Battlefield.pl
http://forum.battlefield.pl/

Czołgi i uzbrojenie
http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=133&t=39876
Strona 3 z 14

Autor:  DevastatorPL [ 18 sty 2012, 15:04 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

nie wiem czy to może coś związanego w ustawieniach serwerów. ostatnio gram praktycznie cały czas na ulubionych i problem sam zanikł . dziwne ;)

Autor:  ArtemisEntreriPL [ 18 sty 2012, 19:22 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

Siema ! Ja mam pytanie dotyczące hitbox w tankach czy jakiekolwiek występują ? Bo wg. Mnie ma znaczenie czy strzelasz w cel od przodu , boku , tyłu czy też w wieże . Nie zauważyłem różnicy w tym temacie gdziekolwiek trafisz nie ma to związku z damage ani penetracją pzdr

Autor:  ashlon [ 18 sty 2012, 19:33 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

Wydaje mi sie, ze jest roznica obrazen w zaleznosci od tego, czy strzelisz bezposrednio w przod, czy np. tyl pojazdu. Hitboxy sa obecne chociazby nawet wtedy, gdy wezmiesz ulepszenie o nazwie ''opancerzenie''.

Autor:  giermen [ 18 sty 2012, 19:37 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

Przód bok tył, standardowo. A wieżyczka, hmm nawet nie wiem Zależy z czego strzelasz, najbardziej czuć różnice na walce transporter przeciw czołg, gdzie rakieta w tył czołgu bardzo poważnie go uszkadza.

A przy okazji, testował ktoś dmg po strzale w gąsienicę? (Z tego co pamiętam w bf2 był to najczulszy punkt widoczny z przodu.)

Pozdrawiam

Autor:  Grievous94 [ 18 sty 2012, 20:14 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

A nie szczyt wieży?! Ja tam zawsze w wieżę strzelam i 2-3 strzały z działa kasują czołg.

Autor:  popolupo [ 18 sty 2012, 20:58 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

Strzelając w przód zawsze zabiera 24% ,nie ważne gdzie się trafi.Sprawdzałem na pustym serwerze.Z boku ,waląc w gąsienice zabiera troszkę więcej aniżeli waląc bezpośrednio w bok.Tył wiadomo 1 strzał unieruchomienie , 2 Kill.

Autor:  ArtemisEntreriPL [ 18 sty 2012, 21:47 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

No właśnie ten tył mnie irytuje z tego powodu ,że nie zawsze tank idzie na dwa strzały prawdopodobnie zależy to od tego czy ktoś jezdzi z opancerzeniem. Miałem jednak sytuacje w której zdjołem wroga dopiero po 4 strzale waląc od tyłu a wrogi tank niebył naprawiany przez enga. Swoją drogą mogli by te hitboxy porobić podobnie lub w trochę wiekszym stopniu tak jak w wot.

Autor:  jonek [ 18 sty 2012, 22:10 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

Ktoś już chyba na forum dawał ten link:

http://symthic.com/?s=bf3&sb=vehicles

Dmg zależy nie tylko od strony, w którą uderzy pocisk, ale również od kąta uderzenia względem pancerza (dla strzałów w boki i tył). A pancerz reaktywny spada po pierwszym uderzeniu (można go naprawiać).

Autor:  DevastatorPL [ 19 sty 2012, 14:22 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

Moim zdaniem Hitboxy w czołgu sa dobrze odwzorowane i nie ma tutaj co poprawiac. Wiadomo ,że pancerz z przodu jest najgrubszy(celowo montowany pod kątem co szczególnie widać w amerykańskim abramsie).Im bardziej opływowy pancerz tym mniejsza penetracja pocisków(kumulujący i podkalibrowy). Bok wiadomo ,że najsłabszy punkt to gąsienice i tutaj troche wiecej zabiera strzał pod nie.Centralny bok i obrażenia wieksze(bez pancerza)tutaj z pomocą producenci dają nam perk pancerz ,który domyślnie znany jest z rosyjskich maszyn montowanych na serii T. tzw ERAWA ,czyli cholernie grube płytki.Najsłabszy punkt to tyłek czołgu.Tutaj hitbox powinien być mniejszy w abramsie gdyż jest lepiej chroniony niż tył T-90 (dokładnie tzw transmisja - część w której zamontowany jest mózg czołgu - silnik). Już nie chce sie czepiać , ale jak dla mnie całe sterowanie Abramsem powinno zostać nieco poprawione.W rzeczywistości jest to wspaniała maszyna która powinna siać postrach wśród wszystkich jednostek dostępnych jednostek,a prawda jest taka,że T-90 bije w tej grze M1A na glowe. jest szybszy i zwrotniejszy. Czego bym chciał jako zapalony fan czołgów?? możliwości zmiany typu pocisków ,a mianowicie wybór pomiędzy pociskiem podkalibrowym,kumulującym ,a odłamkowo burzącym.Wiadomo że w grze pociskiem z \"grubasa\" ściaga się wszystko.Jak dla mnie to jest śmieszne bo ten pocisk wystrzeliwany jest jak kapiszon.Ma mega małą prędkość i wygląda to okropnie. Ktoś powie ,że to zbędne bo nie było by czasu na to w ferworze walki.Na co komu wybieranie pocisków,tak po prostu strzelasz i albo trafiasz albo i nie,że to nie symulator i że w ogóle bredze. Jak dla mnie na polu walki tym własnie charakteryzuje sie dobra drużyna.Umiejętnością zgrania i dobrania rodzaju pocisku w zależności od jednostki z jaką walczymy.Ale to tylko moje pobożne życzenie.Kolejna rzecz jaką chciałbym ujrzeć to zbalansowanie wyposażenia i troszke inne dobranie perków jak i limit na amunicje do działa i karabinu pokładowego. To samo karabinu montowanego na wieży. Coś w rodzaju skrzyni w okolicy bezpiecznej bazy. no ale to tylko i wylącznie moje zachcianki i fanaberie.

pozdrawiam ! 15 Giżycka Brygada Zmechanizowana - strzelec w czolgu T-72

Autor:  hamsterOne [ 19 sty 2012, 16:01 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

DevastatorPL napisał(a):
Ktoś powie ,że to zbędne bo nie było by czasu na to w ferworze walki.Na co komu wybieranie pocisków,tak po prostu strzelasz i albo trafiasz albo i nie,że to nie symulator i że w ogóle bredze.
Jeśli jako dodatkową broń wybierzesz kartacz to trzeba wówczas przełączać między rodzajami pocisków. Aczkolwiek i tak moim zdaniem jest już dużo rodzajów broni do wyboru przynajmniej w porównaniu do innych pojadów, czyli: wspomniany canister shell / LMG / HMG / kierowana

Autor:  ArtemisEntreriPL [ 19 sty 2012, 16:08 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

Dokładnie mogliby wprowadzić różne typy pocisków a perk jakim jest kartacz zastąpić innym. No i kwestia rykoszetów bo nie zawsze pociski wchodzą tym bardziej gdy korpus jest ustawiony pod kątem ostrym .

Autor:  Mrufkojat [ 19 sty 2012, 17:30 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

ArtemisEntreriPL napisał(a):
. No i kwestia rykoszetów bo nie zawsze pociski wchodzą tym bardziej gdy korpus jest ustawiony pod kątem ostrym .


No bez jaj, 10 rpg na 1 czołg :D i to mało


A tak w temacie pewno nie nowośc ale jak widze wrogi czołg wale z działa i pędze prosto na niego ! Taranuje go, czasami koles ma laga czy coś i jego czołg zakleszcza sie pod moim. Po chwili zaczyna sie palić i po gościu

Autor:  DevastatorPL [ 19 sty 2012, 17:33 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

Hamster ja nie mówie o czymś takim jak przełączenie na perk ;) tudzież wspomniany kartacz który i tak uważam za dziwny wymysł producentów ;) tak jak mówisz przełączenie i strzelanie naprzemian ;) to jest śmiech na sali bo przecież \\\"grubas\\\" jak i pociski od kartacza wypadają z tego samego działa co mnie po prostu bawi ;) Miałem na myśli przełączanie pomiędzy realistycznym uzbrojeniem które jest montowane w czołgu.taki mały przykład.Widzisz czołg,ładujesz pocisk kumulacyjny lub kalibrowy.Widzisz piechote wbiegającą do budynku?do kruszenia nada się tylko i wyłącznie pocisk odłamkowo burzący.Dodałoby to realizmu do tego pojazdu.Tak samo jak już wyżej przeze mnie wspomniane ograniczenie ilosci posiadanej amunicji pokładowej.Powiedzmy rozwiązanie ze skrzynką,albo konieczna ewentualna obecność supporta. Wtedy drużyna mogłaby się składać ze strzelca i ewentualnego mechanika + żołnierz dodający nam ammo,a tak zazwyczaj w ekipach kumatych mamy 3mechaników.Jeden wali do Ciebie z działa , drugi naprawia i trzeci,albo cie ktoś jeszcze poczęstuje RPGem i jesli nie masz na pokładzie kumatych ziomków to zamiast czuć sie pewnie w 45tonowej maszynie czujesz sie jakbyś siedział w kartonowym pudełku ,które zaraz sie rozleci. Napewno nieraz miałeś okazje być sam w czołgu i próbować walczyć z 3mechami np w T-90 ;)) jesteś na straconej pozycji no chyba że jesteś taki ogar albo jakimś cudem uda Ci sie władować w czołg PZ+strza z grubasa i najlepiej jeszcze w tył pojazdu ;))

Autor:  DevastatorPL [ 19 sty 2012, 17:38 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

[quote=\"DevastatorPL\"]Hamster ja nie mówie o czymś takim jak przełączenie na perk ;) tudzież wspomniany kartacz który i tak uważam za dziwny wymysł producentów ;) tak jak mówisz przełączenie i strzelanie naprzemian ;) to jest śmiech na sali bo przecież \\\\\\\"grubas\\\\\\\" jak i pociski od kartacza wypadają z tego samego działa co mnie po prostu bawi ;) Miałem na myśli przełączanie pomiędzy realistycznym uzbrojeniem które jest montowane w czołgu.taki mały przykład.Widzisz czołg,ładujesz pocisk kumulacyjny lub kalibrowy.Widzisz piechote wbiegającą do budynku?do kruszenia nada się tylko i wyłącznie pocisk odłamkowo burzący.Dodałoby to realizmu do tego pojazdu.Tak samo jak już wyżej przeze mnie wspomniane ograniczenie ilosci posiadanej amunicji pokładowej.Powiedzmy rozwiązanie ze skrzynką,albo konieczna ewentualna obecność supporta. Wtedy drużyna mogłaby się składać ze strzelca i ewentualnego mechanika + żołnierz dodający nam ammo,a tak zazwyczaj w ekipach kumatych mamy 3mechaników.Jeden wali do Ciebie z działa , drugi naprawia i trzeci,albo cie ktoś jeszcze poczęstuje RPGem i jesli nie masz na pokładzie kumatych ziomków to zamiast czuć sie pewnie w 45tonowej maszynie czujesz sie jakbyś siedział w kartonowym pudełku ,które zaraz sie rozleci. Napewno nieraz miałeś okazje być sam w czołgu i próbować walczyć z 3mechami np w T-90 ;)) jesteś na straconej pozycji no chyba że jesteś taki ogar albo jakimś cudem uda Ci sie władować w czołg PZ+strza z grubasa i najlepiej jeszcze w tył pojazdu ;))[/quote]





A tak w temacie pewno nie nowośc ale jak widze wrogi czołg wale z działa i pędze prosto na niego ! Taranuje go, czasami koles ma laga czy coś i jego czołg zakleszcza sie pod moim. Po chwili zaczyna sie palić i po gościu




no to ja nie wiem z jakimi gosciami ty grasz , bo dobry czołgista nie da sie tak podejsc.. tylko nieogarnięty baran(za przeproszeniem) prowadzi ostrzał w miejscu.Normalnego działona nigdy tak nie podejdziesz. Zapraszam do wspólnego grania,chętnie odeśle Cie z powrotem na respawn byś mógl czekać na kolejną maszyne.

Autor:  Mrufkojat [ 19 sty 2012, 17:41 ]
Tytuł:  Re: Czołgi i uzbrojenie

Cytuj:
no to ja nie wiem z jakimi gosciami ty grasz , bo dobry czołgista nie da sie tak podejsc.. tylko nieogarnięty baran(za przeproszeniem) prowadzi ostrzał w miejscu.Normalnego działona nigdy tak nie podejdziesz. Zapraszam do wspólnego grania,chętnie odeśle Cie z powrotem na respawn byś mógl czekać na kolejną maszyne.


Hm, narazie Ci podam przykład jak bedzie okazja nagram filmik. To co opisałem praktykuje najczesciej na RUSHU na KhargIsland. Jesstes obroncą, wsytarczy tylko ukryć czolg i czekać na gnające do przodu abramsy. Nikt nie ma oczu z tyłu, strzal w dupe i taran. Uwierz mi, element zaskoczenie na wysokim poziomie, a rozkładają sie nie tylko amatorzy ale i stare pancerniaki

Strona 3 z 14 Strefa czasowa: UTC + 2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/