napisał(a):
a sufit jakby z metalu

Sporo budynków na takich mapach ma dachy z blachy falistej.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 paź 2011, 08:51 
Offline

Dołączył(a): 15 lut 2007, 12:35
Posty: 154
Czyli tak reasumując - rozpierducha będzie taka, jakie będą możliwości przekazane przez DICE, i nastąpi to wtedy, gdy EA uzna, że już nadszedł ten czas.
I po co klepać pianę? Karmić trolla? Zupełnie jak na Wiejskiej.
Poczekacie - zobaczycie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 paź 2011, 11:02 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2007, 21:27
Posty: 2385
Lokalizacja: Pyrlandia
OT

armada23

Developerzy DICE informowali że większość destrukcji w Becie jest wyłączona !! Dopiero w pełnej wersji gry będzie można docenić Frostbite 2 .
Z Tobą jest problem, bo nie piszesz źle tylko nie potrafisz w cywilizowany sposób uszanować zdania innych. Obrzucasz ich inwektywami i wręcz wszczynasz niepotrzebne utarczki słowne o naprawdę nieistotne kwestie. Też grałem na serwerach Caspiana przed ich publicznym otwarciem i faktycznie dawało się robić więcej dziur ale w końcu to była BETA. Z żalami czy zachwytami nad Frostbite 2, jak już wcześniej ktoś zauważył, poczekajcie do czasu wydania oficjalnej gry.


PS
Posty usuwałem ze względu na ich niską wartość merytoryczną i nie chodziło mi o filmik tylko kolejne całkowicie niepotrzebne przepychanki.

_________________
Nie pomagam przez PW. Od tego jest forum.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 paź 2011, 12:39 
Offline

Dołączył(a): 10 kwi 2010, 20:36
Posty: 9
Obrazek

Ten jeden GIF powinien skończyć dyskusję - destrukcja będzie lepsza niż w Becie, to jest fakt.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 paź 2011, 12:58 
Offline

Dołączył(a): 20 paź 2011, 11:39
Posty: 1
Mozna rozwalac tylko sciany czyli tak jak w becie, dalej widać wysoki budynek i widac ze jest w stanie nienaruszonym bo go sie nie da zniszyczyć


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 paź 2011, 13:04 
Offline

Dołączył(a): 10 kwi 2010, 20:36
Posty: 9
Armada23i napisał(a):
Mozna rozwalac tylko sciany czyli tak jak w becie, dalej widać wysoki budynek i widac ze jest w stanie nienaruszonym bo go sie nie da zniszyczyć


Tyle, że w Becie dało się niszczyć niektóre ściany. Zobaczymy czy nie da się zniszczyć wysokiego budynku - bo dlaczego nie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 paź 2011, 13:08 
Offline

Dołączył(a): 4 wrz 2009, 18:21
Posty: 85
ja was ludzie nie rozumiem... w żadnym innym shooterze nie da się kompletnie nic rozwalić, czy zabić kogoś poprzez wybuch kiedy ten stoi za ścianą albo poprzez oderwany od ściany spadający gruz itd... (przykładów można mnożyć i mnożyć). W BF'ie możecie rozpieprzyć prawie wszystko i jeszcze narzekacie!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 paź 2011, 13:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Naver napisał(a):
Zobaczymy czy nie da się zniszczyć wysokiego budynku - bo dlaczego nie?

Bo rozwalenie takiego budynku musiałoby być zawsze identyczne albo zależne od zbyt wielu czynników, na dodatek zmieniałoby to całą geometrie map a ilość efektów mogłaby zarżnąć komputery graczy jak i serwer.
Odłupywanie ścian i murów ze zbrojenia jest OK ale to nie jest Red Faction w którym każdy budynek da się zrównać z ziemią, w starszych grach mało kto narzekał na brak destrukcji, było to głównie marzenie, kiedyś silniki dojdą do możliwości przekopania sobie tunelu do bazy wroga za pomocą C4, pytanie tylko, po co? Żeby cały balans szlag trafił przez grupkę kamperów z LMG leżących na skraju krateru mordujących wrogów na respie?

bombelg napisał(a):
czy zabić kogoś poprzez wybuch kiedy ten stoi za ścianą albo poprzez oderwany od ściany spadający gruz itd...

Na upartego func_physbox z odpowiednim triggerem w takim CSie mógłby na to pozwolić.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL